Camping Toscana Bella

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°
Camping Toscana Bella
6,9

25 reviews over Camping Toscana Bella in het Nederlands

Leuk voor een weekje. Dan heb je het gezien.

Patrick
19-8-2018

1 week verbleven in een stacaravan Lucca. Deze accommodatie is goed. Met Airco dus top. Echter deze camping kent 2 gezichten. De ene helft van camping is goed opgeknapt maar op sommige plekken moet er nog hard gewerkt worden. Het zwembad is aan de kleine kant maar bied voldoende verkoeling .Echter er zijn te weinig ligplaatsen rond het zwembad. En het klopt inderdaad dat de badmeester zonder pardon je handdoek weghaalt om de Italiaanse dames te voorzien van een ligplaats! handdoekje leggen!! Is schijnbaar alleen voor Italianen mogelijk als buitenlander kost dit je handdoek.( haha, genoeg gezien). De zee ligt veel verder weg dan staat omschreven, je moet ook een erg drukke weg overstekken. ( jammer).

Restaurant is niet duur !!!echter het eten is niet top en kan veel beter.

Auto moet buiten de campinggeparkeerd worden. ( geen probleem)om 0700 kan je er weer op. I.o.m receptie kan je de laatste dag je auto op het terein Kwijt

Nooit meer

Fam. Kramer
19-8-2018

-zeer luidruchtige camping, weinig rust.

-veel Italiaanse gasten, hierdoor weinig contact met andere gasten.

-animatie: geluidsinstallatie slechte kwaliteit en de grootste deel van de dag en avond een man die door een microfoon staat te brullen/'zingen'

-caravan Lucca (nieuw) op zich prima, douche water temperatuur om de paar minuten koud/heet

-auto's mogen zo min mogelijk op de camping, zeker niet tussen 23 en 7 uur, vroeg vertrekken wordt hierdoor erg lastig.

-camping ligt in een zeer toeristisch gebied met weinig Toscaanse elementen.

-een van ons is 's nachts gebeten door bedwantsen. (dit waren zeker geen muggenbulten)

Prima eenvoudige camping

Marloes Schilders
14-8-2018

Kleine en overzichtelijke camping.

De animatie voor kleine kinderen begint pas om 22.00 uur. Tot 24.00 een enorme herrie op de camping en na die tijd kan je nog meegenieten van de muziek ergens in de buurt die heel hard staat. Daar heb je echt last van. Veel vaste plekken op de camping en het ziet er in sommige steegjes uit alsof je in een township rond loopt. Opzet erg rommelig. Vaste campinggasten maken veel lawaai.

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana Bella voor je op een rij gezet:

Bardames top, camping in t algemeen mwa

Caroline
7-8-2018

De camping komt rommelig over. Het is er snachts erg vochtig. Laaggelegen camping met stilstaand water rondom. Veel muggen en snachts een kikkerconcert! 😁🐸 De directie laat alleen mensen met een mobile home op de camping parkeren en gewone kampeerders (ook die van de touroperator) niet! Erg raar in onze ogen! Er is te weinig parkeergelegenheid ten opzichte van de bezoekers. Ook geldt dit voor het zwembad. Is echt te klein! Het barretje en het restaurant zijn prima! De drie dames achter de bar zijn echte hardwerkende toppertjes! Alle lof voor hen! Ciao Belle!

Prima verzorgde camping

Frank
6-8-2018

We hebben op de camping een stacaravan gehuurd van de camping zelf. Een mooie plek en een een zeer mooie caravan. De camping wordt goed onderhouden. Op de camping waren meerdere nationaliteiten. Onze kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de animatie omdat ze te oud zijn. Tip aan de animatie is wel om je niet alleen te richten op Italiaanse kinderen maar ook op andere nationaliteiten. Bij de receptie kan je goed in het Engels communiceren en zijn ze zeer vriendelijk. Bij het zwembad waren de badmeesters vriendelijk en hielden ze alles goed in de gaten, ook het (niet) gebruik van bedjes (bij lang niet gebruik kon je hem kwijt zijn) Twee weken genoten in de Italiaanse zon. Tot een volgende keer.

Jammer

Eric
5-8-2018

Echt Italiaanse camping. Spreken geen Engels op de camping. Zwembadbedjes. worden door de badmeester weggekaapt bij anderstalige ( dan itialiaans) mensen en aan de Italianen toebedeeld. Voor kleine kinderen is animatie niet leuk aangezien alles gericht is op Italiaanse kinderen en er ook geen moeite wordt gedaan om te communiceren met anderstalige kinderen.

Italiaanse familie camping

Fam Bouwheer
24-7-2018

Een echte Italiaanse familie camping. Prima basis sanitair, winkeltje en prima zwembad. Kampeerplekken zijn ook Italiaans(niet al te groot) maar er zijn ook grotere plaatsen. Deze zijn alleen voor aan de camping, dus bij de receptie/ ingang en het zwembad. Strand is 15 minuten lopen en goed te doen. Ook in het drukke weekend is voldoende plaats. Voor de boodschappen ga je naar Cecina.

Houd je van rust zorg dan dat je niet in voorste deel van de camping verblijft of beter ga niet naar deze camping. Er is de hele dag behoorlijk stevige muziek bij het centrale deel/ zwembad(rekening houdend met middag rust en avond eten). De kinderen staan Vanaf 21.00 uur centraal tot 23.15 uur en ondertussen overtreft de bar in de buurt het geluid tot 24.00 uur.

Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt maar was altijd goed bezet.

jammer maar helaas

Ben van Dijk
12-7-2018

in eerste instantie mooie camping met schoon sanitair, mooi zwembad, maar helaas

om 10.00uur krijgen ze er lol in om de muziek op oorlog te zetten en dit door te laten gaan tot 24.00uur.

Eerste maar ook gelijk de laatste keer op deze camping.

Prima camping qua faciliteiten. Keurig restaurant waar je goed kan eten tegen een redelijke prijs. Prima bar met koffie, drankjes en kleine lekkernijen. Bedjes bij het zwembad worden wel "weggekaapt" naar enkele minuten. Het personeel spreekt over het algemeen geen andere taal dan de Italiaanse taal. Dit is een minpunt.Camping ligt vrij afgelegen.

fantastisch

Rita Verkem
2-7-2017

Camping heet nu Toscana Bella. Tweede keer dat we hier komen, prima camping! Mooi zwembad, goed restaurantje en bar, vriendelijk personeel. Sanitair zeker niet slecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana Bella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscana Bella in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscana Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.