Camping Europa *

Review geschreven door Martijn Pf

Relaxte camping

Martijn Pf
4-12-2017

Relaxte camping waar we al heel wat jaartjes komen.

Sanitair op straat 11/12 wordt de hele dag goed schoon gehouden. De camping heeft veel schaduwrijke plekken zodat je ook uit de zon kan staan.

Sinds dit jaar buiten de mobil home, chalets om 4 nieuwe Glamping tenten die er netjes uitzien.

Verder een kleine supermarkt met iedere dag vers brood en vleeswaren aanwezig. Ook een campingwinkel aanwezig voor de eerste behoefte als je iets mist van kampeer attributen of speelgoed/ zwembad benodigdheden.

Dan nog een bar en restaurant wat gerund wordt door een familie die weten wat koken is.

In de omgeving van de camping is genoeg te doen aangezien het een uitvalsbasis is voor de legio bezienswaardigheden die Toscane te bieden heeft.

Al met al gewoon een leuke relaxte plek om naar toe te gaan.