ItaliëToscaneVadaCampings VadaCamping Baia del Marinaio

Camping Baia del Marinaio

ItaliëToscaneVada

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Baia del Marinaio voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 228 reviews

• 2.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Baia del Marinaio in Toscane is een echte familiecamping met een mix van Italiaanse en Nederlandse gasten. De camping is niet al te groot en de animatie-activiteiten zijn leuk maar simpel. Binnen 10 minuten lopen sta je op het strand. Een tip is om met de trein Florence te bezoeken, dan reis je sneller en makkelijker naar de hoofdstad van Toscane.

Tonen op kaart

232 Reviews over Baia del Marinaio

• 7Fam. Savelsberg10-08-2021

Prima camping, prachtige omgeving

Toen wij 2 jaar geleden (2019) hier kwamen stonden we in een heel gezellig straatje. De kids hadden het gelijk goed naar hun zin. Zwembad prima, een voetbalveld voor onze zoon, ze hadden zelfs een schuimparty!Je kan vanaf de camping met een treintje naar het dorp en dat is erg leuk, meerdere avonden was hier een leuk marktje, dat is toch wel gezellig zo in het donker.Het strand is best een stukje lopen, maar prima te doen (10minuten). Wij gingen erg veel naar Vada Beach, werkelijk fantastisch.Het sanitair is inderdaad wat verouderd, maar prima te doen, voor ons geen ergernis. Winkeltje had veel lekkers en redelijk qua prijs. De pizzeria (afhaal) was ook erg goed. Bar/restaurant niet geweest, deze stond niet geweldig aangeschreven.Kortom, voor ons reden genoeg om dit jaar weer naar deze camping te gaan. We hopen dat we net zo'n fijne vakantie krijgen als 2 jaar geleden!Tip... wijnproeverij bij Sator winery (100% genieten!)

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 2Klaster07-09-2020

Vergane glorie

Ongeïnteresseerd personeel bij het onbeschofte af...de hele camping is slecht onderhouden en verouderd.. heel jammer Na 5 dagen klagen over koud water eindelijk zelf met de onderhoud monteur gezorgd voor warm water.. volgens de receptie was ik de enige ... de eerste dag bij het zwembad kwamen we erachter dat je moest betalen voor de ligbedjes dit was niet vermeld bij het inchecken... de camping heeft veel Italiaanse gasten die voor veel lawaai zorgen tot diep in de nacht ... we zijn hier 4 jaar geleden ook geweest maar jammer dat het zo achteruit is gegaan... mooie ruime plekken dicht bij zee en het mooie strand van Vada ... voor ons nooit meer

• 3Eetgelegenheden
  • 2Klaster06-09-2020

Vergane glorie

Ongeïnteresseerd personeel ..slecht onderhouden sanitair .. koud water om te douchen waar ze na 5 x klagen iets aan gingen doen maar ik was wel de enige volgens het personeel .. onveilige speeltuin en zwembad.. de camping heeft betere tijden gekend er is veel achterstallig onderhoud... het witte strand met blauw water in Vada is wel erg mooi maar beter volgende keer een andere camping ook erg veel lawaai tot erg laat in de nacht van Italiaanse gasten ... het eerste bezoek aan het zwembad werd ons verteld dat we moesten betalen voor de ligbedjes .. niets over gehad met inchecken van de plek.. voor ons niet nog een keer naar deze camping

• 2Eetgelegenheden
  • 7Van der Heijden19-08-2020

Drukke familiecamping

Camping met grote standplaatsen met veelal schaduw. Auto mag niet bij de tent, maar op een parkeerplaats. Daardoor is de camping fijn autovrij. Mooi zwembad. Ligbedden kosten €3 voor een dag. Uitgebreide campingwinkel. Het sanitair is matig en druk. Er is erg veel Italiaanse jeugd op de camping. Er is daardoof in de avonduren veel geluidsoverlast. Pas vanaf circa 2.00 uur in de nacht is het een beetje rustig. Je wandelt via een bos in 10 minuten naar het strand.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Famboer21-08-2019

Leuke camping!

Een leuke gemiddelde camping! Leuk zwembad met een leuke glijbaan! Prima sanitair, niet modern maar voldoet aan de eisen schoon en warm water! Soms wat roemoerig wat later op de camping. Wat wij erg fijn vonden is dat de camping autovrij is. Boodschappen kan je met een kruiwagen naar de caravan/tent brengen. Parkeerplaats is dichtbij. Het strand is op prima loopafstand, wel moet je een redelijk drukke weg oversteken. Tips zijn het strand bij Vada prachtige tropische stranden! Florence, Siena, Pisa, Lucca en Volterra echte aanraders!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1Ilse19-08-2019

Vies, ranzig en nooit meer!

