Camping Bosco Verde

Camping Bosco Verde
5,5

40 reviews over Camping Bosco Verde in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een leuke, niet al te grote camping.

Bella Italia
3-10-2017

De ligging van de camping is een goed startpunt voor bezoekjes aan naburige stadjes. Ook is het strand goed bereikbaar en Viareggio ligt onder handbereik

Absoluut de moeite waard!!

Paul
25-8-2017

Goede camping met alle benodigdheden! Mooie caravan met alle opties! Goede uitvalsbasis voor mooie stedentrips!

Strand binnen loop afstand. Fijne verhuurders! Kortom alles prima!

Hahaha

Jan Peters
7-8-2017

Strafkamp I.p.v. Camping.

Houten tuinhuis jaren 80 worden verhuurd als bungalow.

Vies en smerig.

Zuipende en waterpijp rokende jongeren.

Klein zwembad met overijverige barjuffrouw.

Omgeving drama.

Boulevard met afgebrande horecazaken.

Hoeren langs de weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Bosco Verde voor je op een rij gezet:

Blij dat we weg mochten, Eens en Nooit meer!

T. Genc
18-2-2017

Wij Kwamen na een uur zoeken en vragen eindelijk bij de camping aan. Het begon al bij aankomst niemand sprak Engels en hadden de administratie ook niet op orde? We hebben via touroperator geboekt en vind het jammer dat we een verkeerd beeld hebben gekregen van de camping. We hadden niet gedacht dat zo'n net echtpaar op zo'n camping huisjes verhuurd en gingen er met positieve gedacht een heen maar het werd een nachtmerrie. Huisje was niets op aan te merken" matrassen waren top.De plaats Torre Del Lago is echt tien keer niets. Mensen zijn onvriendelijk en het lijkt wel een soort ghetto!! Camping was niet Veel te doen en er was veel kabaal veel duitse leerlingen die op schoolkamp waren. De ligging van het plaatsje is centraal Om veel mooie plaatsen te bezoeken. Maar het stikt er van de campings in die regio. Alles was raar in het plaatsje zelfs bij het strand. We hebben ons ogen uitgekeken en we hebben ons niet op ons gemak gevoelt. Gelukkig was ons zoontje van een te Klein Om het te beseffen. Zelfs onze buren hadden de zelfde bevindingen en waren aan het twijfelen of ze moesten blijven. Wij zijn een dag op het plaatsje gebleven en de rest van de vakantie hebben we hele dagen mooie plaatsen bezocht en sliepen Alleen op de camping. Een woord Verschrikkelijk!!!

Prachtige omgeving, dichtbij Pisa - Viareggio - Cinque Terre en diverse andere mooie plaatsen!

De camping ligt vlakbij zee, mooi strand en perfecte stand naar boulevard en zee.

De verdere camping is echt niet bijzonder, de Hoeren staan gewoon aan de straat bij de ingang van de camping naar het strand! Veel lawaai op de camping in de avonden, veel groepen jongeren. Uitzicht vanaf de stacaravan is waardeloos alles staat boven op elkaar en de eigenaren kan geen lachje vanaf. De stacaravan welke wij hadden gehuurd was schoon maar oud, ze lijken op de foto's nieuw maar die zijn van jaren terug waarschijnlijk.

Mensen wij hebben in de buurt rond gekeken voor een camping voor volgend jaar, ik zou zeggen neem een andere camping in de buurt. Er zitten vele veel mooiere campings in Viareggio, deze camping beter overslaan !!!!

Mooie stacaravan van touroperator!

Jan
19-8-2016

Een prachtige stacaravan via touroperator gehuurd op deze camping. Ruim, schoon, nieuw, van alle gemakken voorzien met een groot terras en goede (stevige) stoelen en tuintafel.

De camping is een echte Italiaanse familie camping. Wel goed onderhouden, schoon, aan de receptie spreekt men goed Engels.

Het aandeel Nederlanders is niet groot.

Mooie camping om uitstapjes te maken naar het strand (ongeveer 1 kilometer) of het prachtige binnenland van Toscane

Vorig jaar naar Porlezza geweest via deze touroperator. Dat was goed bevallen dus dit jaar weer via hen geboekt. We hebben genoten van deze vakantie met onze 3 kinderen.

Zoek je een grote camping met veel vertier… dan moet je hier niet zijn. Maar wij hebben ons 2 weken prima vermaakt op deze camping in Toscane! Onze kinderen hebben heerlijk kunnen spelen op de camping, in het zwembad en op het strand wat best goed aan te lopen is. Het strand is een mooi zandstrand, de zee loopt vrij langzaam af, de ene dag mooie hoge golven, de andere dag een rustige bijna gladde zee.

Natuurlijk de plaatsen Pisa, Lucca, Viareggio en Florence bezocht.

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Wij hebben nog niet alles gezien en komen hier zeker nog eens terug!

Komen zeker terug

Lodewijk
28-7-2016

Stacaravan was prima in orde. Schoon en met mooie grote veranda, waar je heerlijk van een glas wijn kan genieten.

Mooi zwembad, waar je, net als in Zwitserland, een badmuts moet dragen. Niets mis mee. Beter, dan zwemmen in een zwembad vol haren.

Omgeving erg mooi en vele leuke uitstapjes gemaakt.

Het stand was niet te ver weg.

We komen zeker teug. We hebben een heerlijke vakantie gehad

Geweldige omgeving

Aurora
28-7-2016

De camping heeft een fijn zwembad, en is op loopafstand van het strand gelegen.

Winkel vlakbij, alles bij de hand. Caravan gezellig en voorzien van alle gemakken. Onze hond heeft zich prima vermaakt op het vrije strand. Het was ontzettend warm, maar daar kwamen we voor!

We hebben heerlijk genoten

Marry
26-7-2016

Deze vriendelijke, niet te grote camping was precies waar we naar op zoek waren. We hebben drie kleine kinderen, dus de accommodatie en het zwembad waren voor ons het belangrijkste.

De stacaravan was bij aankomst prima schoon en bood genoeg ruimte voor ons vijven.

Aan het zwembad is het prima vertoeven met kleine kinderen. Er zijn voldoende ligbedden, een badmuts is verplicht maar daar ben je zo aan gewend. Wij hadden gelezen ergens dat het onder de middag gesloten zou zijn maar dat is al 2 jaar niet meer.

Het restaurant is goed te betalen en van Italiaanse (dus goede) kwaliteit, barretje, winkeltje en supermarktje prima voor noodzakelijke dingen. Onze oudste dochter heeft zich prima vermaakt op de trampoline in de speeltuin.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Bosco Verde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bosco Verde in Viareggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bosco Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.