Appartement Agriturismo I Fuochi

ItaliëToscaneValiano di Montepulciano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo I Fuochi voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews

• 9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Agriturismo I Fuochi

• 9Vincent van Heijst21-09-2013

fantastisch, rustig en kindvriendelijk

Mooie ruime appartementen mer lekker zwembad in een mooie omgeving

• 8bos28-10-2011

schitterend uitzicht, goede uitvalsbasis

Werkelijk de mooiste heuvels van Toscane vanuit je huisje. Mooi zwembad, goed onderhouden en mooie tuin. Iedere dag verse groente en ftuit voor je deur, en bakker bezorgt brood. Supermarkt op 2 km afstand (wel auto voor nodig) met goede spullen en alle basisbenodigdheden. Binnen een uur ben je bij alle mooie steden in de buurt. Inrichting wat verouderd en bed en douche zijn minpunten. Ruimte in huisje il Noce is groot.

• 9Johan en Coby van Zegveld03-10-2011

Fantastische plek om vakantie te vieren

In een prachtige verbouwde wijnboerderij boven op een heuvel staat dit geweldige appartement. Prachtig uitzicht over de wijnvelden en olijfbomen! Heel erg lieve mensen die je warm onthalen en je graag verwennen.

Je kunt er heerlijk wandelen en vanuit Valiano zijn veel leuke plaatsen goed te bereiken.

• 9Gerrit Kroes17-09-2011

Fantastische plek

Fantastische plek. Buitengewoon vriendelijke mensen. Goede uitvalbasis om midden en zuid Toscane te verkennen. Zeker een plek om terug te komen.

• 9Margo09-07-2011

Echt helemaal top aanrader

Onze vakantie's bij I Fuochi zijn altijd helemaal top. Hier vinden wij het echte Italiaanse gevoel. De familie doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

• 10annemarie kasper06-09-2010

prachtig gelegen, heel vriendelijke mensen

wij zaten hier eind augustus. we werden meteen onthaald met watermeloen uit eigen tuin. elke dag stond er wel iets op een tafeltje klaar: druiven, meloen, boontjes... zelfs de nobile wijn werd geschonken. we zaten midden tussen de wijngaarden. het meer was net niet zichtbaar. dino en zijn vrouw en dochter hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. het kleinste appartement, l'olivo, bestond uit een badkamer, slaapkamer en zitkamer/keuken. groot genoeg. we hadden buiten een zitje en keken op borgo tre rose (mooi uitzicht!). aan de andere kant was het zwembad met lekker ligstoelen en uitzicht op montepulciano. super om vanaf hier veel te bekijken: perugia, assisi, spello, arezzo, montepulciano, cortona, vigno bagnoli, piensa, orvieto... wij zijn verstokte toscanegangers en kwamen hier na een week uitzicht op siena... we vonden het hier nog veel mooier! de omgeving is groener door de wijngaarden. absoluut een aanrader! dino verkoopt ook wijn en olie: hebben we meegenomen!

• 9Elly en Nico van Egmond20-10-2009

Fantastische plek!

Aangekomen op een zondag voor een verblijf van een week, min of meer buiten het seizoen. Uiterst vriendelijk onvangen door de eigenaren. We werden overdonderd met voedsel, een stuk brood, verse tomaten, een bord gestoofd wild zwijn, een flesje olijfolie en een fles wijn we konden ook nog een bord spagetti krijgen. Dat allemaal omdat de winkels gesloten waren. Maar we hebben begrepen dat iedereen zo wordt ontvangen. Ontzettend mooi complex geheel gerestaureerd in Toscaanse stijl op een schitterende plek met mooi uitzicht, keurig aangelegde tuin met veel gras om van het zonnetje te genieten en een prachtig zwembad. In èèn woord uniek. Als er toch een minpuntje moet zijn dan is het de weg naar het complex wat meer een pad is. Maar dit minpunt is echt ondergeschikt.

• 9adanjaschellekens21-08-2008

Hit!

Deze accomodatie is een helemaal gerestaureerd wijnhuis, waarin 5 appartemenen zijn gemaakt. ook is er een vrijstaande studio aanwezig. Wij bezochten een 4 tot 6 persoons appartement Zeer ruime slaapkamers met autentieke muurschilderingen en antieke Toscaanse inrichting. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. De ruime keuken/kamer is kompleet ingericht. In de grote mooie tuin ligt een zembad met tuinmeubels en parasols. Ook is er een tafeltennistafel en mountainbikes aanwezig. Tegen betaling kan je ook gebruik maken van een wasmachine. Auto is een must omdat dit gelegen ligt aan een landweggetje temidden van wijnranken en olijfbomen, zelfs bergopwaarts. Mooi uitzicht, en elke ochtend een mandje met verse groente en fruit uit eigen tuin. Eigenaars doen alles om het je naar de zin te maken. Wijn en olijfolie van eigen huis verkrijgbaar.

• 0Anja Schellekens21-08-2008

Prima!

Deze accomodatie ligt aan een landweggetje midden tussen de wijnranken en olijfbomen. Dit oude wijnhuis is gerestaureerd en onderverdeeld in 6 verschillende en antiek ingerichte, ruime apartementen. Auto is een must, het ligt nl bergopwaarts. In de tuin ligt een mooi groot zwembad, en zijn er mogelijkheden om te tafeltennisen. Mountainbikes en wasmachine tegen betaling ter beschikking. Elke ochtend ligt er een gevuld mandje met groente en fruit vers uit de tuin voor u klaar. De eigenaren doen alles om het u naar de zin te maken. Wij hebben genoten van onze vakantie, en van de gastvrijheid van dit Italiaans echtpaar.

Appartement Agriturismo I Fuochi info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij