Vakantiehuis Gli Asini Felici

Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Gli Asini Felici

• 2019
    9Lorilee29-08-2019

Relaxte vakantie, mooie mensen en dieren

Gemoedelijke camping super mooie bomen,bloemen, planten en dieren. Wij vonden het heerlijk om verwelkomd te worden met een diner en zo ook de andere gasten te ontmoeten. Onno en Sjoukje waren ook erg goed met de kinderen en staan altijd voor je klaar! Ook de eigenaar Doesjka die donderdag aan schoof bij de BBQ heeft veel kennis van het land en mooie verhalen! Kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Tanya20-08-2019

Fantastisch!!

We hebben een super verblijf gehad in de lodge!! Alles was top. (De camping, sjoukje en Onno , het uitzicht vanaf de veranda, de lodge, de andere campinggasten en de omgeving). De eerste avond hadden we met alle campinggasten een diner, was super, iedereen had daardoor gelijk contact met elkaar. Daardoor hebben de kids de hele vakantie met elkaar opgetrokken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Lea28-07-2019

Geweldig

Dit is de leukste camping waar we ooit hebben gestaan! We werden verwelkomd op een fijne en rustige manier, waardoor je je snel thuis voelt. Er hangt een relaxte, ongedwongen sfeer. De safaritent is ruim opgezet met een extra terras waar je een mooi uitzicht had. Daarnaast heb je veel privacy omdat de tenten en de lodge niet te dicht op elkaar staan. Het zwembad is heerlijk, waar je ook kan zitten met een drankje. Voor kinderen en ouders :-) De dieren op de camping waren echt een leuke verrassing, er is altijd wel een grappige actie met ezel, kat of hond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Annemiek12-05-2019

Voor herhaling vatbaar!!

We hebben heerlijke dagen gehad bij Doesjka! De ontvangst was heel hartelijk en de sfeer is heel gemoedelijk. We verbleven in de Lodge. Een ideale plek voor mensen die graag de rust in de natuur opzoeken en niet per se een luxe vakantiehuisje zoeken. Wij vonden het huisje heel knus! Wel is de lodge beter geschikt in de zomer. Wij waren er in het voorjaar en de avonden waren nog wat kil. Er is een straalkachel in de lodge, maar die kan het huisje niet helemaal verwarmen. Maar we kregen extra fleesedekens voor over de benen van Doesjka en zo zaten we toch heel gezellig 's avonds op de veranda! We hebben ook erg genoten van de ezels. Hun verblijf is vlak bij de lodge en ze lopen vaak ook los over het terrein. Heel leuk! We komen zeker nog een keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Sjoukje & Onno17-03-2019

Dit is genieten!

Geweldig! Relaxe sfeer, top omgeving. Mooie appartementen. Leuke safaritenten en een prachtige lodge. Hier kun je heerlijk ontspannen. Mooi stukje Italië, vlakbij Florence. Op het terrein lopen honden, katten en een ezel rond(gezellig). Als het je te warm word kun je afkoelen in het zwembad. Er word een welkoms etentje georganiseerd en een gezamenlijke BBQ. Leuk dus. Wij hebben ons er uitstekend vermaakt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    10Familie Zandvoort30-08-2018

Fantastisch!

Een geweldige vakantie bij Doesjka op Gli Asini Felici gehad. We zaten in Safari tent Timo. Prachtig hoe het allemaal gemaakt is. De kinderen waren weg van de dieren (2 ezels, 3 honden en heel veel katten). Een hartelijk ontvangt met een heerlijk bereidde maaltijd door de overige gasten onder leiding van Doesjka. Ook de BBQ waar iedereen aan mee deed was erg geslaagd. In de directe omgeving heerlijk, echt Toscaans, gegeten bij Trattoria da Valentino in Malocchio. Hier moet je echt naar toe als je daar in de buurt bent. Een vakantie met veel ruimte, gezelligheid en hilarische momenten wanneer er weer een paar ezels voor de douche of toilet staan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Fam. Ruesink18-08-2018

Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Niets moet, alles mag! We hebben hier 2 nachten gestaan met onze 4 tieners en 3 tentjes. Wat hebben we het gezellig gehad met de andere campinggasten (eerste avond nam eigenaresse Doesjka ons allen mee naar een Toscaans dorpsfeest, tweede avond een bbq met z'n allen). Maar ook hiervoor geldt: je mag meedoen, het hoeft niet. De kinderen willen volgend jaar weer terug, ze hebben het enorm naar hun zin gehad. Spelen met de andere kinderen, ezel rijden, zwemmen, de camping ontdekken. Warme douches en schone wc's. En het uitzicht: fenomenaal! Echt een aanrader voor iedereen die niet van grote campings houdt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9David09-10-2017

Heerlijk ongedwongen plekje met goed uitzicht!

