Camping Molino a Fuoco (Glamping)

Camping Molino a Fuoco (Glamping)stersterster

7Goed

Italië, Toscane, Vada

7Goed

• 8Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Molino a Fuoco (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Molino a Fuoco Camping biedt ruime plaatsen op 100 meter van de Toscaanse kust. Het terrein is goed onderhouden en het sanitair wordt goed schoongemaakt. In het restaurant kun je voor een schappelijke prijs een hapje eten. Je zit slechts een half uurtje rijden van de bekende Toscaanse steden Livorno, Lucca en Pisa. Of fiets naar een van de dorpen.

149 reviews over Camping Molino a Fuoco (Glamping)

• 2019
    9Jop 10 jaar13-12-2019

Perfect

Veel muggen en een beetje een doolhof in het begin maar als je de weg weet niet meer. Mooi zwembad.. leuk dat je er parasollen kunt huren... de zee viel mij erg tegen Groetjes jop 10 jaar.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Petra28-08-2019

Geweldig

Mooie camping Vooral Italianen en Nederlanders.plekken zijn niet groot voor grote caravan maar wel fijn dat er geen auto's op de plaats erbij moeten. Apart parkeerterrein. Geen verkeer daarom. Winkel kun je alles halen wat je nodig hebt . Klein maar meeste dingen zijn er. Vers brood etc. Alle luxe broodjes ook verkrijgbaar tussen restaurant en winkel. Restaurant is super . Heerlijk getafeld met leuk personeel. Eigenaars werken hard mee. Zwembad is netjes en sanitair is prima. Jammer einde van de middag van het zwarte zand maar niet vies . Zand kun je niet voorkomen In de omgeving leuke bergdorpjes 10 min rijden en je hebt het mooiste uitzicht Strand op loopafstand. Vada zelf is ook gezellig. We hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Nick12-09-2018

Leuke camping

Dit is een kleine, leuke camping. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. De camping is autovrij en bij sommige Mobile Homes kom je ook niet met een auto, hierbij wordt je netjes geholpen met je bagage door de golfkar. De camping ligt direct aan het strand, dit is ongeveer 100 meter lopen door een bos. Het strand is klein, en niet erg schoon. Echter is het strand in onze vakantie een keer schoongemaakt, maar na harde wind en regen lag hier weer allemaal zeegras. Het is een zand strand, met her en der wat kiezels. Ook lopen hier veel verkopers rond, hier moet je van houden en tegen kunnen. 's Avonds was er weinig te doen op de camping vonden wij. Er is wel een bar maar van de 14 dagen waren er 2 avonden met muziek. Daarnaast waren de cocktails niet erg goed, extreem sterk. Het restaurant is wel heel erg goed op de camping, niet goedkoop maar het geld wel waard. Ook zijn de croissants 's morgens een echte aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Judith20-08-2018

Prima camping voor jonge kinderen

Wij hadden een grote plek gereserveerd en dat kan ik iedereen aanraden, anders sta je erg krap. Onze dochter van 3 heeft genoten van de speeltuintjes en het royale peuterpad. Daaromheen staan ruim voldoende ligbedden (veelal gratis, met parasol betaal je 5 euro per 2), waar je heerlijk kan ontspannen. Strand viel ons wat tegen. ' Avonds erg veel herrie van entertainment op de camping en vanuit de buurt. Ging ook erg laat door. Voor wie graag plaatsjes in de buurt bezoekt is de ligging m.i. niet top. Bulgheri ligt dichtbij en is erg leuk, maar voor de mooiste Toscaanse dorpen en steden moet je langer de auto in, Volterra of Pisa liggen op bijna een uur. Veel Nederlanders op de camping, naast Italiaanse families. Prijs is naar mijn idee echt te hoog.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Christine19-08-2018

Niet meer

Dat je goed moet kijken waar je staat met caravan of tent. Wij stonden helemaal op de verkeerde plek. Nummer 83. Lawaai van het speeltuintje, zwembad, looppad animatie veld. Knettergek werd ik ervan geen momentje geen herrie. Kinderen speelde tot 24.00 in het speeltuintje. Volgens mij zijn de plekken met de nummers 15 enz beter? Maar ook blijf je volgens mij de herrie vh restaurant aan de overkant horen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Gezin met kinderen18-08-2018

