Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi

Italië, Toscane, Venturina

9Fenomenaal

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Ghiacci Vecchi voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi ligt in Toscane. Al is er geen animatie, er zijn wel veel kinderen. De speeltuinen en het zwembad bieden vermaak. De huisjes zijn eenvoudig maar ruim. In het restaurant kun je dineren en elke ochtend zijn er verse broodjes. Ideaal om Toscane te ontdekken. Livorno is een aanrader en is een kwartier rijden.

98 reviews over Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi

• 2019
    8Deborah07-10-2019

Een heerlijk verblijf bij vriendelijke mensen

Wij hebben twee weken verbleven op het park. Een gezin van twee volwassenen en driejarige peuter. Het is een mooi park, ruim opgezet, met restaurant en twee zwembaden. De huisjes liggen in een kring om de zwembaden heen. Tussen de zwembaden en de huisjes bevinden zich bomen, struiken en gras. Daarop zijn heel veel verschillende kinderspeeltoestellen en picknicktafels geplaatst. Ook heb ik een tafeltennistafel gezien. Daarnaast bevinden zich barbeques voor algemeen gebruik op het park. Er bevinden zich best veel gezinnen en kinderen op het park, maar toch is de sfeer rustig. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. In de "campingwinkel" kun je broodjes en dergelijke halen, maar het is niet te vergelijken met een een echter campingwinkel. De huisjes zijn schoon en netjes ingericht. Het is geen luxe, maar het is wel compleet. Anders dan ik in andere appartementen heb ervaren is er voldoende servies, zijn er voldoe

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mike14-08-2019

Top locatie

Niet te grootschalig residentie. Goed restaurant met koffie bar en zeer vriendelijke mensen. Lekker rustig, schone moderen huisjes en gelukkig geen animatie. Lekkere zwembaden met genoeg ruimte.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Chiara, socia, 13-09-2019

Dear Sir, Thank you for taking the time to share your experience at Ghiacci Vecchi. I am truly glad you had a good time in our facility and that you appreciated the services we provide our guests with. I do look forward to welcoming you soon again in Ghiacci Vecchi. Best regards to you and your family from a warm and sunny Tuscany, Chiara

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Beijers07-08-2018

Super!!!

We waren al wat eerder op de dag aangekomen, alles werd meteen in werk gesteld om het huisje zo snel mogelijk schoon te krijgen zodat we er in konden. Kortom: superontvangst!! Vriendelijke gastvrouw die meteen voor je klaar stond. Onze zoon had een snee aan zijn voet opgelopen en ze stond meteen klaar met adres waar we naar toe moesten en gaf haar telefoonnummer als we er niet uitkwamen of als ze als tolk moest optreden. Nadien iedere dag geinteresseerd vragen hoe het met hem ging, super aardig. Verder leuke huisjes, fijne zwembaden en heerlijk brood 'smorgens. Klein verbeterpuntje: wifi was minder binnen, buiten ging het wel. Super vakantie gehad!!

• 9Onderkomen

Chiara, socia, 19-08-2018

Dear Mr. Beijers, Thank you for taking the time to review Residence Ghiacci Vecchi. I am really happy that you and your family enjoyed your stay in Ghiacci Vecchi and that you appreciated all the services and facilities we provide our guests with, as well as our staff. I hope to welcome you all soon again in Ghiacci Vecchi. Meanwhile, please accept my warmest regards from a sunny Tuscany Chiara P.S. I do hope the wound healed properly!

Chiara, socia, 13-09-2018

Dear Mr Beijers, Thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am truly glad that you and your family had a pleasant stay in our facility and that you appreciated all the comforts we provide our guests with. I wish to thank your for your feedback on our WiFi; unfortunately the whole area is not covered by high - speed Internet connection. Rest assured though, we are constantly working to improve our service. I hope to welcome you and your family soon again in Ghiacci Vecchi. Meanwhile, please accept the warmest regards from Tuscany Chiara P.S. I do hope your son's wound has healed properly