De eigenaresse, Doesjka, ontvangt je allerhartelijkst. Ze legt je een paar simpele dingen uit, even hoe alles werkt en waar alles ligt en staat, maar regels zijn er eigenlijk niet. Heerlijk! Gewoon op goed vertrouwen je eigen gang gaan op het terrein en Op de zaterdag van aankomst op de hoge berg met super uitzicht wordt je ontvangen met een gezellig diner van het huis op zijn Italiaans! Aan een lange tafel, samen met alle andere gasten is het gebruikelijk om je vakantie te starten. Iedereen stelt zich gelijk voor aan je. Heerlijk dat er na een lange reis voor je wordt gekookt en bijkomend voordeel is dat alle kinderen, die aan een tafel bij elkaar worden gezet, elkaar ook gelijk kennen. Daar hebben ze de rest van de vakantie plezier van en de Papa's en Mama's dus ook! Het maakt je verblijf direct gezellig omdat je iedereen gelijk het ijs gebroken is en het eten en de drankjes op tafel staan. De grote buitenkeuken mag iedereen gebruiken om lekker te koken tussen de middag of 's avonds, het zwembad ligt direct aan het terrasje bij de keuken en er staat een grote gevulde koelkast. Elk item is een euro en je moet zelf turfen. Aan het einde van je vakantie reken je af. Zalig dat dit nog bestaat :-)...

Wij hadden de eerste week de ingerichte safari tent en de tweede week de logde omdat de safari tent niet meer voor 2 weken achter elkaar te boeken was. Even verhuizen op zaterdag en genieten weer. De tent was super en avondtuurlijk voor mijn dochter, maar vooral ook de lodge (met eco toilet) was echt geweldig. Echt een ontdekking op deze verborgen plek en we hebben dan ook twee weken enorm genoten. Ik zou hier echt niets aan willen veranderen en kan het iedereen aanraden die afgelegen plekjes zoekt. Zeker ook voor kinderen geweldig, met de loslopende ezels Benjamino en Luna en de honden Ale en Rufus. Als je het even vraagt kun je gewoon een ezeltje optuigen en kunnen de kinderen er op rijden. Dit vond mijn dochter geweldig. Omdat het lekker overzichtelijk is met een aantal losse kampeerplekken, 2 safari tenten een lodge en twee appartementen is het alles behalve massatoerisme. De kids lopen dan ook de hele dag veilig rond als de camping vol zit ben je met hooguit 35 mensen.

Dankjewel voor 2 heerlijke weken Doesjka!

Ciao

Groet David, Janna en Asia

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Samuel en Lies08-10-2017

Leuke plek midden in de natuur

Super leuke plek, wij verbleven in de lodge verscholen onder de bomen en in de Schaduw.

Het is er een leuke bende, er lopen dieren en ezels rond, je kunt iets verder gaan paardrijden. Je kunt alleen in de lodge of allemaal samen koken aan het zwembad. Allemaal heel verzorgd en met aandacht voor details: mozaieken op het zwembad, luifeltje in de badplaats. Niks moet veel kan mits goede afspraken. Wekelijks eet en kookt iedereen samen onder leiding van Doesjka.

In de omgeving kun je lekker eten, plekken bezoeken:Lucca, Firenze, Pisa...

Samuel, Lies, Jente en Jorrin

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8C en D17-09-2017

Uitzicht, Gezelligheid en Privacy

Wij houden niet van grote massale campings, Daarom is deze camping top. Gezellig omdat het kleinschalig is, en privacy omdat je niet op elkaar bord kijkt!! Heerlijk!! Een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2017

13 tips over Vakantiehuis Gli Asini Felici

• Barbara Van den Abeele, 01-08-2012

Onze dochter van 6 is ook ontzettend in de watten gelegd in de manege vlakbij. Cindy heeft haar 3 fantastische rijlessen in het Nederlands gegeven met tochtjes in de natuur incluis, onvergetelijk. Wij hebben ook 2 keer een bezoek met boottocht aan de dorpjes van de Cinque Terre gebracht, perfect bereikbaar en zalig om bij zonsondergang nog even te zwemmen in het zachte water van de Middellandse zee.

• Peter, 25-10-2012

Vergeet niet het lokale restaurantje boven op de berg te bezoeken, charmant en heerlijk!

• herman en maartje, 03-01-2013

de manege is echt een aanrader. verder is het leuk in lucca fietsen te huren, om over de muur te fietsen, in de schaduw van de bomen.

0 vragen over Vakantiehuis Gli Asini Felici

Vakantiehuis Gli Asini Felici info