Camping St. Michael

33 reviews over Camping St. Michael in het Nederlands

Een heerlijk rustige camping

Ruud Boer
24-9-2018

Wij komen al enige jaren een week op deze camping, tijdens onze reizen door Italië.

Het is er altijd rustig, ja ‘s avonds animatie maar op de camping valt het lawaai hiervan erg mee en om half twaalf is het rustig.

Erg vriendelijke eigenaar en personeel. Het strand is bereikbaar met een busje die op gezette tijden heen en weer pendeld, maar wij lopen dat stukje ( ruim een kilometer) altijd.

Een erg goed restaurant, je kunt er heerlijk eten, de bediening loopt als het druk is wel eens wat stroef maar dat heeft ook zijn charme.

En ja betalen voor warm water en het zwembad, maar wel eerlijk wat je niet gebruikt betaal je niet, anders zou het doorberekend worden in de overnachtingsprijs en betaal je er zowiezo voor.

Het sanitair is erg schoon, er is een oud en een nieuw sanitairblok, de eerste is wat verouderd maar schoon.

WiFi alleen bij de bar, en traag, WiFi beschikbaar op het gehele terrein zou een hele verbetering zijn.

Shuttle naar het strand. . Het toiletgebouw is sch

Elise
3-9-2018

Prachtige camping. Echt heel goed geregeld.

De camping is een echte aanrader

Denise
23-8-2018

Prettige, rustige camping met mooie plekken en prima sanitair.

Het is er heel rustig en die rust wordt 's avonds ook gerespecteerd.

Suncamp Holidays

Prima camping dichtbij mooie Toscaanse steden!

Teunissen
20-8-2018

Na veel negatieve reviews een positievere van ons. Wij hebben een week een van de zes Coco Sweet tenten gehuurd. De tent is ons prima bevallen, maar 1 tip; neem een ventilator mee ivm de warmte. Alles wat je nodig hebt zit er verder in.

Het is een rustige camping. Het zwembad is gesloten van 13.15 uur tot 16.00 uur en kost 1 euro p.p./per keer. Voor warm water betaal je 50 cent per 3 minuten. Al deze bovenstaande punten staan ook op de website van de camping.

Het sanitair is heel schoon. In het restaurant van de camping kun je heerlijke pizza's eten voor weinig geld. Vanaf de camping ben je zo in Pisa en Lucca. In Livorno kun je goed shoppen. Al met al een prima camping voor een leuke vakantie.

Rustige camping met ruime standplaatsen.

Peter en Petra
20-8-2018

Wij waren hier van 19 juni tot 14 juli 2018. Camping was rustig, geen lawaai. Standplaatsen zijn ruim en er is voldoende schaduw maar ook zon. Vanaf 1 juli 's avonds tot ca 23.00 uur een (kinder)disco. Hier had je verderop op de camping geen enkele hinder van. Je moet betalen voor warm water/douche en voor het zwembad, maar daar is met de standplaatsprijs goed rekening mee gehouden. De wifi is alleen bij het restaurant en is erg traag. Ook internet is traag (4G hebben wij op de camping niet gezien). Jammer, mag best verbeteren! Afstand tot strand is ca 500 m, maar je loopt langs/op een vrij drukke weg. Er rijdt een gratis busje. Strand heeft heel veel betaalde strandstoelen en is behoorlijk druk. Ca 1 km verderop is een vrij strand, maar dat is ook behoorlijk druk. Zee is heerlijk.

Prima camping

Charlotte
17-8-2018

Gastvrije en gezellige beheerders.

Keurige faciliteiten .Gelegen in een heerlijk rustige omgeving

Geen aanrader, voor alles moet je extra betalen

Let op! Belangrijke info voordat je boekt!
9-8-2018

2,5 week op deze camping verbleven, opzich een prima vakantie gehad, maar als we bepaalde dingen van te voren wisten, hadden we voor een andere camping gekozen. Voor eigenlijk alles moet je extra betalen: zwembad (van 9 tot 1 open, daarna dicht tot 4 uur, waarbij je weer opnieuw moet betalen, telt snel op als je met een gezin bent), warme douch/afwas, ligbedjes/parasol op het strand van de camping (het is niet toegestaan om met je eigen parasol aan te komen), parasol bij zwembad. Verder mag je tussen half 3 en 4 niet met de auto de camping af. Na 00:00 mag je niet meer praten op de camping (wij zaten nog gezellig te borrelen, gewoon rustig, kwamen 2 bewakers aan die met een zaklamp in onze ogen scheen en erg agressief overkwamen). De plek waar je tent/caravan staat is op zand, vreselijk, alles zit uiteindelijk onder bruin zand. Verder geen boulevard dichtbij, de stranden zijn allemaal privestanden tot in Marina di pisa.

Kijk uit en ga hier NIET heen.

Lern
9-8-2018

Verschrikkelijke ervaring! Ongelofelijk onvriendelijk personeel. Enorm saaie omgeving. Heel veel onzinnige domme regels en een hoop lawaai tot savonds laat van de animatie. Alles word anders voorgesteld dan het daadwerkelijk is.

Nooooooit weer!!

Pee
26-7-2018

Vreselijk saaie omgeving. Geen boulevard, geen winkels, geen wifi, geen centrum, doodsaaie animatie. Op het strand moet je vanalles huren, of je ligt de hele tijd in de brandende zon. Geen strandtent. Zwembad tussen 12-16 gesloten. Toen wij na 3 dagen weg wilden gaan, konden we geen geld terug krijgen. Ik heb nog nooit zoiets beleefd. Bah!

Tegenvaller.

Jacquelien
10-9-2017

De mobile home die we hadden gehuurd viel erg tegen. Echt verouderd. Strand met gratis busje te bereiken, maar het is ook prima te lopen.

Geen leuk plaatsje in de buurt. Erg druk aan het strand, eigenlijk alleen maar bedjes. Betalen voor het zwembad, dit vonden wij erg vreemd. En weer opnieuw na de siesta. Restaurant wordt gerund door jonge jongens. Ze doen erg hun best maar echt alles gaat mis. Nee, ik vind het geen aanrader deze plek en deze camping.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping St. Michael in Tirrenia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping St. Michael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.