Het is een rumoerige camping, echt vies sanitair met veel te weinig toiletten en douches. Bloedvlek op toilet heeft er 3 dagen gezeten! Zwembad is vies, water is troebel. De tenten van de touroperator (Red) mogen in de container, ze ruiken muf, bedden zijn ernstig slecht. De tenten van de andere touroperator zijn wel goed. Ester probeert het je wel naar de zin te maken, maar kan geen wonderen verrichten. Voor ons een tegenvaller, nooit meer!

• 1Eetgelegenheden
  • 6vakantieganger13-08-2019

Camping dichtbij het strand

We werden vriendelijk ontvangen op de camping. Mooie, schone stacaravan. Het zwembad is eigenlijk te klein voor het aantal mensen die er willen zwemmen. Wel veel geluidsoverlast van de animatie van 21.30 tot 0.00 uur. Maar niet alleen van deze camping, maar ook van 2 naastgelegen campings. We zaten achteraan (dus niet dichtbij de animatie). Indeling van de camping is niet erg gezellig. Veel achter hekken verscholen (voetbalveld, zwembad, animatiegedeelte). Wifi gratis bij het zwembad en de receptie. Het strand ligt op 10 min. lopen. Prima te doen. Wel vreemd dat er een Italiaanse familie kwam die op de stoel wilden zitten (en mochten gaan zitten) die ik al had. Er hingen geen spullen, maar stond wel een leeg bedje, die niet van mij was. Veel mensen hangen tasjes met spullen bij de strandstoelen en de parasol op, zodat ze de volgende keer weer op die plaats kunnen zitten op het strand.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8IM12-08-2019

Prima camping!

Prima camping waar we ons met onze vier kinderen van 10, 10, 11 en 13 jaar prima hebben vermaakt. We hebben bij reservering gekozen voor een camping comfort plek in plaats van een standaard plek. Onze caravan + voortent + 3 persoons bijzettent kon hier zeer royaal staan. In de buurt leuke dorpjes en steden bezocht. Het zwembad, de glijbanen en de zee vonden onze kinderen erg leuk.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Marc11-08-2019

Top tijd

Door de verschillende reacties op deze camping hebben wij ons serieus afgevraagd of onze boeking de juiste was maar gelukkig geen moment spijt gehad. We hebben een heerlijke tijd gehad. De stacaravan die wij geboekt hadden was netjes en had voldoende keukengerei. Erg lekker was dat er strandstoelen op het strand stonden waar wij onbeperkt gebruik van mochten maken. Het bewaakte strand was vlakbij en te bereiken via een bos waar de pijnboompitten voor het oprapen lagen. Het zwembad werd door beide jongens als erg leuk ervaren.
    De ligging van de camping is erg fijn. De bekende steden zoals Lucca, Volterra, Pisa en dergelijke zijn goed te bereiken. De mensen bij de receptie hebben wij als zeer vriendelijk en meedenkend ervaren. Ook als je gewoon langs liep werd er gegroet. Ook hadden ze goede tips over het lekkerste ijs, beste restaurantjes en uit check tijden. Al met al een fijne tijd.

• 7Familie Smit10-08-2019

Leuke knusse camping! Overzichtelijk en schoon

Voor het eerst op deze Camping. Met 2 kids 6/3 jaar oud. Leuke straatjes tussen de bomen mooie schaduwplek, 3 sanitairgebouwen op loop afstand simpel wel schoon wat verouderd, maar dat niet als vervelend ervaren. Prima zwembad met 2 glijbanen. Onze kinderen wilden er nooit meer uit. Loopafstand strand. ( moet wel een drukke weg eerst oversteken) Animatie heel erg leuk. Leuk team en elk kind is vrij om in te haken wanneer ze willen. Mini disco is alleen om 21.30 dat was niet haalbaar helaas. (Te laat voor onze kindjes) Een prima camping niet al te groot daardoor overzichtelijk met veel Nederlandse en Italiaanse mensen. Wij hebben 3 weken genoten ook van de prachtige omgeving en nog een leuke aanrader is het zandstrand Vada als je even in tropische sfeer wilt zijn. 5 minuutjes met de auto te bereiken☀️ We zijn bij AquaVillage Cecina geweest. Dag vermaak van 10-18 superleuk. En acquariodiLivorno/ heel koel binnen erg veel mooie vissen!

• 6Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar