Camping Bosco Verde

1.4OnvoldoendeScore uit 50 reviews
  • 1.8Staat v/h sanitair
  • 1.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

50 Reviews over Bosco Verde

• 1Marrit10-08-2021

Slecht

Hier met de tent gestaan. Ik geef niet vaak een review, maar dit was de slechtste camping sinds jaren. Belachelijke hoge prijzen (66 euro voor tent en gezin van 4) slechte voorzieningen en de hele nacht lawaai. Het tentveld is namelijk ook de hangplek voor jongeren. Aan nachtrust doen ze duidelijk niet. Tot 03.00/04.00 schreeuwende mensen, luide muziek. Ik zou deze camping echt overslaan.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 1Linda12-07-2021

Website mooier dan in het echt

We wilde 2 nachten blijven dat kostte 56 euro. Eigenlijk mochten we niet met de auto op de camping maar dan moesten we de vouwwagen over de camping duwen. Als uitzondering toch de slagboom open voor ons. De plekken waar we mochten staan waren hobbelig en geen schaduw. Leek wel de Sahara. We zijn meteen naar een andere camping gegaan maar we hadden al betaald en kregen geen geld terug. Weg 56 euro. Nog nooit zo'n ongastvrije camping meegemaakt in Italië.

• 1Roveljes03-09-2019

Gelukkig maar één nacht...

Het verdient de naam camping niet, was het eerste wat ik dacht. Geen grassprietje gezien, doorns op de tentplaatsen (in t zand). Alleen maar oude meuk wat betreft huisjes etc. Wij waren hier met de camper, het enige goeie was de speeltuin. Meer als de helft vaste plaatsen, die alles hebben afgebakend, zodat het er inderdaad uitziet als een strafkamp. Veel jongeren op schoolkamp inderdaad en in de avond spreekt een dame (via microfoon) het kamp toe dat men tussen middernacht en 7am rekening moet houden met elkaar, really, dat is nodig?? JA, haha... Kortom, het had voor ons in ieder geval niets met “camping” te maken, respect voor de mensen die hier 2 á 3 weken blijven. O ja, en idd de badjuffrouw was overijverig, welkom gevoelt heb ik me in ieder geval niet!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 10Tom Veltrop12-06-2019

Lekker er tussen uit en genieten!

De nette en van alle gemakken voorziene stacaravan en de prachtige omgeving staan borg voor een geslaagde vakantie. Camping Bosco Verde is een ideale uitvalsbasis om de Toscane te verkennen. Door het uitschakelen van tol en snelwegen op de routeplanner zijn we langs de mooiste plekjes gereden. Een supermarkt en diverse goede eetgelegenheden zijn dichtbij te vinden.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Bella Italia03-10-2017

Een leuke, niet al te grote camping.

De ligging van de camping is een goed startpunt voor bezoekjes aan naburige stadjes. Ook is het strand goed bereikbaar en Viareggio ligt onder handbereik

• 8Paul25-08-2017

Absoluut de moeite waard!!

Goede camping met alle benodigdheden! Mooie caravan met alle opties! Goede uitvalsbasis voor mooie stedentrips! Strand binnen loop afstand. Fijne verhuurders! Kortom alles prima!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Jan Peters07-08-2017

Hahaha

Strafkamp I.p.v. Camping. Houten tuinhuis jaren 80 worden verhuurd als bungalow. Vies en smerig. Zuipende en waterpijp rokende jongeren. Klein zwembad met overijverige barjuffrouw. Omgeving drama. Boulevard met afgebrande horecazaken. Hoeren langs de weg.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 1T. Genc18-02-2017

Blij dat we weg mochten, Eens en Nooit meer!

Wij Kwamen na een uur zoeken en vragen eindelijk bij de camping aan. Het begon al bij aankomst niemand sprak Engels en hadden de administratie ook niet op orde? We hebben via touroperator geboekt en vind het jammer dat we een verkeerd beeld hebben gekregen van de camping. We hadden niet gedacht dat zo'n net echtpaar op zo'n camping huisjes verhuurd en gingen er met positieve gedacht een heen maar het werd een nachtmerrie. Huisje was niets op aan te merken" matrassen waren top.De plaats Torre Del Lago is echt tien keer niets. Mensen zijn onvriendelijk en het lijkt wel een soort ghetto!! Camping was niet Veel te doen en er was veel kabaal veel duitse leerlingen die op schoolkamp waren. De ligging van het plaatsje is centraal Om veel mooie plaatsen te bezoeken. Maar het stikt er van de campings in die regio. Alles was raar in het plaatsje zelfs bij het strand. We hebben ons ogen uitgekeken en we hebben ons niet op ons gemak gevoelt. Gelukkig was ons zoontje van een te Klein Om het te beseffen. Zelfs onze buren hadden de zelfde bevindingen en waren aan het twijfelen of ze moesten blijven. Wij zijn een dag op het plaatsje gebleven en de rest van de vakantie hebben we hele dagen mooie plaatsen bezocht en sliepen Alleen op de camping. Een woord Verschrikkelijk!!!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Paola27-08-2016

Bosco Verde Camping

Ho soggiornato pochi giorni fa al campeggio! Casetta in legno all'entrata squallida, la nostra cadeva a pezzi, una puzz tremenda. Dicono soluzione economy ma comunque paghi il giusto! Forse penalizzati perche' abbiamo un cane! Per il resto carino ma senza esagerare, ho visto di meglio! Occhio ai topi!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3HvdS23-08-2016

Camping is een DRAMA ! De Omgeving is Super mooi !

Prachtige omgeving, dichtbij Pisa - Viareggio - Cinque Terre en diverse andere mooie plaatsen!

De camping ligt vlakbij zee, mooi strand en perfecte stand naar boulevard en zee.

De verdere camping is echt niet bijzonder, de Hoeren staan gewoon aan de straat bij de ingang van de camping naar het strand! Veel lawaai op de camping in de avonden, veel groepen jongeren. Uitzicht vanaf de stacaravan is waardeloos alles staat boven op elkaar en de eigenaren kan geen lachje vanaf. De stacaravan welke wij hadden gehuurd was schoon maar oud, ze lijken op de foto's nieuw maar die zijn van jaren terug waarschijnlijk.

Mensen wij hebben in de buurt rond gekeken voor een camping voor volgend jaar, ik zou zeggen neem een andere camping in de buurt. Er zitten vele veel mooiere campings in Viareggio, deze camping beter overslaan !!!!

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar