ItaliëToscaneVadaAppartementen VadaAppartement Residence Villa Mazzanta

Appartement Residence Villa Mazzanta

ItaliëToscaneVada

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Villa Mazzanta voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 10 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 10 reviews
  • 6.2Inrichting
  • 5.6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Residence Villa Mazzanta

• 3Barbara10-09-2012

Villa Mazzanta "von wegen Ruhe und Erholung....."

In die schöne Villa wurden 28 Ferienwohnungen "gepfropft". Durch die nachträglich eingezogenen dünnen Wände bekommt man vom Zimmernachbarn alles mit. Für lärmerprobte Familien vielleicht kein Problem. Wer sich aber erholen möchte, ist hier fehl am Platz. Die Einrichtung ist o.k. und das Personal sehr freundlich. Der Weg zum Strand durch den Pinienhain war mit Hundekot und sonst. Müll gesäumt. Wird anscheinend nie gesäubert......Wir sind 3 Tage früher abgereist, weil es und alles in allem einfach viel zu laut war.

• 5michael04-09-2011

VILLA MAZZANTA hat uns enttäuscht

Auf dem Weg zur Villa Mazzanta haben wir uns gedacht - wir haben uns verfahren. Zwischen öden Wiesen suchten wir unser Feriendomizil: VILLA MAZZANTA - wir hofften sie hier nicht anzutreffen denn von typischer Toskanalandschaft war hier weit und breit nichts zu sehen. Kein Meer, schmutzige Strassen und Wiesen so weit das Auge reicht. Die Anlage selbst ist nicht so schlecht - allerdings hat der Service nichts mit einer Residence zu tun - eher mit einem durchschnittlichen Camping. Bei Ankunft sofortige 100%ige Vorauszahlung + 20% Kaution!!! Müllentsorgung, Reinigung wird dem Gast überlassen. Außer Geschirr ist in der Küche nichts vorhanden. Nachtruhe ist nicht vorhanden (Lunapark, Musik, Nachbarn). Preis/Leistung steht in absolut keinem Verhältnis. Pool und Parkplätze sowie Fahrradverleih waren OK

• 9Thomas17-05-2011

Sehr gepflegte Einrichtung

Freundlicher, auch deutschsprachiger Service, passt alles. Nur 300 m zum Meer.

• 6Hans Versluis07-08-2009

Nooit meer

Wij hadden een appartement geboekt met air-conditioning maar deze bleek niet te werken. Dagelijks geklaagd en een compensatie geist.Tot de laatste dag aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk € 75.00 gehad, de helft van de energiekosten welke van te voren moest worden betaald. Ga maar naar een rechter om meer te eisen, was het antwoord van de manager die na veel vieren en vijven kwam opdagen.Door geen airco moesten 's nachts alle ramen open blijven om toch wat frisse luncht te krijgen. Hierdoor slecht kunnen slapen door luidruchtige buren en het lunapark welke elke avond tot 24.00 uur open was. Ook was het appartement zeer klein en smerig/oud terwijl in 2004 er was gerenoveerd. Het zwembad werd niet goed schoon gemaakt en de rioollucht hing de hele dag rond het zwembad.

• 10Stefanie van Dijk11-06-2009

Een geweldige villa in een rustige omgeving.

Wij hebben de laatste week van mei en de eerste week van juni onze vakantie in Villa Mazanta doorgebracht. Het gebouw en de omliggende tuin met zwembad zijn erg mooi. Ook het appartement dat wij bewoonden (de superior suit, 3-kamerappartement, bestemt voor 4 volwassenen en 2 kinderen onder de 12 jaar) was mooi en van alle gemakken voorzien. Wij hebben er gelogeerd met 2 volwassenen en 2 kinderen (een van 0 jaar en een van 2 jaar) en voor ons was het ruim genoeg. Wel kan ik me voorstellen dat als je met 6 personen het appartement bewoond, dat het dan aan de krappe kant is. Maar goed, met mooi weer ben je toch de meeste tijd buiten.... In de directe omgeving zijn een aantal kleine winkeltjes waar je ook afhaalmaaltijden kunt bestellen, maar voor een echt goed restaurant moet je wat verder weg. De plaats Mazanta, waar de villa zich bevind, is verder niet echt heel erg touristisch. Kom je hier voor je rust, dan ziet je goed! Wij hebben in ieder geval een fantastiche vakantie gehad!

• 6jo24-01-2009

Nooit meer

te klein, gehorig, lawaaierig lunapark, slecht sofabed,

• 7Becker04-09-2008

Schöne Villa, aber...

ein Vergnügungspark in nächster Nähe macht ramba-zamba bis 1.30 in der Nacht. In die Schränke sollte man wegen des Staubes besser nichts legen und der Kühlschrank brummt, dass ein Gespräch anstrengend werden kann. Der Pool ist zwar toll, aber es sind zu viele Leute für die Größe. Wir würden nicht mehr hinfahren.

• 9Piotr & Kasia31-07-2008

miejsce godne uwagi

Piekny apartamentowiec z ladnym basenem stanowiacym ogromna atrakcje dla dzieci. Polzona blisko nadmorskiej plazy. Troche uciazliwe sasiedztwo halasliwego Lunaparku w godzinach od 21.00 do 24.00. Bardzo uprzejmy personel.

• 9Wachter Sigrid28-07-2007

Tolle und saubere Ferienanlage und nahe am Meer. Der Ort Mazzanta hat leider keinen Charme. Die Städte Pisa, Volterra, Siena und San Gimignano sind sehr gut erreichbar.

• 10Frederik & Nina03-08-2006

Prachtige Toscaanse villa met een mooie tuin en zwembad. De appartementen op zich zijn een beetje klein, maar alles is even proper en mooi. Wie graag wil genieten van Toscane, een beetje weg van het massatoerisme, is hier op de ideale plaats. Wij hebben in ieder geval genoten van deze prachtige villa.

Appartement Residence Villa Mazzanta info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met