Sorteren

Reviews over Troghi

Super

G.damhoff
    25-9-2018

Super camping ,dit is de 4 de keer dat wij hier komen en nog steeds niet uitgekeken Toscane blijft mooi.

Coomans
    22-8-2018

Heerlijke camping!!! Zeer vriendelijk personeel, lekker en mooi zwembad, lekker restaurant, ruime plaatsen en een hele fijne sfeer op de camping.

Top !

Familie V.
    19-8-2018

Super camping! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ruim en fris zwembad. Ruime schaduwrijke plaatsen. Sanitair oke. Goeie uitvalsbasis voor Lucca, Siena, Florence en San Gimignano. Jammer dat je het geluid van de snelweg hoort. En ja muggen.........

"Geweldig"

Dominique
    20-4-2018

In een woord "geweldig" Je hebt alles wat je nodig bent op de camping. Een zwembad voor volwassenen en een zwembad voor kinderen, een restaurant die geweldige gerechten maakt en een supermarkt. Op een paar meter lopen is er een bushalte waarmee je met de bus zo in firenze bent. Wij zouden zo weer gaan!

Leuke camping, prima uitvalsbasis voor Florence

Bram
    27-8-2017

Mooi gelegen camping met directe busverbinding naar Florence. Groot zwembad, prima restaurant met fraai uitzicht over de heuvels. Sanitair voldoende aanwezig en ook schoon. Enige minpuntje was de animatie die niet in het Nederlands was, ondanks dat 95% van de kinderen Nederlands is. Bovendien weinig gepassioneerd en eentonig. Gemiste kans!

Neemt niet weg dat wij en onze kinderen hier een prima week verbleven hebben

Troghi scoort een 6,4 uit 10, op basis van 27 reviews