Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi

9,1

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,7

Omschrijving
Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi ligt in Toscane. Al is er geen animatie, er zijn wel veel kinderen. De speeltuinen en het zwembad bieden vermaak. De huisjes zijn eenvoudig maar ruim. In het restaurant kun je dineren en elke ochtend zijn er verse broodjes. Ideaal om Toscane te ontdekken. Livorno is een aanrader en is een kwartier rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Ghiacci Vecchi voor je op een rij gezet:

Laatste review

Super!!!

Beijers,
7-8-2018
  • Activiteiten7

We waren al wat eerder op de dag aangekomen, alles werd meteen in werk gesteld om het huisje zo snel mogelijk schoon te krijgen zodat we er in konden. Kortom: superontvangst!! Vriendelijke gastvrouw die meteen voor je klaar stond. Onze zoon had een snee aan zijn voet opgelopen en ze stond meteen klaar met adres waar we naar toe moesten en gaf haar telefoonnummer als we er niet uitkwamen of als ze als tolk moest optreden. Nadien iedere dag geinteresseerd vragen hoe het met hem ging, super aardig. Verder leuke huisjes, fijne zwembaden en heerlijk brood 'smorgens. Klein verbeterpuntje: wifi was minder binnen, buiten ging het wel. Super vakantie gehad!!

Kenmerken

Beijers,
7-8-2018

Chiara, socia, 19-8-2018

Dear Mr. Beijers,

Thank you for taking the time to review Residence Ghiacci Vecchi.

I am really happy that you and your family enjoyed your stay in Ghiacci Vecchi and that you appreciated all the services and facilities we provide our guests with, as well as our staff.

I hope to welcome you all soon again in Ghiacci Vecchi.

Meanwhile, please accept my warmest regards from a sunny Tuscany

Chiara

P.S. I do hope the wound healed properly!

• Activiteiten7

Wat een heerlijk park! Voor kinderen echt fantastisch, ze vermaken zich met veel andere kinderen (van jong tot oud). Veel uit NL, maar ook diverse andere landen, zeker geen NL enclave. Park is autovrij, 2 lekkere zwembaden, restaurant ernaast, goede huisjes met ruime slaapkamers, vriendelijke beheerders, alles netjes, strand dichtbij. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Chiara, socia, 19-8-2018

Dear Sir,

Thank you for taking the time to review Residence Ghiacci Vecchi.

I am truly happy that you and your family enjoyed you time in Ghiacci Vecchi and that you appreciated all the services and facilities we provide our guests with.

I hope to welcome you all soon again in Ghiacci Vecchi.

Meanwhile, please accept my warmest regards

Heerlijk genieten

Niels Steenbergen,
29-9-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Net als mijn beoordeling van vorig jaar was het weer geweldig. Als extra kan ik jullie vertellen dat ook binnen in de huisjes een en ander is verandert, zo is er een nieuwe keuken en betere stopcontacten voor bv een koffiezetapparaat. Het park is goed verzorgd. Het restaurant bij het park is ook goed en de ligging van het park is perfect : 2 km van de zee en een paar km verwijderd van prachtige typische Italiaanse dorpjes.

Ruime Coop supermarkt in san vincenzo

Simpel gezegd was het weer voor herhaling vatbaar.

Chiara, socia, 3-10-2017

Dear Fam. Steenbergen

Thank you so much for your lovely review and for taking the time to share your experience at Ghiacci Vecchi.

I am really glad that you liked our brand new kitchens and overall renovations and that you had a pleasant stay in our facility.

I look forward welcoming you soon in Ghiacci Vecchi and send you the warmest regards from Tuscany,

Mooi vakantie park

Dichtbij strand

Mooie omgeving

Chiara, socia, 3-10-2017

Dear Mrs. Iris,

Thank you for your review and for taking the time to share our experience at Ghiacci Vecchi.

I am so happy to read that you had a nice holiday in our facility and that you appreciated the apartments, as well as all the comforts we provide our guests with.

I look forward welcoming you soon in Ghiacci Vecchi for yet another unforgettable holiday.

Best regards from a sunny Tuscany,

Zeer aangenaam verblijf

Dhr Brand
6-9-2016
  • Activiteiten8

Net park, goed onderhouden en ideaal met kinderen.

Chiara, socia, 2-2-2017

Dear Mr Brand,

thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am glad to read that you enjoyed our accommodation facility and that you had a pleasant time.

Best wishes from Tuscany,

Aanrader!

frederik huysman
23-8-2016
  • Activiteiten7

Goed verblijf voor gezinnen met jonge kinderen. Het personeel is ook zeer vriendelijk en gastvrij. Bij een ongelukje met onze zoon hebben ze ons zelfs begeleid naar het ziekenhuis.

Chiara, socia, 3-2-2017

Dear Family Huysman,

I am glad to read that you had a pleasant stay and that you enjoyed your holiday. I do hope that B. is all right and I send you all my warmest wishes.

Best regards from Tuscany,

heerlijk rustig

Edwin Haazelager
19-8-2016
  • Activiteiten8

uitstekend huisje toch klein dingetje....de bar/ restaurant is overdag gesloten

Chiara, socia, 3-2-2017

Dear Mr Haazelager,

I am very happy to read that you had a pleasant stay at our accommodation facility. I also seize this opportunity to thank you for your feedback, as it helps us improve our service for future guests.

Best wishes from Tuscany,

Super kindvriendelijk

M. van Loon
17-8-2016
  • Onderkomen8

Een mooi groen, niet te klein en niet groot, kindvriendelijk park.

Aardige, en zeer behulpvaardige receptie waar niets te veel gevraagd is.

Mooi gelegen uitgangspunt voor dagtrips.

Huisjes en appartementen schoon en prima ingericht. Zelfs iedere week een schoon tafelkleed.

Leuke zwembaden, de mooie stranden liggen wel wat verder weg.

Aanrader om met kinderen heen te gaan.

Restaurant is goed en in de ochtend vers brood.

Chiara, socia, 2-2-2017

Dear Mr / Ms van Loon,

I am very glad to read that you had a pleasant stay at Ghiacci Vecchi and that you enjoyed our hospitality, as well as our accommodation facility.

Best greetings from Tuscany,

Helemaal goed

Fam. Snijder
11-8-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Voor de vierde keer in dit mooie park. Goede ligging, ruim opgezet, prima huisje, ruime zwembaden, goed restaurant, gelukkig geen animatie, vriendelijke en gastvrije eigenaren. Aanrader.

éénmalig voor ons

Dubbelman
10-8-2016
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2

Eens met de positieve ervaringen( kindvriendelijk qua omgeving en groen)echter als men ook op de details let in het park komen wij toch op een matig uit.

De speeltoestellen dateren uit 2002 en zijn verrot. De glijbaan in het zwembad daarvan zijn de vestigingsbouten van de positie beugels weg. De glijbaan voor kleine kinderen in het park daarvan is de geleiding waar kinderen grijpen open en volledig doorgerot. Dit is een proces van 10 jaar dus bekend bij de eigenaar. Deze geleiding is dermate gevaarlijk dat een vinger verliezen realiteit is.

Al met al zijn de huisjes aan de weg zeer luidruchtig door traktoren van 4 uur smorgens en veel verkeer wat lawaai maakt. Jammer voor een vakantie rustplek in Toscane. Sommige huisjes zijn vochtig en gedateerd.

Al met al een mooi park maar de details verpesten het.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi in Venturina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.