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Jasper29-07-2018

Super kindvriendelijk park met goede bungalows

Wat een heerlijk park! Voor kinderen echt fantastisch, ze vermaken zich met veel andere kinderen (van jong tot oud). Veel uit NL, maar ook diverse andere landen, zeker geen NL enclave. Park is autovrij, 2 lekkere zwembaden, restaurant ernaast, goede huisjes met ruime slaapkamers, vriendelijke beheerders, alles netjes, strand dichtbij. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden

Chiara, socia, 19-08-2018

Dear Sir, Thank you for taking the time to review Residence Ghiacci Vecchi. I am truly happy that you and your family enjoyed you time in Ghiacci Vecchi and that you appreciated all the services and facilities we provide our guests with. I hope to welcome you all soon again in Ghiacci Vecchi. Meanwhile, please accept my warmest regards Chiara

Chiara, socia, 13-09-2018

Dear Mr Jasper, Thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am really glad that we succeeded in providing you and your family with a great holiday and that you appreciated our park with all its facilities and comforts so much. I do hope to welcome you all soon again in Ghiacci Vecchi. Best regards from Tuscany, Chiara

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Niels Steenbergen29-09-2017

Heerlijk genieten

Net als mijn beoordeling van vorig jaar was het weer geweldig. Als extra kan ik jullie vertellen dat ook binnen in de huisjes een en ander is verandert, zo is er een nieuwe keuken en betere stopcontacten voor bv een koffiezetapparaat. Het park is goed verzorgd. Het restaurant bij het park is ook goed en de ligging van het park is perfect : 2 km van de zee en een paar km verwijderd van prachtige typische Italiaanse dorpjes.

Ruime Coop supermarkt in san vincenzo Simpel gezegd was het weer voor herhaling vatbaar.

• 5Activiteiten

Chiara, socia, 03-10-2017

Dear Fam. Steenbergen Thank you so much for your lovely review and for taking the time to share your experience at Ghiacci Vecchi. I am really glad that you liked our brand new kitchens and overall renovations and that you had a pleasant stay in our facility. I look forward welcoming you soon in Ghiacci Vecchi and send you the warmest regards from Tuscany, Chiara

Gereisd met partner in september 2017

• 8Iris27-08-2017

Mooi vakantie park

Rustig park Mooie huisjes Dichtbij strand Mooie omgeving

Chiara, socia, 03-10-2017

Dear Mrs. Iris, Thank you for your review and for taking the time to share our experience at Ghiacci Vecchi. I am so happy to read that you had a nice holiday in our facility and that you appreciated the apartments, as well as all the comforts we provide our guests with. I look forward welcoming you soon in Ghiacci Vecchi for yet another unforgettable holiday. Best regards from a sunny Tuscany, Chiara

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Dhr Brand06-09-2016

Zeer aangenaam verblijf

Net park, goed onderhouden en ideaal met kinderen.

Chiara, socia, 02-02-2017

Dear Mr Brand, thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am glad to read that you enjoyed our accommodation facility and that you had a pleasant time. Best wishes from Tuscany, Chiara

• 8frederik huysman23-08-2016

Aanrader!

Goed verblijf voor gezinnen met jonge kinderen. Het personeel is ook zeer vriendelijk en gastvrij. Bij een ongelukje met onze zoon hebben ze ons zelfs begeleid naar het ziekenhuis.

• 7Eetgelegenheden

Chiara, socia, 03-02-2017

Dear Family Huysman, thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am glad to read that you had a pleasant stay and that you enjoyed your holiday. I do hope that B. is all right and I send you all my warmest wishes. Best regards from Tuscany, Chiara

• 8Edwin Haazelager19-08-2016

heerlijk rustig

uitstekend huisje toch klein dingetje....de bar/ restaurant is overdag gesloten

• 9Onderkomen

Chiara, socia, 03-02-2017

Dear Mr Haazelager, thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am very happy to read that you had a pleasant stay at our accommodation facility. I also seize this opportunity to thank you for your feedback, as it helps us improve our service for future guests. Best wishes from Tuscany, Chiara

• 8M. van Loon17-08-2016

Super kindvriendelijk

Een mooi groen, niet te klein en niet groot, kindvriendelijk park. Aardige, en zeer behulpvaardige receptie waar niets te veel gevraagd is. Mooi gelegen uitgangspunt voor dagtrips. Huisjes en appartementen schoon en prima ingericht. Zelfs iedere week een schoon tafelkleed. Leuke zwembaden, de mooie stranden liggen wel wat verder weg. Aanrader om met kinderen heen te gaan. Restaurant is goed en in de ochtend vers brood.

