Vakantiehuis Gli Asini Felici

Vakantiehuis Gli Asini Felici
8,5

12 tips over Vakantiehuis Gli Asini Felici

FamWer, 1-6-2015
Paardrijden met Cindy, ook voor de (hele) kleintjes. De restaurants in de buurt. Bezoek Montecarlo (maar niet het restaurant op een hoek aan het pleintje naast de kerk, dat is het enige restaurant waar we in Italië niet lekker hebben gegeten!)
Hobby1, 6-2-2015

Wandel vanaf het terrein door het bos naar Uzzano over een eeuwenoud, maar verwaarloosd pad.

Uiteraard zijn Lucca en Florence bezienswaardig, maar rij ook eens de andere kant op, de bergen in. Bijvoorbeeld richting Poretta Terme of Bagni di Lucca.

Dorrith Snijder, 9-9-2014
Lucca bezoeken en natuurgebied in de buurt is ook mooi, vooral voor vogelaars. En ga voor het appartement.

Rickkkert, 17-8-2014
Vraag Doesjka of Raymond naar lekkere restaurantjes waar je echt Italiaans kunt eten. Zij kunnen je lekkere en betaalbare restaurants in de buurt adviseren.
eric wesdorp, 30-7-2013
Route beschrijving vanaf Pescia: naar Uzzano Castello c.q. Agricultura. Meeste Tom Toms gaan niet verder dan Pescia.
herman en maartje, 3-1-2013
de manege is echt een aanrader. verder is het leuk in lucca fietsen te huren, om over de muur te fietsen, in de schaduw van de bomen.

Peter, 25-10-2012
Vergeet niet het lokale restaurantje boven op de berg te bezoeken, charmant en heerlijk!
Carla, 11-9-2012
Leuke kleine dorpjes in de buurt, zoals Montecarlo en Pistoia. Ook de bekendere steden, zoals Lucca, Pisa en Firenze zijn ook niet ver weg en goed te breiken met de trein vanuit Pescia, het dichtstbijzijnde stadje.
Barbara Van den Abeele, 1-8-2012

Onze dochter van 6 is ook ontzettend in de watten gelegd in de manege vlakbij. Cindy heeft haar 3 fantastische rijlessen in het Nederlands gegeven met tochtjes in de natuur incluis, onvergetelijk.

Wij hebben ook 2 keer een bezoek met boottocht aan de dorpjes van de Cinque Terre gebracht, perfect bereikbaar en zalig om bij zonsondergang nog even te zwemmen in het zachte water van de Middellandse zee.

Trudy Langeveld, 28-12-2011
In restaurant Da Costa, niet ver van de locatie, kun je fantastisch eten!