Camping Baia del Marinaio

Camping Baia del Marinaio
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Baia del Marinaio voor je op een rij gezet:

213 reviews over Camping Baia del Marinaio in het Nederlands

Top vakantie !

Anouk
11-8-2018

Wij zijn net terug van een hele fijne vakantie op deze camping. Wij zaten in een stacaravan welke er heel netjes en schoon uitzag.

Sanitair voor de kampeergelegenheden was wel wat verouderd maar wel schoon.

Leuke animatie aanwezig voor de kinderen en daar zat ook een Nederlandse bij en de 'hoofd'animator probeerde ook alles nog naar het Nederlands te verwoorden. Ze zijn dus niet zoals in voorgaande recensies erg op de Italianen gericht maar ook zeker op de Nederlandse toeristen.

Leuk zwembad met blauwe kronkel glijbaan en een leuke grote opblaasbare glijbaan. Wij waren daar met 2 kinderen van 9 en 11 jaar maar ze hebben voor alle leeftijden leuke activiteiten. Heerlijk strand vlakbij de camping met een eigen ligbed en parasol, dit zit bij je accommodatie inbegrepen.

Kortom, echt een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug !

Even verder kijken

Suzan
9-8-2018

De camping mist sfeer. Alles is behoorlijk gedateerd. Restaurants en plaats waar de animatie is, nodigen niet uit. Er wordt bij het zwembad volop handoekje gelegd. Op het strand zijn er hangstoelen (geen bedjes) voor de gasten die een stacaravan huren. Maar ook daar volop reserveren, dmv luchtbedden/eenhoorns/kastelen.

Wordt gewoon 's nachts achtergelaten. Stacaravan was super schoon en vrijwel nieuw. Je mag overigens niet met je auto de camping op, ook niet om je boodschappen-voorraad te brengen. Hiervoor zijn er kruiwagens. Camping is goede uitvalsbasis voor de mooie omgeving, maar wij kijken volgend jaar even verder.

mooie, gezellige camping met veel vertier

Chantal
7-8-2018

de camping heeft hele ruime plaatsen gescheiden met boompjes. Op plaats ligt grit, puntige steentjes. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Zwembad is netje, klein maar prima. In weekeind met veel Italiaanse mensen die vast op een apart gedeelte van de camping staan. Strand is goed te lopen, ongeveer 10 minuten door een bos, duin gebied. Parasol en 2 bedjes kost €20 voor een dag. Supermarkt is niet in de buurt. Moet met fiets of auto. Wel een campingwinkel met goede producten, wel duurder. 2 restaurants, niet duur, ook niet heel gezellig. Net naast de camping 2 goede restaurants.

Leuke kleine camping

Azam
5-8-2018

Leuke kleine Schoone camping

restaurant was wel erg ouderweds verschillende soorten stoelen geen mooie sfeer of gezellige zitplaatsen

Wel erg leuke aardige personeel bij restaurant en ook bij het zwembad bar

Animatie team waren leuke mensen wel erg saaie animatie

Avond Poolparty was erg leuk voor kids

Mooi zwembad

Strand was ook goed wij vonden wel Beetje jammer dat je echt kleine 10 min moet lopen naar strand

Nette, rumoerige camping met mooi zwembad.

Familie Linders
22-7-2018

De plek van onze gehuurde tent was ruim genoeg en had voldoende privacy. De camping is in het weekend tot heel laat rumoerig. Het zwembad is heerlijk, maar in het weekend veel te druk.

Camping wordt goed schoongehouden. De troep die er in de sanitair gebouwen soms ligt, wordt veroorzaakt door de gasten die vooral wc papier op de grond gooien. Tel daar een lekkende kraan bij op en het wordt vanzelf een rommeltje.

Serieus probleem zijn de agressieve muggen. De benen van ons zoontje (en ook de rest van zijn lijf) zaten onder. Insmeren ter preventie had geen enkele zin. Ook een nachtelijke verdelgingsactie van de camping zelf heeft geen zichtbare verbetering gebracht.

Er is enkel Wi-Fi bij de receptie. Speciaal daarvoor is een zitje gecreëerd dat druk bezocht wordt.

Er is animatie maar erg aantrekkelijk is het niet om daar gebruik van te maken. De animatie is luid en vooral op Italianen gericht. Prima camping, maar te druk voor ons.

un isola felice per ritornare bambini

Grazia
15-7-2018

mi è piaciuto la posizione ,i servizi (ce ne sono diversi ) con pochi passi hai tutto a disposizione,la tranquillità di poter mandare i ragazzini a scorazzare in bicy in sicurezza l' animazione:persone abili e qualificate per far divertire non solo i bambini ,ma anche gli adulti,le piscine: un piccolo acquaparc alla portata di tutti.Do un giudizio molto positivo a tutto il complesso turistico econsiglio a tutti di andarci, almeno per un week-end.

Buon rapporto qualità prezzo

Vale
7-7-2018

Ottimo campeggio, pulito, accogliente. Bungalow space adatto a famiglie con bimbi, pulito e spazioso. Piscina bella anche se sempre affollata. Vicino al mare. Buona animazione. Ristorante pattino d oro: consigliato. Pizzeria del marinaio: sconsigliata.

Mooie camping met een heel mooi wit strand

Judith L.
13-1-2018

Omgeving is niet echt Toscaans het ligt nabij het strand. Voor het echte Toscane moet je het binnenland in.

Leuke camping

Jasmin
15-9-2017

Mooie camping en mooi zwembad. Vlakbij het strand en op nog geen 5 minuten rijden van het bekende witte strand. Echt een aanrader.

Wij waren net na het hoogseizoen op de camping waardoor er veel Italianen waren. Zij zijn erg luidruchtig tot middernacht. Op zich niet erg maar je moet er wel rekening mee houden.

Super mooie vakantie gehad, vlakbij het strand!

Wimmenhove
27-8-2017

We hadden een tent via touroperator, zeer fijne en mooie tenten. De tenten staan bij elkaar in een gezellig straatje met (daardoor) veelal Nederlanders/Duitsers. We zijn door het echtpaar (Gerrit en Marjo) goed geholpen en voorzien van de nodige informatie. De inrichting van de tent is goed! De bedden/matrassen lagen prima. Ze zijn voorzien van een plastic beschermhoes. De grote koelkast met vriezer en ventilator zijn erg prettig met het warme weer. Voor de tent stond een partytent, waardoor je heerlijk in de schaduw kon zitten. Op de camping stonden ook veel bomen.

De camping is gericht op Italianen, maar dat vonden wij niet erg! Wat wij prettig vonden is dat de camping vlakbij het zandstrand ligt. ca 5-10 minuten lopen door het bos en soort van duinen. De zee vonden wij heerlijk. De eerste 100-200 meter was de zee nog erg ondiep (tot ca 1.20 cm)

Het sanitair wordt goed onderhouden, maar is wel wat verouderd. Park wordt verder erg netjes onderhouden door het technische team. Animatie is gericht op Italiaanse tijden, dat betekend dat er tot 00.30 nog muziek te horen is. Wij zaten gelukkig wat verder van de animatie af. Als je dichterbij zit, is de muziek erg hard. Het zwembad is leuk, gelukkig geen badmutsen. Een van de restaurants (naast de supermarkt) vonden wij niet lekker, pizza waren slap en de pasta's waren koud. Dat is geen aanrader. En wat erg meespeelde is dat wij fantastisch mooi weer hebben gehad. Elke dag 30 graden en een windje ter verkoeling. Wij hebben een zeer fijne, geslaagde vakantie gehad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Baia del Marinaio scoort een 7.59 uit 10 op basis van 213 reviews.