Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi

Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi
8,6

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Ghiacci Vecchi voor je op een rij gezet:

91 reviews over Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi in het Nederlands

Super!!!

Beijers
7-8-2018
  • Onderkomen9

We waren al wat eerder op de dag aangekomen, alles werd meteen in werk gesteld om het huisje zo snel mogelijk schoon te krijgen zodat we er in konden. Kortom: superontvangst!! Vriendelijke gastvrouw die meteen voor je klaar stond. Onze zoon had een snee aan zijn voet opgelopen en ze stond meteen klaar met adres waar we naar toe moesten en gaf haar telefoonnummer als we er niet uitkwamen of als ze als tolk moest optreden. Nadien iedere dag geinteresseerd vragen hoe het met hem ging, super aardig. Verder leuke huisjes, fijne zwembaden en heerlijk brood 'smorgens. Klein verbeterpuntje: wifi was minder binnen, buiten ging het wel. Super vakantie gehad!!

• Onderkomen8

Wat een heerlijk park! Voor kinderen echt fantastisch, ze vermaken zich met veel andere kinderen (van jong tot oud). Veel uit NL, maar ook diverse andere landen, zeker geen NL enclave. Park is autovrij, 2 lekkere zwembaden, restaurant ernaast, goede huisjes met ruime slaapkamers, vriendelijke beheerders, alles netjes, strand dichtbij. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Luogo ottimo per famiglie

Alessandro
17-7-2018
  • Onderkomen8

Bel posto,tranquillo e abbastanza silenzioso. Il mare ha un'acqua trasparente.

Una vera vacanza

David
13-7-2018
  • Onderkomen9

Una vacanza di completo relax, strutture comode e pulite, parco e piscine ben tenute e gestori molto gentili.

Heerlijk genieten

Niels Steenbergen
29-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Net als mijn beoordeling van vorig jaar was het weer geweldig. Als extra kan ik jullie vertellen dat ook binnen in de huisjes een en ander is verandert, zo is er een nieuwe keuken en betere stopcontacten voor bv een koffiezetapparaat. Het park is goed verzorgd. Het restaurant bij het park is ook goed en de ligging van het park is perfect : 2 km van de zee en een paar km verwijderd van prachtige typische Italiaanse dorpjes.

Ruime Coop supermarkt in san vincenzo

Simpel gezegd was het weer voor herhaling vatbaar.

Dear Fam. Steenbergen

Thank you so much for your lovely review and for taking the time to share your experience at Ghiacci Vecchi.

I am really glad that you liked our brand new kitchens and overall renovations and that you had a pleasant stay in our facility.

I look forward welcoming you soon in Ghiacci Vecchi and send you the warmest regards from Tuscany,

Idealer Ort für den entspannten Urlaub

Carolin
20-9-2017
  • Onderkomen10

Die Anlage liegt direkt zwischen Meer und den typischen toskanischen Hügeln und bietet so den perfekten Ausgangsort auch für Ausflüge. Wir reisen immer ohne Auto an und leihen uns auf dem nahe gelegenen Campingplatz Fahrräder aus und auch damit sind sowohl der Strand als auch Einkaufsmöglichkeiten gut zu erreichen. Die Appartments sind sehr gepflegt und das Personal ist superfreundlich und hilfsbereit. Alles in allem eine sehr familiäre und angenehme Atmosphäre.

Dear Mrs. Carolin,

I am really glad to see that you had a pleasant holiday in our facility and that you appreciated all the comforts we provide our guests with, as well as the beauty of our region.

Best regards from Tuscany,

Mooie huisjes

Dichtbij strand

Mooie omgeving

Dear Mrs. Iris,

Thank you for your review and for taking the time to share our experience at Ghiacci Vecchi.

I am so happy to read that you had a nice holiday in our facility and that you appreciated the apartments, as well as all the comforts we provide our guests with.

I look forward welcoming you soon in Ghiacci Vecchi for yet another unforgettable holiday.

Best regards from a sunny Tuscany,

Wir kommen wieder!

Markus
9-7-2017
  • Onderkomen9

Sehr schön gelegene und idyllische Anlage! Perfekt für einen ruhigen und entspannten Urlaub. Tolle Gegend mit nahegelegenem super schönen Strand und guten Lokalen. Klasse Service und Betreuung rundum. Herrlich unkompliziert und vor Allem ein schöner familiärer Betrieb

Dear Mr. Markus,

Thank you so much for your review and for taking the time to share your experience at Ghiacci Vecchi.

I am really glad to see that you had a nice holiday in our facility and that you appreciated the beauty of our region, as well as all the comforts we provide our guests with .

I look forward welcoming you soon again and send you the warmest regards from Tuscany,

Zeer aangenaam verblijf

Dhr Brand
6-9-2016
  • Onderkomen8

Net park, goed onderhouden en ideaal met kinderen.

Chiara, socia, 2-2-2017

Dear Mr Brand,

thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am glad to read that you enjoyed our accommodation facility and that you had a pleasant time.

Best wishes from Tuscany,

Aanrader!

frederik huysman
23-8-2016
  • Onderkomen8

Goed verblijf voor gezinnen met jonge kinderen. Het personeel is ook zeer vriendelijk en gastvrij. Bij een ongelukje met onze zoon hebben ze ons zelfs begeleid naar het ziekenhuis.

Chiara, socia, 3-2-2017

Dear Family Huysman,

I am glad to read that you had a pleasant stay and that you enjoyed your holiday. I do hope that B. is all right and I send you all my warmest wishes.

Best regards from Tuscany,

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi in Venturina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi scoort een 8.64 uit 10 op basis van 91 reviews.