Camping Bosco Verde

Meer camping info

48 reviews over Camping Bosco Verde

• 2019
    1Roveljes03-09-2019

Gelukkig maar één nacht...

Het verdient de naam camping niet, was het eerste wat ik dacht. Geen grassprietje gezien, doorns op de tentplaatsen (in t zand). Alleen maar oude meuk wat betreft huisjes etc. Wij waren hier met de camper, het enige goeie was de speeltuin. Meer als de helft vaste plaatsen, die alles hebben afgebakend, zodat het er inderdaad uitziet als een strafkamp. Veel jongeren op schoolkamp inderdaad en in de avond spreekt een dame (via microfoon) het kamp toe dat men tussen middernacht en 7am rekening moet houden met elkaar, really, dat is nodig?? JA, haha... Kortom, het had voor ons in ieder geval niets met “camping” te maken, respect voor de mensen die hier 2 á 3 weken blijven. O ja, en idd de badjuffrouw was overijverig, welkom gevoelt heb ik me in ieder geval niet!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Tom Veltrop12-06-2019

Lekker er tussen uit en genieten!

De nette en van alle gemakken voorziene stacaravan en de prachtige omgeving staan borg voor een geslaagde vakantie. Camping Bosco Verde is een ideale uitvalsbasis om de Toscane te verkennen. Door het uitschakelen van tol en snelwegen op de routeplanner zijn we langs de mooiste plekjes gereden. Een supermarkt en diverse goede eetgelegenheden zijn dichtbij te vinden.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8Bella Italia03-10-2017

Een leuke, niet al te grote camping.

De ligging van de camping is een goed startpunt voor bezoekjes aan naburige stadjes. Ook is het strand goed bereikbaar en Viareggio ligt onder handbereik

Gereisd met partner in september 2017

• 8Paul25-08-2017

Absoluut de moeite waard!!

Goede camping met alle benodigdheden! Mooie caravan met alle opties! Goede uitvalsbasis voor mooie stedentrips! Strand binnen loop afstand. Fijne verhuurders! Kortom alles prima!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4Jan Peters07-08-2017

Hahaha

Strafkamp I.p.v. Camping. Houten tuinhuis jaren 80 worden verhuurd als bungalow. Vies en smerig. Zuipende en waterpijp rokende jongeren. Klein zwembad met overijverige barjuffrouw. Omgeving drama. Boulevard met afgebrande horecazaken. Hoeren langs de weg.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 1T. Genc18-02-2017

Blij dat we weg mochten, Eens en Nooit meer!

Wij Kwamen na een uur zoeken en vragen eindelijk bij de camping aan. Het begon al bij aankomst niemand sprak Engels en hadden de administratie ook niet op orde? We hebben via touroperator geboekt en vind het jammer dat we een verkeerd beeld hebben gekregen van de camping. We hadden niet gedacht dat zo'n net echtpaar op zo'n camping huisjes verhuurd en gingen er met positieve gedacht een heen maar het werd een nachtmerrie. Huisje was niets op aan te merken" matrassen waren top.De plaats Torre Del Lago is echt tien keer niets. Mensen zijn onvriendelijk en het lijkt wel een soort ghetto!! Camping was niet Veel te doen en er was veel kabaal veel duitse leerlingen die op schoolkamp waren. De ligging van het plaatsje is centraal Om veel mooie plaatsen te bezoeken. Maar het stikt er van de campings in die regio. Alles was raar in het plaatsje zelfs bij het strand. We hebben ons ogen uitgekeken en we hebben ons niet op ons gemak gevoelt. Gelukkig was ons zoontje van een te Klein Om het te beseffen. Zelfs onze buren hadden de zelfde bevindingen en waren aan het twijfelen of ze moesten blijven. Wij zijn een dag op het plaatsje gebleven en de rest van de vakantie hebben we hele dagen mooie plaatsen bezocht en sliepen Alleen op de camping. Een woord Verschrikkelijk!!!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 3HvdS23-08-2016

Camping is een DRAMA ! De Omgeving is Super mooi !

Prachtige omgeving, dichtbij Pisa - Viareggio - Cinque Terre en diverse andere mooie plaatsen!

De camping ligt vlakbij zee, mooi strand en perfecte stand naar boulevard en zee.

De verdere camping is echt niet bijzonder, de Hoeren staan gewoon aan de straat bij de ingang van de camping naar het strand! Veel lawaai op de camping in de avonden, veel groepen jongeren. Uitzicht vanaf de stacaravan is waardeloos alles staat boven op elkaar en de eigenaren kan geen lachje vanaf. De stacaravan welke wij hadden gehuurd was schoon maar oud, ze lijken op de foto's nieuw maar die zijn van jaren terug waarschijnlijk.

Mensen wij hebben in de buurt rond gekeken voor een camping voor volgend jaar, ik zou zeggen neem een andere camping in de buurt. Er zitten vele veel mooiere campings in Viareggio, deze camping beter overslaan !!!!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Jan19-08-2016

Mooie stacaravan van touroperator!

Een prachtige stacaravan via touroperator gehuurd op deze camping. Ruim, schoon, nieuw, van alle gemakken voorzien met een groot terras en goede (stevige) stoelen en tuintafel. De camping is een echte Italiaanse familie camping. Wel goed onderhouden, schoon, aan de receptie spreekt men goed Engels. Het aandeel Nederlanders is niet groot. Mooie camping om uitstapjes te maken naar het strand (ongeveer 1 kilometer) of het prachtige binnenland van Toscane

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Rob18-08-2016

Super camping in een prachtige omgeving

Vorig jaar naar Porlezza geweest via deze touroperator. Dat was goed bevallen dus dit jaar weer via hen geboekt. We hebben genoten van deze vakantie met onze 3 kinderen. Zoek je een grote camping met veel vertier… dan moet je hier niet zijn. Maar wij hebben ons 2 weken prima vermaakt op deze camping in Toscane! Onze kinderen hebben heerlijk kunnen spelen op de camping, in het zwembad en op het strand wat best goed aan te lopen is. Het strand is een mooi zandstrand, de zee loopt vrij langzaam af, de ene dag mooie hoge golven, de andere dag een rustige bijna gladde zee. Natuurlijk de plaatsen Pisa, Lucca, Viareggio en Florence bezocht. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Wij hebben nog niet alles gezien en komen hier zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 8Lodewijk28-07-2016

Komen zeker terug

Stacaravan was prima in orde. Schoon en met mooie grote veranda, waar je heerlijk van een glas wijn kan genieten.

Mooi zwembad, waar je, net als in Zwitserland, een badmuts moet dragen. Niets mis mee. Beter, dan zwemmen in een zwembad vol haren.

Omgeving erg mooi en vele leuke uitstapjes gemaakt.

Het stand was niet te ver weg.

We komen zeker teug. We hebben een heerlijke vakantie gehad

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016