Vakantiehuis Il Baciarino

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Il Baciarino

• 10steven & wendy03-01-2015

Een zeer bijzondere plek

In november hebben we hier genoten van een prachtige vakantie. De huisjes zijn gelegen midden in de bossen met een zeer mooi zicht op zee en de omliggende bergen. Zelfs met het minder mooie weer dat we enkele dagen gehad hebben was het hier prachtig ! De eigenaars Clelia & Andrea zijn zeer lieve en attentvolle mensen. Bij aankomst werden we verwelkomt met een kopje 'Italiaanse' koffie en huisgemaakte appel cake, bij vertrek heeft Andrea nog een heerlijke lunch klaargemaakt. Onze hondjes hebben zich ook zeer goed vermaakt met de twee ezels die reeds 's ochtends vroeg hun wortel kwamen opeisen :-), ook de kat van de buren was regelmatig present. De kruidenier is op 5 minuutjes wandelafstand van het huisje, in het dorp is ook een krantenwinkel, postkantoor en enkele restaurantjes. Het was zalig om elke dag buiten te eten met het mooie uitzicht, wij komen zeker terug naar deze bijzondere plek !

• 9Rickkkert18-08-2014

Fantastisch verblijf met een super uitzicht!!

Wij zaten in het verblijf "CASETTA LA DOLCE VITA" een piepklein gastenverblijf wat gerund word door een Italiaans stel waarvan alleen de vrouw Engels spreekt. Het verblijf is te bereiken via een oude stenen strap (conditie vereist). Vanuit het verblijf hadden we een prachtig uitzicht over ongerepte natuur en in de verte de zee. Het verblijf is klein maar groot genoeg voor twee personen. Goede toilet en douche faciliteiten en het was schoon. De eigenaresse was super aardig en ten alle tijden bereid je te helpen of van informatie te voorzien. Tevens is het mogelijk om voor 25 euro per persoon bij hen thuis een overheerlijk Italiaanse menu te eten (aanrader). Het dorpje ligt boven op de berg en daarom is een auto een vereiste. Strand is ongeveer 20 minuten rijden. Ik het dorpje zelf zit een klein winkeltje, 1 restaurant en een (koffie)bar. Supermarkt ongeveer 15 minuten rijden.

Vakantiehuis Il Baciarino info

Facilities