Camping Baia del Marinaio

Weer vandaag9°-1°
Camping Baia del Marinaio
7,7

Omschrijving
Baia del Marinaio in Toscane is een echte familiecamping met een mix van Italiaanse en Nederlandse gasten. De camping is niet al te groot en de animatie-activiteiten zijn leuk maar simpel. Binnen 10 minuten lopen sta je op het strand. Een tip is om met de trein Florence te bezoeken, dan reis je sneller en makkelijker naar de hoofdstad van Toscane.

We hebben een aantal aanbieders voor Baia del Marinaio voor je op een rij gezet:

182 reviews over Camping Baia del Marinaio in het Nederlands

Leuke camping!

Van Steenbergen,
1-12-2018

Wij hadden een huisje gehuurd op de camping. Zeer schoon en heel mooi. Als je de straat overstak was je was je zo bij het strand (door een pijnboombos). Strand en zee waren heel schoon.

Muziek van de animatie was te horen, maar vonden wij niet hinderlijk.

Dichtbij vele leuke dorpjes. Wij hebben genoten

Super leuk gehad!

Janneke Scheenstra,
23-9-2018

Super leuke en overzichtelijke camping. Wij zijn hier geweest met 3 kids (1, 5 en 7). Leuke animatie, ook voor Nederlanders. De camping is niet zo groot maar wel van alle gemakken voorzien. Echt een leuk zwembad. Top restaurant naast de camping... terwijl je heerlijk eet en wijntje drinkt kunnen kids leuk spelen. Nadeel zijn die verschrikkelijke muggen. Prima huurtenten via touroperator. Schoon sanitair. Goede mix van Nederlanders en Italianen.

Prachtige vakantie!

Maryse,
19-8-2018

Camping was erg gezellig. Mooie ligging op een klein stukje wandelen naar het strand. 5 minuten met de auto naar vada en cecina. 2 gezellige plaatsen. Zwembad is goed ingedeeld met stoelen en bedden om op te liggen. Wij verbleven in een huurtent met begeleiders Seppl en christa. 2 hele aardige mensen die altijd met een lach op hun gezicht ervoor zorgde dat de klant het naar het zin heeft! Dat is gelukt!!

Vanaf de camping is het heel gemakkelijk om de omliggende plaatsen zoals Pisa, livorno, lucca, volterra enz te bezoeken!

We hebben een top vakantie gehad!

Top vakantie !

Anouk,
11-8-2018

Wij zijn net terug van een hele fijne vakantie op deze camping. Wij zaten in een stacaravan welke er heel netjes en schoon uitzag.

Sanitair voor de kampeergelegenheden was wel wat verouderd maar wel schoon.

Leuke animatie aanwezig voor de kinderen en daar zat ook een Nederlandse bij en de 'hoofd'animator probeerde ook alles nog naar het Nederlands te verwoorden. Ze zijn dus niet zoals in voorgaande recensies erg op de Italianen gericht maar ook zeker op de Nederlandse toeristen.

Leuk zwembad met blauwe kronkel glijbaan en een leuke grote opblaasbare glijbaan. Wij waren daar met 2 kinderen van 9 en 11 jaar maar ze hebben voor alle leeftijden leuke activiteiten. Heerlijk strand vlakbij de camping met een eigen ligbed en parasol, dit zit bij je accommodatie inbegrepen.

Kortom, echt een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug !

Even verder kijken

Suzan,
9-8-2018

De camping mist sfeer. Alles is behoorlijk gedateerd. Restaurants en plaats waar de animatie is, nodigen niet uit. Er wordt bij het zwembad volop handoekje gelegd. Op het strand zijn er hangstoelen (geen bedjes) voor de gasten die een stacaravan huren. Maar ook daar volop reserveren, dmv luchtbedden/eenhoorns/kastelen.

Wordt gewoon 's nachts achtergelaten. Stacaravan was super schoon en vrijwel nieuw. Je mag overigens niet met je auto de camping op, ook niet om je boodschappen-voorraad te brengen. Hiervoor zijn er kruiwagens. Camping is goede uitvalsbasis voor de mooie omgeving, maar wij kijken volgend jaar even verder.

mooie, gezellige camping met veel vertier

Chantal,
7-8-2018

de camping heeft hele ruime plaatsen gescheiden met boompjes. Op plaats ligt grit, puntige steentjes. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Zwembad is netje, klein maar prima. In weekeind met veel Italiaanse mensen die vast op een apart gedeelte van de camping staan. Strand is goed te lopen, ongeveer 10 minuten door een bos, duin gebied. Parasol en 2 bedjes kost €20 voor een dag. Supermarkt is niet in de buurt. Moet met fiets of auto. Wel een campingwinkel met goede producten, wel duurder. 2 restaurants, niet duur, ook niet heel gezellig. Net naast de camping 2 goede restaurants.

Leuke kleine camping

Azam,
5-8-2018

Leuke kleine Schoone camping

restaurant was wel erg ouderweds verschillende soorten stoelen geen mooie sfeer of gezellige zitplaatsen

Wel erg leuke aardige personeel bij restaurant en ook bij het zwembad bar

Animatie team waren leuke mensen wel erg saaie animatie

Avond Poolparty was erg leuk voor kids

Mooi zwembad

Strand was ook goed wij vonden wel Beetje jammer dat je echt kleine 10 min moet lopen naar strand

Nette, rumoerige camping met mooi zwembad.

Familie Linders,
22-7-2018

De plek van onze gehuurde tent was ruim genoeg en had voldoende privacy. De camping is in het weekend tot heel laat rumoerig. Het zwembad is heerlijk, maar in het weekend veel te druk.

Camping wordt goed schoongehouden. De troep die er in de sanitair gebouwen soms ligt, wordt veroorzaakt door de gasten die vooral wc papier op de grond gooien. Tel daar een lekkende kraan bij op en het wordt vanzelf een rommeltje.

Serieus probleem zijn de agressieve muggen. De benen van ons zoontje (en ook de rest van zijn lijf) zaten onder. Insmeren ter preventie had geen enkele zin. Ook een nachtelijke verdelgingsactie van de camping zelf heeft geen zichtbare verbetering gebracht.

Er is enkel Wi-Fi bij de receptie. Speciaal daarvoor is een zitje gecreëerd dat druk bezocht wordt.

Er is animatie maar erg aantrekkelijk is het niet om daar gebruik van te maken. De animatie is luid en vooral op Italianen gericht. Prima camping, maar te druk voor ons.

Mooie camping met een heel mooi wit strand

Judith L.,
13-1-2018

Omgeving is niet echt Toscaans het ligt nabij het strand. Voor het echte Toscane moet je het binnenland in.

Leuke camping

Jasmin,
15-9-2017

Mooie camping en mooi zwembad. Vlakbij het strand en op nog geen 5 minuten rijden van het bekende witte strand. Echt een aanrader.

Wij waren net na het hoogseizoen op de camping waardoor er veel Italianen waren. Zij zijn erg luidruchtig tot middernacht. Op zich niet erg maar je moet er wel rekening mee houden.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia del Marinaio in Vada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia del Marinaio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.