Camping Molino a Fuoco (Glamping)

Camping Molino a Fuoco (Glamping)
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Molino a Fuoco (Glamping) voor je op een rij gezet:

124 reviews over Camping Molino a Fuoco (Glamping) in het Nederlands

Leuke camping

Nick
12-9-2018

Dit is een kleine, leuke camping. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. De camping is autovrij en bij sommige Mobile Homes kom je ook niet met een auto, hierbij wordt je netjes geholpen met je bagage door de golfkar.

De camping ligt direct aan het strand, dit is ongeveer 100 meter lopen door een bos. Het strand is klein, en niet erg schoon. Echter is het strand in onze vakantie een keer schoongemaakt, maar na harde wind en regen lag hier weer allemaal zeegras. Het is een zand strand, met her en der wat kiezels. Ook lopen hier veel verkopers rond, hier moet je van houden en tegen kunnen.

's Avonds was er weinig te doen op de camping vonden wij. Er is wel een bar maar van de 14 dagen waren er 2 avonden met muziek. Daarnaast waren de cocktails niet erg goed, extreem sterk. Het restaurant is wel heel erg goed op de camping, niet goedkoop maar het geld wel waard.

Ook zijn de croissants 's morgens een echte aanrader.

Prima camping voor jonge kinderen

Judith
20-8-2018

Wij hadden een grote plek gereserveerd en dat kan ik iedereen aanraden, anders sta je erg krap. Onze dochter van 3 heeft genoten van de speeltuintjes en het royale peuterpad. Daaromheen staan ruim voldoende ligbedden (veelal gratis, met parasol betaal je 5 euro per 2), waar je heerlijk kan ontspannen. Strand viel ons wat tegen. ' Avonds erg veel herrie van entertainment op de camping en vanuit de buurt. Ging ook erg laat door. Voor wie graag plaatsjes in de buurt bezoekt is de ligging m.i. niet top. Bulgheri ligt dichtbij en is erg leuk, maar voor de mooiste Toscaanse dorpen en steden moet je langer de auto in, Volterra of Pisa liggen op bijna een uur. Veel Nederlanders op de camping, naast Italiaanse families. Prijs is naar mijn idee echt te hoog.

Niet meer

Christine
19-8-2018

Dat je goed moet kijken waar je staat met caravan of tent. Wij stonden helemaal op de verkeerde plek. Nummer 83. Lawaai van het speeltuintje, zwembad, looppad animatie veld. Knettergek werd ik ervan geen momentje geen herrie. Kinderen speelde tot 24.00 in het speeltuintje. Volgens mij zijn de plekken met de nummers 15 enz beter? Maar ook blijf je volgens mij de herrie vh restaurant aan de overkant horen.

Leuk voor een keer

Gezin met kinderen
18-8-2018

Op de camping zelf was weinig te doen, zwembad is prima. En de zee is op loop afstand. De plek was groot genoeg. Verder ontzettend veel last gehad van muggen. De douches zijn net zand bakken , dit omdat de gasten de moeite niet nemen om met de ter beschikking gestelde trekker de douche schoon te maken. Naar mate het later op de dag werd gingen de toiletten steeds meer stinken. Daar ze ook maar 1 keer per dag werden schoon gemaakt.

Boven verwachting goed!

Fam. Mulder
31-7-2018

Een camping boven onze verwachting! Grote staanplek, prima sanitair ( beetje zand einde dag op de vloer maar voor rest helemaal prima) genoeg mogeljkheden op de camping restaurant prima winkel ruim aanbod en vriendelijke mensen, mooi zwembad. Tip om iets meer van sportactiviteiten te kunnen doen van verlicht voetbalveld bv zodat kinderen savonds met elkaar kunnen optrekken. Snachts heerlijk rustig prima slapen.

Waardeloos, nooit meer

Veel te duur

Eerder vertrokken!

Brigitte
24-7-2018

Hele vriendelijke Camping met mooi zwembad e.d. Wat tegenviel was dat na twee weken het sanitair nog steeds verstopt zat. Vies en Jammer

Elk jaar bijna een must

W.Barendse
17-5-2018

Ontspannen verblijf, mooie goed onderhouden camping plaatsen. Sanitair schoon voorbeeld voor andere campings. Bos en strand dichtbij, jammer dat het geen zandstrand is maar het is er goed toeven. Restaurant perfect prijs kwaliteit verhouding goed vriendelijke bediening. Goed gevulde camping winkel met wederom vriendelijke hulpvaardige bediening. Door de ligging aan de kust zijn veel dorpen in de buurt per fiets bereikbaar en een groot deel op aparte fietspaden. Kortom een aanrader. Voorjaarskorting is goed voor € 17,00 per nacht voor twee personen en elektra een waanzinnig lage prijs.

Fijne camping met een heerlijk restaurant

Sanderijn
31-8-2017

Het is een fijne camping met zeer ruime plekken (in ieder de grote plekken bij het boeken!). Bijna alle plekken hebben wel ergens schaduw van bomen of van schaduwdoeken. Het ligt aan zee, klein stukje door het bos en het is een smaller stukje strand waar op een bepaald stuk veel aangespoeld zeewier, maar een stukje verderop is het aanzienlijk breder (en schoner). Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. En het restaurant is ronduit heerlijk! Prima zwembad (waar je ook heerlijk kunt lunchen) met voldoende ligbedden, zowel gratis als betalend maar voor een ieder voldoende plek en schaduw. De kinderen vermaakten zich hier prima. In de omgeving liggen veel mooie plekken die een bezoek waard zijn. Het sanitair is op zich prima maar, zeker aan het einde van de dag, minder schoon mede door de ligging vlakbij het strand waardoor er aan het einde van de dag veel zand in de douche ligt.

Voldoet niet aan onze wensen

WV68
19-8-2017

Toilet/douche is niet schoon, geen wc papier en zeep op het toilet. Plaatsen zijn klein voor grote caravans. Er is niets te doen op de camping. Het strand is klein en in de periode dat wij er waren, was het niet schoon (er lag rottend zeegras wat er door een bedrijf was neergelegd). De camping is echt veel te duur in verhouding tot de kwaliteit die geleverd wordt. Minimaal tarief is voor 2 personen € 60,00 per nacht.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molino a Fuoco (Glamping) in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molino a Fuoco (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.