Leuk voor een keer

Op de camping zelf was weinig te doen, zwembad is prima. En de zee is op loop afstand. De plek was groot genoeg. Verder ontzettend veel last gehad van muggen. De douches zijn net zand bakken , dit omdat de gasten de moeite niet nemen om met de ter beschikking gestelde trekker de douche schoon te maken. Naar mate het later op de dag werd gingen de toiletten steeds meer stinken. Daar ze ook maar 1 keer per dag werden schoon gemaakt.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Mulder31-07-2018

Boven verwachting goed!

Een camping boven onze verwachting! Grote staanplek, prima sanitair ( beetje zand einde dag op de vloer maar voor rest helemaal prima) genoeg mogeljkheden op de camping restaurant prima winkel ruim aanbod en vriendelijke mensen, mooi zwembad. Tip om iets meer van sportactiviteiten te kunnen doen van verlicht voetbalveld bv zodat kinderen savonds met elkaar kunnen optrekken. Snachts heerlijk rustig prima slapen.

• 8Eetgelegenheden

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Brigitte24-07-2018

Eerder vertrokken!

Hele vriendelijke Camping met mooi zwembad e.d. Wat tegenviel was dat na twee weken het sanitair nog steeds verstopt zat. Vies en Jammer

• 3Staat v/h sanitair

• 9W.Barendse17-05-2018

Elk jaar bijna een must

Ontspannen verblijf, mooie goed onderhouden camping plaatsen. Sanitair schoon voorbeeld voor andere campings. Bos en strand dichtbij, jammer dat het geen zandstrand is maar het is er goed toeven. Restaurant perfect prijs kwaliteit verhouding goed vriendelijke bediening. Goed gevulde camping winkel met wederom vriendelijke hulpvaardige bediening. Door de ligging aan de kust zijn veel dorpen in de buurt per fiets bereikbaar en een groot deel op aparte fietspaden. Kortom een aanrader. Voorjaarskorting is goed voor € 17,00 per nacht voor twee personen en elektra een waanzinnig lage prijs.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

Go4Holiday.nl

16 tips over Camping Molino a Fuoco (Glamping)

• Martine, 26-07-2012
    • In Vada (2,5 km verderop) zitten diverse restaurants en een supermarkt. - - Een dag naar Pisa, Siena of Luca is goed te doen.
    • Ons navigatiesysteem bracht ons tot de rand van Vada, maar dan moet je nog ruim 2 km verder rijden.
    • De overdekte stoelen bij het zwembad kosten 15 euro/dag, de plastic ligbedden zijn gratis te gebruiken.
    • De ondergrond van de camping is aarde met een laagje naalden van de bomen. Handig om een zeiltje oid als ondergrond mee te nemen voor rond de tent/caraven.

• ronald, 13-08-2013

Snorkelen bij Castiglioncello vonden wij erg leuk, ligt plm. 10 km. noordelijker

• Daphne, 05-08-2013

Het restaurant is zeker een aanrader, probeer de tonijn is. Misschien een eindje rijden maar de omgeving is zeker de moeite waard.

36 vragen over Camping Molino a Fuoco (Glamping)

• Els, 10-07-2018

Glutenvrij eten?

Hallo, weet iemand of je glutenvrije pizza's kan bestellen bij het restaurant van deze camping?

• Inge van Otterdijk , 11-03-2018

Camping molino fuoco

Wij hebben net geboekt van 23/7 tot 7/8......met 2 kinderen van 9 en 10 jaar. Zijn er meer Nederlandse kinderen in die leeftijd deze zomer? En is het mogelijk om te voet of op de fiets naar een plaatsje te lopen/fietsen in de buurt?

Els , 10-07-2018

Ha Inge, wat leuk wij zijn er dan ook met onze kinderen van 9 en 12 jaar. Wie weet tot dan!

Net, 11-07-2018

Dag Inge, wij zijn er ook in die periode, met onze zoon van 6!

• Carola, 06-02-2018

Staplaats

Krijg je een plek toegewezen op de camping of kan je kiezen bij aankomst?

Camping Molino a Fuoco (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterster