Camping Toscana Bella

• Matig / voldoende: 5 - 7

jammer maar helaas

Ben van Dijk
12-7-2018

in eerste instantie mooie camping met schoon sanitair, mooi zwembad, maar helaas

om 10.00uur krijgen ze er lol in om de muziek op oorlog te zetten en dit door te laten gaan tot 24.00uur.

Eerste maar ook gelijk de laatste keer op deze camping.

Prima camping qua faciliteiten. Keurig restaurant waar je goed kan eten tegen een redelijke prijs. Prima bar met koffie, drankjes en kleine lekkernijen. Bedjes bij het zwembad worden wel "weggekaapt" naar enkele minuten. Het personeel spreekt over het algemeen geen andere taal dan de Italiaanse taal. Dit is een minpunt.Camping ligt vrij afgelegen.

fantastisch

Rita Verkem
2-7-2017

Camping heet nu Toscana Bella. Tweede keer dat we hier komen, prima camping! Mooi zwembad, goed restaurantje en bar, vriendelijk personeel. Sanitair zeker niet slecht.

Dit nooit meer.

M. Kok
4-8-2015

Vreselijk rumoerige camping. Animatie team bij het zwembad met zeer luide muziek dat de hele dag over de camping galmt tot middernacht. Houdt de herrie op dan kun je nog zeker nagenieten van de animatie teams of disco van nabijgelegen campings tot 2 uur.

Sanitair is erg verouderd en aan vernieuwing toe. Schimmel zat in de douches op de tegels en de douche koppen zaten vol met kalk zodat je bijna heen en weer moest springen om nat te worden.

Plaatsen voor caravans zijn wel ruim en gescheiden door hagen. Camping is zeker niet duur dus misschien mag je er daarom ook niet teveel van verwachten.

Mooie plekken

Meutstege
13-8-2014

Twee weken op deze camping gestaan, voor het eest in Toscane. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving zoals Pisa, Florence en Volterra. Schaduwrijke plekken, wel erg veel muggen!!!! Sanitair is zeer verouderd! Meeste toiletten hadden zelfs kapotte sloten! Geen auto's op de plekken wat zowel voor- als nadelen heeft. Strand is naar toe te wandelen. Niet altijd even vriendelijk te woord gestaan of ontvangen bij de receptie, dat was echt minder. We gaan zeker nog een keer naar het gebied, ontzettend mooi! Camping waarschijnlijk niet weer.

nice, family camping

Mark Ulrich
27-8-2013

Family camping, majority italian plus german/dutch and french families. Good and quiet atmosphere (silence at 00.00 hours). 400m by foot from beach. swimmingpool is big enough. animation, table tennis available. cars are parked outside camping so its more quiet. sanitair is acceptable but could need some improvement. friendly staff in the bar, restaurant and shop. Christina, Patrizia, Leonardo at reception and Marco the owner are also very friendly and helpfull with our city-trips. If we return to Toscany we absolutely come back.

Beste mensen,

het maar wat je zoekt voor je vakantie. Hier vind je nog de pure camping, zoals die hoort te zijn, wanneer je naar Italie wilt. Sanitair is niet super de luxe, maar basic meer dan goed en ook schoon. Geweldig om te zien hoe de Italianen (vooral op hun eigen gedeelte van de camping, weten te genieten van vakantie houden. Lawaai??? Hooguit van de andere campings in de buurt. Wij zaten achterin en vonden dit ook de mooiste, schaduwrijke plek, dat is helaas niet op alle plekken het geval. Restaurant op camping prima, met een aardige kok. Eten moet je zeker een keer het typische italiaanse restaurant doen, vlakbij bij de opgang van het strand. Goedkoop, fantastisch eten! Wij hadden de fietsen mee, eigenlijk wel een aanrader, zodat je na het strand (ook op loopafstand) of Vada kan fietsen. Strand ook prachtig en vol Italianen, die weten wat relaxen en lekker eten is. Dagje witte stranden Vada ook zeker aanrader. Wij zeggen: TOP camping, als je van goede, mooie basis houdt.

Prima plek.

Marjolein
30-8-2012

Van te voren kun je in het Engels mailen wat je zoekt. Bijv. een grote plek met schaduw. Onze plek was bijna achteraan op de camping, maar inderdaad erg ruim en had veel schaduw. Het sanitair hier was wel verouderd, maar de douches werkten prima. 2x per dag schoon gemaakt.

Ook nieuw sanitair aan begin van de camping, ca. 150 m van onze plek. Prima zwembad. Prima pizzeria met heerlijke pizza's. Let op: aan tafeltje buiten moet je, zoals vaak in Italië, extra betalen. Camping ligt ca. 600 m van zee, ca. 10 min. lopen. Is prima te doen.

Mensen van de receptie spreken Engels en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. We konden desgewenst ook een andere plek kiezen. Reserveren in de zomer is wel handig. Wees er vooral vroeg bij, dan heb je alle keuze!

Veel gezellige winkeltjes en eettentjes in Vada.

Mooie omgeveing

Gert
24-8-2011

De camping is prima,we zijn er afgelopen zomer weer geweest voor de derde keer op rij.

De vaste italiaanse campinggasten geven sfeer,er mogen geen auto's op de camping rijden alleen met aankomen en weggaan.

1 toilet gebouw is verouderd maar dan pak je de andere ziet er goed uit.

Vada en cecina leukje plaatsjes.

Met de trein vanuit vada kan je voor weining geld naar florance.

Meerdere leuke uitstapjes mogelijk,zou er zo weer heen gaan.

Strand op 600 mtr van de camping prima lopend te doen.

mooi zwembad

Leo
1-7-2011

camping ligt niet aan het strand. maar aan de overkant van de weg. Strand op loopafstand, wel klein maar mooi zand. Camping met vaste italiaanse gasten welke voor overlast kunnen zorgen (geluid/barbeque/auto`s op camping) Wij waren in het voorseizoen (acsi-kaart € 13,=) `s avonds muggen. Cecina leuke plaats, Vada minder op fiets bereikbaar. De steden Sienna en Voltera goed te doen met auto. Zeer mooi toscaans landschap naar deze steden.

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana Bella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscana Bella in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscana Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Toscana Bella scoort een 7.57 uit 10 op basis van 21 reviews.