Sorteren

Reviews over Vertine

Sprookjes bestaan!

byoux
    17-4-2011

Prachtige appartementen met hotelservice ,in een sprookjesachtig middeleeuws dorpje ,appartementen van alle gemakken voorzien ,twee stappen en je zit aan het zwembad .lieve Italiaanse familie die er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken . Kleinschalig .Gelegen midden tussen de olijfbomen met een ontroerend mooi uitzicht over de Chianti.

Voor rustzoekers een absolute aanrader!

schitterend vakantieverblijf

guido labaere
    27-12-2008

prachtige B & B gelegen in het middeleeuwse porachtige Vertine. Idyllisch zicht over de toscaanse heuvels, lekker ontbijt, prachtig zwembad om te relaxen. Wel veel trappen maar soit. Om terug te gaan !!!

We hebben 3 geweldig fijne dagen gehad

Roberto en Silvia
    6-9-2007

We hebben 3 geweldig fijne dagen gehad. Vertine is een leuk, klein dorpje, midden in het Chianti gebied. Ideale plek om te relaxen aan het zwembad, maar ook om als uitvalsbasis te dienen voor dagtochten naar Florence en Siena. Mooie omgeving. Vriendelijke mensen en prachtig gelegen.