Ontspannen, italiaans en alles in de buurt

Review geschreven door Marcel

Ontspannen, italiaans en alles in de buurt

Marcel
4-12-2017

Veel bomen, prima accomodaties, goed restaurant( ook afhaal), winkel, bar, speeltuin en zwembad. Aardig personeel, sanitair wordt gedurende de dag schoon gehouden, gratis pendelbus naar zee( prachtig strand). Strand is ook te bereiken door het bos, ongeveer 20 minuten wandelen. Torre del Lago( boodschappen, restaurants, een meer) ligt op 1 kilometer van de camping, Viareggio( boulevard, nog meer restaurants, winkels) op 4 kilometer. Goede uitvalbasis voor diverse excursies( Pisa, Lucca binnen een half uur met de auto). Kampeerplekken soms wat klein. Aanrader voor mensen die een echte Italiaanse vakantie willen beleven.