ItaliëToscaneVadaCampings VadaCamping Campo dei Fiori

Camping Campo dei Fiori

ItaliëToscaneVada

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Campo dei Fiori voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 64 reviews

• 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Campo Dei Fiori is een plek voor het hele gezin. De kids vermaken zich bij de miniclub, jij drinkt ondertussen een cappuccino aan de bar of strijkt neer bij het zwembad. De staanplaatsen zijn hier schaduwrijk. Op het gebouw bij het zwembad na is het sanitair verouderd. Vanaf de camping stap je in het treintje naar Vada (20 minuten).

Tonen op kaart

Contact

65 Reviews over Campo dei Fiori

• 9Adelaar15-01-2022

Fijne kleinschalige camping

Wij zijn hier geweest in juli 2021, en hadden een van de nieuwere stacaravans aan het begin van de camping. Van alle luxe voorzien. Grote koelkast, vaatwasmachine, airco, 2x een badkamer noem het maar op. Ook de opzet van de caravans is uniek, je zit als het ware in een soort grote tuin. Salie zo uit de tuin te pakken. Leuk zwembad maar het strand bij Vada is mooier en op 10 minuten afstand. Vriendelijke mensen bij de kleine campingwinkel. Parkeren op een afgesloten terrein bij de camping. Lekkere broodjes tot laat in de ochtend. Te veel goeds om op te noemen. We hebben voor 2022 weer geboekt. Vada here we come.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Louise22-09-2021

Mooi onderhouden camping vlak bij het strand en ideaal gelegen om het achterland te verkennen. Vriendelijke medewerkers, bar bij pool, verrassend leuke kiosk, grote kampeerplaatsen. Wij verbleven naar volle tevredenheid in Glamping tent. Komen hier zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Martine10-08-2021

Voor ons nooit meer….

Plekken zijn prima, wij stonden achteraan op de camping. Grote plekken, genoeg ruimte voor een caravan, tent en auto.Maar dat sanitairgebouw!!! Schandalig….alsof het ergens van een festivalterrein afgehaald was…geen toiletbrillen, douchekoppen die ontbraken, afvoerputjes bij de douche die totaal niet pasten of ontbraken. Overal spinrag en viezigheid, een wasbak naast de wc, ga zo maar door.Zwembad is prima, niet heel groot en te weinig ligbedden (misschien door corona)Restaurantpersoneel erg vriendelijk maar ongeorganiseerd, zelfs om mijn eten moeten vragen….Oh ja, en kijk je rekening goed na….onze aanbetaling was niet aangekomen (?) waardoor ze ons het volle pond wilden laten betalen.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Erik en Tineke03-08-2021

Super vakantie

Fijne camping, mooi zwembad (hadden wat meer parasols en ligbedden kunnen zijn). Mooi schoon huisje hadden we met goede airco. Hele leuke animatie (alle talen), vooral Luca en Ariana…zij zijn magisch samen!

• 7Staat v/h sanitair
  • 3Frank10-09-2020

Geen aanrader

Camping is een leuke tussenstop en uitvalbasis voor toscane. Plek waar wij stonden was klein en onder de dennenbomen. De dennennaalden waren geen pretje voor onze langharige hond. Plekken waren ook gewoon niet bijgehouden ondanks dat het heel rustig is ivm corona. Sanitair is oud, versleten en ongeorganiseerd. Water koud, geen chemisch toilet waardoor je alles in de gewone wc moet dumpen. Geen wcbril, geen papier. Restaurantje was netjes, bar (cafe) is gewoon een binnenplaatjse met wat stoeltjes. We hebben er een paar dagen gestaan en toen snel weer doorgereden......ohhh ja. De tijgermuggen zijn hier echt een plaag.

Geeen aanrader.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Dirk Jan20-08-2020

Geweldige camping met mooi zwembad en nabij strand

Accommodaties in de glampingtent, lekker ruim en goed schoon Geweldig zwembad leuk voor jong en oud. Heerlijk verse italiaanse caffé in de ochtend op het terras. De hagelwitte stranden op rijafstand en de mooie restaurants aan het strand in nabij gelegen dorpjes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Niemans17-08-2020

Mooie rustige camping

Bij aankomst een grote plek gekregen langs het tennisvereniging. Circa 110meter met koelkast gratis (comfort plaats)

Pluspunten: - Zwembad - Lekkere dunne en goedkope pizza’s. - Vriendelijk personeel. - Grote plekken.

Nadelen: - Slecht sanitair. Niet vaak gepoetst. - Niet in de avond douche want je ziet in de ramen de mensen staan. - hokjes met open boven en onderkant. - Wc papier zelf meenemen. - Camping erlangs en kermis hebben tot middernacht harde muziek. - Strand is niet geweldig - speeltuintje is leuk maar aan vervanging toe.

Ps de plekken langs tennisveld zitten beverratten. Dat was even vreemd ze doen niks maar die komen daar uit de struiken/beekje

Goede uitvalsbasis voor Toscane te verkennen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5ellen13-08-2020

fijne vakantie gehad, maar gaan niet meer terug!

Bij aankomst een zeer ruime plaats moge kiezen.(in de buurt van het voetbal terrein) sanitaire zeer slordig en vies,werd alleen s'morgens gepoest . en geen enkele dag was er warm water ,noch bij de afwas, noch bij de douche. De animatie is iedere dag minidisco, en een keer in de week een optreden. De slagboom regeling vonden wij ook vervelend. Je mag enkel met je auto van de camping af tussen 8 en 9.30, 12 uur en 12.30 , en s'avonds tussen 18 en 20. Zijn geld niet waard! Jammer, wij komen niet meer terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Ton Hendriks04-07-2020

Jammer!

Vakantie Toscane, steden bezoeken maar ook een paar dagen zwembad of strand. Veel positieve reviews gelezen maar bij aankomst toch teleurgesteld. De plekken zijn niet onderhouden, overal takken en dennennaalden. Het nieuwe sanitair was gesloten en alleen een oude gebouw was open. De douches zijn één gecombineerde ruimte met hurktoilet, wastafel en douche. Kranen die lekken en alles zag er een beetje smoezelig uit. Sanitair werd wel iedere dag schoongemaakt maar is gewoon niet meer van deze tijd. Paar keer navraag gedaan bij de receptie, het nieuwe toiletgebouw zou 4 juli open gaan. Dan nog een minpuntje, de stroomvoorziening is beperkt tot 4 ampère. Het was niet mogelijk om bijvoorbeeld de airco te gebruiken. Conclusie, camping is een ideale uitvalbasis voor een bezoek aan Toscane. Personeel is vriendelijk en de algemene voorzieningen zijn goed. Jammer van het sanitair!

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Peter S02-09-2019

Genoten van ons verblijf m.u.v. MUGGEN.

Wij hebben een hete vakantie gehad in Toscane. De camping is redelijk groot maar je merkt het feitelijk niet. Wij kregen een plaats rond het zwembad, welke groot was en onverwacht kregen wij een koelkast erbij. Zwembad was groot genoeg voor een heerlijke afkoeling. Restaurant is ongeorganiseerd. Zowel bij afhalen als bij het eten zelf. Wij hebben bij afhalen 40 minuten moeten wachten op 3 porties patat? Bij ons bezoek tussen voor- en hoofdgerecht zat ruim 90 minuten? Strand op 800 à 900 meter was smal, maar lang genoeg. De zee loopt langzaam af in diepte. The White Beach Rosignano is een bezoekje waard, maar niet meer dan dat. Echt wit met super blauw water, maar veroorzaakt door de fabriek erachter. Calafuria (nabij Livorno) moet een belevenis zijn, maar wij hebben het niet kunnen zien. Volgens zeggen is het een mooie plaats om te snorkelen, echter om te parkeren moet je er vroeg bij zijn, anders is het een drama. Muggen zijn plaag!

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar