Kleine hotelsWeer vandaag28°15°
7,7

Camping Campo Dei Fiori is een plek voor het hele gezin. De kids vermaken zich bij de miniclub, jij drinkt ondertussen een cappuccino aan de bar of strijkt neer bij het zwembad. De staanplaatsen zijn hier schaduwrijk. Op het gebouw bij het zwembad na is het sanitair verouderd. Vanaf de camping stap je in het treintje naar Vada (20 minuten).

Contact

50 reviews over Camping Campo dei Fiori in het Nederlands

Genoten van ons verblijf m.u.v. MUGGEN.

Peter S
2-9-2019

Wij hebben een hete vakantie gehad in Toscane. De camping is redelijk groot maar je merkt het feitelijk niet. Wij kregen een plaats rond het zwembad, welke groot was en onverwacht kregen wij een koelkast erbij. Zwembad was groot genoeg voor een heerlijke afkoeling. Restaurant is ongeorganiseerd. Zowel bij afhalen als bij het eten zelf. Wij hebben bij afhalen 40 minuten moeten wachten op 3 porties patat? Bij ons bezoek tussen voor- en hoofdgerecht zat ruim 90 minuten? Strand op 800 à 900 meter was smal, maar lang genoeg. De zee loopt langzaam af in diepte. The White Beach Rosignano is een bezoekje waard, maar niet meer dan dat. Echt wit met super blauw water, maar veroorzaakt door de fabriek erachter. Calafuria (nabij Livorno) moet een belevenis zijn, maar wij hebben het niet kunnen zien. Volgens zeggen is het een mooie plaats om te snorkelen, echter om te parkeren moet je er vroeg bij zijn, anders is het een drama. Muggen zijn plaag!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Gewoon goed

Manon
19-8-2019

Heerlijk restaurant en top pizza's en super leuke nederlandse animatie meiden. Wij gaan er niet gauw meer naar terug vonden t erg lawaaierig veel blaffende honden snachts. Wel heerlijk t strandje zo dochtbij. En we misten het Italiaanse schepijs.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Topcamping

Marit
7-8-2019

Mooie camping. Grote schaduwrijke plaatsen. Prachtig zwembad. Goed restaurant. Winkeltje. Prima sanitair. Dichtbij zee. Aanrader. Vriendelijk personeel. Relaxte sfeer.

Hapo
23-7-2019

Fantastische camping. In het voorste gedeelte rondom zwembad gestaan waar nieuw sanitair is. De gehele dag werd het sanitair schoongemaakt. Zwembad prachtig en eveneens goed verzorgd. Bedjes (zelfs in het hoogseizoen), de hele dag beschikbaar. Handdoeken die erop zijn gelegd worden verwijderd, zodat “handdoekje leggen” niet mogelijk is. Het restaurant op de camping is heerlijk, genoeg keus en zeer betaalbaar (pizza €6,50), maar ook genoeg anders, behalve pizza. Strand bereikbaar lopend (max. 10 minuten), maar er rijdt ook een busje de hele dag heen en weer. Strand bij de camping niet super, maar probeer White Beach in Vada eens. Zelden zo een mooie blauwe, bijna Caribische, zee gezien. Nadeel wel op de camping is dat de muziek tot s’avonds laat te horen is. Achter de camping zitten jongerenreizen vanuit Duitsland. Klacht hierover werd goed opgepakt. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor ons nooit meer

Maan1962
29-6-2019

Mooie camping met grote staanplaatsen,veelal in de schaduw.fijn zwembad met palmbomen en ligbedden met parasols. 1 groot toiletgebouw in de midden van de camping,wij moesten best ver lopen.ook een zeer verouderd toiletgebouw,met spoelbakken aan de buitenkant met koud stromend water.afwas gelegenheid met warm water waren in de ruimte van de wasmachines.toiletpapier was geregeld op en werd niet snel vervangen.ik heb nooit iemand zien schoonmaken in de week dat ik er was,het was niet smerig maar ook niet echt schoon.strand is een kwartiertje lopen door een bospad,het is een smal strand waar de rotzooi van het privee gedeelte wordt neer gegooid.ongeveer 2 km van de camping is een groter strand.savonds na 8 uur kan je met de auto niet meer op of van de camping.als je na 8 u terug komt kan je de auto buiten de camping parkeren.personeel is heel vriendelijk,spreken goed engels.wij hebben ontzettend last gehad van muggen.omgeving niet veel.

Leuk!

Laurel
27-6-2019

Kleinschalige camping dicht bij het strand. Een minpunt was dat er bij het zwembad geen parasollen waren waardoor er geen tot zeer weinig schaduw plekken waren. De receptie geeft wel aan dat deze besteld zijn, nu wachten tot ze opgehangen worden. Verder een prima camping wij zaten in een luxe caravan welke ruim is met zat ruimte om uitgebreid te kunnen dineren, wat meer meubels zou wel fijn zijn. Bij het zwembad is een bar waar een aantal hapjes gegeten kunnen worden, ijsjes en wat lekkers te drinken. Erg handig is de shuttle bus naar het strand, met kleine kinderen wel erg fijn. Verder is er een trei tje die je naar wat strandjes of een dorpje kan brengen.

Het eten bij het restaurant op de camping is prima, de bediening een beetje chaotisch maar wel vermakelijk om te bekijken.

Voor de kinderen worden er leuke activiteiten georganiseerd. Daarbij zijn er regelmatig leuke dieren te bekijken eekhoorntjes, hagedisjes, vogeltje.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Het was fantastisch!

Ilse
11-5-2019

Via touroperator zijn we terecht gekomen in Toscane op camping Campo dei Fiori. Wat een fantastische tent stond daar op ons te wachten! Van alle gemakken voorzien (van airco/verwarming tot massage douche), ontzettend ruim en zeer schoon.

Op loopafstand van het strand, leuke steden in de buurt (zoals o.a. Lucca), veel gezellige restaurantjes aan de boulevard van Cecina Mare. Maar ook de pizza’s van campingkok Marco waren erg goed!

De camping beschikt over mooi zwembad!, een geitenverblijf en een leuke speeltuin voor kleine kinderen. Ook is er een restaurant, barretje en een winkel waar je goed kunt eten en ruime keuze hebt.

De dames van touroperator hebben ons voor vertrek goed geïnformeerd en reageren erg vriendelijk en vlot op mailtjes.

Kortom, een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Erg fijn!

Wouter
28-8-2018

We zaten in een luxe safari tent via een touroperator. Mooie tent met eigen sanitair en zelfs airco wat erg prettig was voor onze dochter die hierdoor kon slapen in de tent in de middag. Het zwembad is ook erg fijn en het strand is op loopafstand.

Super

Lotus
22-8-2018

Een supermooie camping. Ontzettend vriendelijk personeel, spreekt goed Engels en wil met alles helpen en meedenken. Zwembad is erg mooi en groot, geen handdoekje leggen dus vaak vrije ligbedjes! Mooie ruime plekken met veel schaduw en gras. Vanuit camping gaat gratis busje naar het strand, maar is ook prima te lopen. Ook is het treintje vanaf de camping naar Vada handig en leuk (1 euro). Vada is leuk maar klein, Cecina Mare of andere plaatjes in de omgeving zijn leuker! Ook Lucca of Florence zijn aanraders, wel even rijden. Het strandje verder op (spiaggi bianche) ook leuk! Als ik kleine minpuntjes moet noemen zou dat zijn: droog brood in het winkeltje, weinig ophanghaakjes in de douche, onhandige tijden waarop slagboom dicht is en auto er niet uit kan (maar even de auto buiten de slagboom op parkeerterrein neerzetten en dit is opgelost). Al met al een super camping met vooral een prachtig zwembad en ontzettend vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Lawaai op camping tot laat, geen oplossing klacht

Anoniem
21-8-2018

Veel betaald voor deze week op Campo dei Fiori aan touroperator. Bij aankomst blijkt wifi niet inclusief dus nog eens extra kosten van 70 euro terwijl onder kopje accomodatie op de website wifi stond...erg misleidend. Verder alle ligstoelen iedere dag bezet bij het zwembad. Mooie tent maar super gehorig. Bijna iedere nacht vuurwerk en harde muziek van naast gelegen camping tot middernacht. Niet echt fijn als je moe aankomt na een dag reizen. We zijn gebroken...totaal niet uitgerust op deze vakantie. Kinderen konden niet slapen...pas na 00:00 uur als muziek stopte. Soms s middags moeten bijslapen wat ten koste gaat van uitstapjes doen. Zelfs een dag eerder naar huis gegaan omdat we daar beter slapen. Schandalig dat touroperator zoveel durft te vragen voor zo'n week. Voor ons nooit meer. Al deze klachten aangegeven bij touroperator tijdens verblijf maar niks mee gedaan: geen oplossing/tegemoetkoming of coulance voor deze vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campo dei Fiori in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campo dei Fiori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.