Camping Bosco Verde

Camping Bosco Verde
5,5

7 tips over Camping Bosco Verde

J.Koole, 8-6-2014
Je mag alleen op bepaalde tijden met de auto de camping op en dat kan betekenen dat je niet meteen al je spullen naar je caravan kunt brengen. Bin mooi weer geen probleem omdat er trollys staan die je kunt gebruiken, maar als het regent kan dat wat vervelend zijn. ook als je vroeg wilt vertrekken moet je wat improviseren, want pas om half 10 mag je met de auto het terrein op en dan wil ook iedereen dat op zaterdag. Aan de andere kant is een autovrije camping ook wel heel relaxt.
Van Brunschot, 27-9-2012

Neem eigen fietsen mee als je kunt. Fietsen in de omgeving is handig én leuk. Na transport op een fietsdrager zijn Pisa en Luca per eigen fiets goed te ontdekken. Of in de buurt bij de supermarkt. boodschappen doen, of naar het strand.

Onze lekkerste pizza ( type toscana) hebben we gegeten op camping Paradiso in de omgeving!

Waar Ben en Jerry's nog een puntje aan kunnen zuigen is het beste ijs ter wereld, maar dat haal je ver weg, in het prachtige toeristische plaatsje San Grimignano!.

Nicolle Dirkx, 19-9-2012
Tips wat je echt moet bezoeken als je hier bent is Pisa en Florance natuurlijk maar ook zeker Cinque Terre. Met de trein zijn de 5 dorpjes goed bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Bosco Verde voor je op een rij gezet:

Linda, 27-8-2012
    Wij zijn 3 hele dagen naar het strand geweest en hebben daar elke keer een strandtent gehuurd, heerlijk!!! De eigenaren van Bosco Verde bevolen ook een strandtent aan , maar die hebben we gezien onze ervaringen met hun accommodaties , expliciet gemeden. In augustus en september heb je er het Puccinifestival, een leuke kans om in het openlucht een opera voorstelling mee te maken. Op de camping hebben we geen info over meegekeregn, jammer. Ook van het carnaval kregen we geen informatie.
    Frans Coolen, 16-7-2012
    'Fish & Chips' langs de binnenhaven van Viareggio; bestellen vanaf de kade in het bootje en uit het vuistje oppeuzelen.
    Morales, 9-7-2012
    Ga op zoek naar de cascata di Malbacco of geniet van het prachtige uitzicht over het meer bij zonsondergang. Vraag gerust om een groter portie zijn ze erg makkelijk in voor een kleine vergoeding ( soms zelfs voor niets)

henny, 31-5-2012
    een bezoek aan pisa, lucca, siena, florance, viareggio is zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Bosco Verde voor je op een rij gezet: