Camping Baia del Marinaio

Camping Baia del Marinaio
7,7

14 tips over Camping Baia del Marinaio

gjleeke, 20-8-2015
De omgeving van de camping is super. Je kunt er heel zien van Lucca,Siena,Florance en Pisa. De mooi kronkel weggetjes door de heuvels.
Susan, 13-8-2014
Ga met de trein naar Florence. Wij zijn met de auto geweest. 1,45 uur rijden en in Florence zelf ben je ook minimaal een uur bezig om de auto geparkeerd te krijgen. Parkeren 21 euro voor 3,5 uur. De trein is goedkoper en sneller (2 uur).
steve, 12-8-2014

als je van rust houdt, niet in de buurt van het zwembad gaan staan!

restautant bij het winkeltje is gewoon echt heel goed en goedkoop!

cocktails die je er kan krijgen zijn ook aan te raden ;)

We hebben een aantal aanbieders voor Baia del Marinaio voor je op een rij gezet:

Familie de Vries, 27-7-2014

Reserveer een plek 'links' op de camping (bij binnenkomst receptie linksaf) om geluidsoverlast te voorkomen.

Bij de Witte Stranden in Vada betaal je € 5,00 tot 13.00 uur of € 8,00 voor een hele dag parkeren, vervolgens moet je nog een link stuk lopen naar het strand: neem een bolderkar mee voor al je spulletjes ;)

In de campingwinkel kan je voor 0,60 een wijnfles kopen die je vervolgens voor € 1,50 kan vullen met witte, rose of rode wijn.

Patricia200, 20-1-2014
beter achter op camping huren en niet dicht bij zwembad
Fam. Bosman, 2-8-2013
Even de poort uit en 100m. rechts zit een beter restaurant (ook afhaal) met speelfaciliteiten voor kinderen. Winkeltje duur en onvoldoende brood (bruin brood zoutloos!). Supermarkten in Vada (Coop en Conad) en Cecina (o.a. Lidl).

M. Vermerris, 22-7-2013
In beide restaurants kan je ontzettend lekker eten. De Bistecca is geweldig en een aanrader. Wil je rustig eten dan kun je beter aan de kant van de supermarkt gaan eten omdat bij het andere restaurant de animatie om 21.00 uur begint.
adri_welgraven, 16-7-2013

Ga voor eten naar de grote supermarkten in de omliggende plaatsen.

Eten kun je goed net buiten de camping, daar is de sfeer een stuk beter en zit je niet op van die plakstoelen.

Pisa is met de auto 3/4 uur Florence is 1 3/4 met de auto.

edwin_boogaards, 8-7-2013

Voor de racefietsers. Je hebt een leuke tocht met klimmejtes als je de SR68/SP13 volgt. Je moet wel de snelweg oversteken via de op/afrit van de snelweg. Naar ripardello en bij Pomaia weer naar beneden.

Een langere route met een 1100hoogte meters / 80km is via de SR68 en dan de SP14. Via Garetto Bassa naar de SP48 richting Castellina en dan weer terug. Bij Garetto heb je een klim van 11% gemiddeld (750m). Boven wel heel slecht wegdek.

Danielle, 16-8-2012

Het strand tegenover de camping is erg klein. Als je een goed strand zoekt moet je naar de White Beaches (spiagga blanche) in Vada gaan! Daar is het water helder blauw door een sodafabriek! Heeeeel mooi, echt een aanrader!

& Als je een dag naar Rome wilt kan je de treintijden (vanuit het treinstation in Cecina) vragen bij de receptie. De treinreis duurt ongeveer 3 uur, enkeltje; ongv €35. In Rome kan je dan een open bustour doen, ongv €18,00.