Bed and Breakfast Fattoria Fibbiano

Met oudere kinderen

Heerlijk verblijf

familie Timmer
23-9-2017

Logeren bij de wijnboer op prachtige en rustige locatie in Toscane.

De gastheren waren vriendelijk en behulpzaam. We hadden een mooi appartement en vanuit de keuken hadden wij een schitterend uitzicht op het landschap. Heerlijk zwembad met uitzicht op olijfbomen en natuur. Heel gezellig was de pizza avond waarbij Nicola de pizzabodems maakt en de pizza's in een grote hout gestookte oven afbakt en de gasten zelf hun pizza beleggen met eigen meegebrachte ingrediënten. Ook de rondleiding met wijnproeverij interessant en lekker. Toen wij er waren was de druivenpluk al begonnen en mochten de gasten desgewenst meehelpen. Hun tips voor leuke restaurantjes waren prima. De pizzeria vlakbij met hout gestookte oven ook erg goed. Loop als het donker is een stukje de wijngaard in en bewonder de sterrenhemel.

Een waar paradijs!

Daan1974
7-6-2015

Agriturismo Fattoria Fibbiano is prachtig gelegen op en heuvel in Terriciola (nabij Volterra) en wordt gerund door de vriendelijke eigenaar Giuseppe en zijn 2 zonen Matteo en Nicola. Zij zijn actief met hun schitterende wijn en olijvenvelden en produceren hoogwaardige wijn. Als gastheren zijn ze tevens geweldig en het ontbreekt je werkelijk aan niets bij een bezoek. Zowel de appartementen als kamers zijn ruim, koel en erg netjes/schoon. Ontbijt is dagelijks op aanvraag verkrijgbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fattoria Fibbiano in Terricciola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fattoria Fibbiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.