Chiara, socia, 02-02-2017

Dear Mr / Ms van Loon, thank you for taking the time to share your experience at Residence Ghiacci Vecchi. I am very glad to read that you had a pleasant stay at Ghiacci Vecchi and that you enjoyed our hospitality, as well as our accommodation facility. Best greetings from Tuscany, Chiara

11 tips over Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi

• Fam. Van der Zee, 11-08-2013

Eten Rest. La Taverne - Campiglia Marittima Strand - golf van Baratti ( richting Populonia ) Stadjes - Populoni/Suvereto/Campiglia M./ Massa M./ Volterra/ San Gigmiano/Pisa/ Lucca

• Familie den Boer, 18-07-2013

bezoekje aan het eiland Elba is zeker de moeite waard.

• Dominique, 25-07-2013

Piombino is erg mooi! zo ook Volterra en Campiglia Marritima. en Pisa is ook zeker een aanrader!! strand van Barrati erg mooi en kindvriendelijk doordat het schuin afloopt.

tip neem extra handdoeken mee, deze zijn er niet veel bij het huisje en wordt maar 1 keer per week gewisseld!

5 vragen over Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi

• marielsch, 12-01-2016

Badmuts

Is een badmuts verplicht in het zwembad?

• Gérard van de Kimmenade, 10-05-2013

Wie weet:

Weet er iemand of er dekens of dekbedden in het huisje aanwezig zijn?

Nicole, 05-06-2013

Helaas toch weer dekens...hopelijk is het warm genoeg voor lakens!

Gérard van de Kimmenade, 09-06-2013

Nicole, bedankt voor je reactie. Nu inderdaad maar hopen dat het warm genoeg is voor alleen lakens.

• Ilse, 20-11-2012

Ligging appartementen

Wie zou me kunnen vertellen welke appartementen de leukste ligging hebben? Zijn dat de appartementen bij de boerderij (oude gedeelte) of de nieuwere appartementen die in een rij liggen?

vanessa, 29-11-2012

Hoi Ilse, wij gaan ook boeken voor juli 2013 met 3 kindjes. Goede vraag, zou ik ook graag willen weten ;-). In ieder geval begane grond bij het zwembad in de buurt zal ik aanvragen.

Weet iemand of er tussendoor ook schoon gemaakt wordt en of je nieuw linnengoed en handdoeken krijgt?

koen_1, 18-01-2013

De mooiste appartementen zijn inderdaad de TC types.

Tip: ga naar de site van Ghiacci Vecchi zelf, klik op menu-onderdeel " prijzen" en dan kun je daar een foto openen waarop de types zijn aangeduid.

De TC types liggen vooral aan het lange gedeelte achter het restaurant.

Ook wij zijn er zomer 2013 weer bij! Met twee kids, meisje van 6 en jongen van 9. We gaan van 6 tot 20 juli.

vanessa, 02-07-2013

Hoi Koen,

Wij zijn er van 13 juli tm 3 augustus met 3 jongetjes van 6, 4 en 2 jaar oud.

vanessa, 03-12-2012

Wij hebben ook toevallig van de week definitief gereserveerd, ook in de nieuwe appartementen (TC). Wij zijn er van 13 juli tm 3 augustus met 3 jongetjes. Misschien komen we elkaar wel tegen in de zomer van 2013!

Ilse, 03-12-2012

Dank je, Vanessa, voor je reactie. We hebben uiteindelijk gekozen voor de nieuwere appartementen. Dan kunnen we na de zomer vertellen of we de goeie keuze hebben gemaakt ;). Het leek ons net iets gezelliger liggen en niet te dicht bij de weg (waarvan ik niet weet hoe druk die is).

koen_1, 18-01-2013

Jazeker, er wordt tweemaal schoongemaakt dacht ik, op zaterdag en woensdag.

Vakantiepark Residence Ghiacci Vecchi info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Vegetarisch

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette