Appartement Via della Stella

3 reviews over Appartement Via della Stella

• 2017
      7Linda16-08-2017

Mooie locatie, vlakbij Cortona en Montepulciano

Wij zaten in appartement Aiuola. Keurig appartement, schoonmaak kan wel een stuk beter. Wij werden onaangenaam verrast dat we bij vertrek 20 euro pp voor schoonmaakkosten moesten betalen. Voor dat geld mag er wel wat harder gepoetst worden... Zwembad was prima. Ik herken de andere reviews over een actieve gezellige Chiara niet. Zij straalde toen wij er waren nou niet echt uit dat ze heel enthousiast of geïnteresseerd was. Er mag wel wat geïnvesteerd worden in de agriturismo, jammer dat ze dat niet dit jaar al heeft gedaan. Zo waren de parasols allemaal beschimmeld en de pingpongbatjes totaal vermolmd zodat die helaas niet bruikbaar waren. Die kleine dingen kunnen wel het verschil maken. Al met al wel een leuke week gehad. Er waren gezellige mensen op vakantie en de locatie t.o.v. Toscane en Umbrie is perfect voor leuke dagtripjes. Wat ik persoonlijk een toegevoegde waarde zou vinden is als er iets van een ontbijt- / broodjesservice zou zijn. Op maandag t/m vrijdag komt er een bakkertje langsrijden als je geluk hebt. Maar die komt (als ie komt) ergens tussen 9.30 en 11.00 u. Met jonge kinderen is dat wel erg laat ontbijten. Dichtstbijzijnde supermarkt is 10 km.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Gert05-09-2008

Een aanrader!

Zeer rustig gelegen en toch dicht bij plaatsen als Cortona, Multipulciano, Arezzo, Sienna en Perugia. Temidden van de wijngaarden is het goed toeven en de eigenaresse doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Deze agriturismo met in totaal slechts 9 appartementen is zeer goed onderhouden. Wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• 9Tjeu22-07-2008

Superbe

Geweldig, tussen de wijngaarden, gelegen kleinschalig appartementen-complex, met groot zwembad. Perfecte uitvalsbasis voor bezoeken aan plaatsen zowel in Toscane als Umbrie, incl Rome, Florence, Assisi. Uitstekend onderhouden en perfecte service (engels sprekend).

0 tips over Appartement Via della Stella

0 vragen over Appartement Via della Stella