Appartement
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Il Selvino voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Agriturismo Il Selvino in het Nederlands

Geweldige plek in Toscane

Dijkema
25-3-2017

Zomer van 2016 met onze twee kinderen geweest. Wat een prachtige en nette plek om je vakantie te vieren. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Super mooi zwembad met genoeg bedjes en altijd schoon. De appartementen zijn netjes en voorzien van de nodige keukenspullen. De ouderslaapkamer is erg groot, de kinderen sliepen op een slaapbank in de keuken. Maar wat moet je binnen, wij zaten lekker buiten te eten op ons Prive terras. Elke maandagavond mag je aansluiten bij het gezamenlijke diner, alle tafels staan in lange rijen en er worden heerlijke pizza's geserveerd met uiteraard wijn. Super gezellig! Je moet wel een auto hebben, maar dan is het een prima uitvalsbasis voor Pisa, Siena, Volterra etc etc.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Waanzinnige plek midden in het hart van Toscane

Jeroen
28-8-2014

Agriturismo Il Selvino is een toplocatie in het typische Toscaanse landschap. De prachtig gerenoveerde appartementen liggen op een prachtig ingericht terrein omgeven door wijnranken en olijfbomen. De tuin is met al zijn prachtige planten een bloemen een feest om in te lopen en relaxen. Het restaurant serveert tegen een goede prijs heerlijke Toscaanse specialiteiten. Bij mooi weer heerlijk op het terras en bij een iets frissere avond binnen in het gezellige restaurant. Het zwembad is heerlijk, een ideale plek om nog even van de late middagzon te genieten. Il Selvino ligt perfect gelegen om de bekende plaatsen te bezoeken, maar heeft ook een paar heerlijke kleine dorpjes in de buurt waar je nog niet struikelend over de andere toeristen een espresso kunt drinken. Allessandro en zijn team doen er alles aan het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Kortom een toplocatie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Trouwen bij Il Selvino

Mark Loman
18-12-2013

Begin Oktober hebben wij onze bruiloft gehouden op landgoed 'Il Selvino' en wij kunnen het iedereen ten zeerste aanraden!!! Wij hebben echt de dag van ons leven gehad!!! De locatie is prachtig gelegen en de kamers, het restaurant, de serre en het zwembad zien er top uit. Alles is erg schoon en het beddengoed wordt halverwege de week verschoond. Alessandro en Patrizia zijn ontzettend lieve, behulpzame en gastvrije mensen. Ze hebben ons enorm geholpen tijdens de voorbereidingen van onze bruiloft (o.a. de taart, bloemen, aankleding enz.) Ook was het diner helemaal top. Eten in overvloed en super lekker!!! (echt op zijn Italiaans :)). En daarbij wordt natuurlijk een goede Italiaanse wijn geserveerd.

Alessandro en Patrizia wij zullen deze dag nooit vergeten en willen jullie ontzettend bedanken voor jullie hulp en gastvrijheid. We komen zeker nog een keer terug!!!

Mark en Eline

Gereisd Met vrienden in september 2013

Helemaal top!

Sonja den Ouden
23-9-2011

Op het moment dat ik mijn waardering geef, scoort Il Selvino een 7,1 wat ik eigenlijk heel erg laag vind. Ik vond het verblijf van 2 weken echt fantastisch. De accomodatie, het zwembad, het fantastische restaurant, de mensen die er waren, de gastvrijheid van de eigenaar Allesandro en zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan. Onze kinderen van 2 en 4 hebben het ook super naar hun zin gehad. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het dichtbij een drukke weg ligt, maar daar merk je eigenlijk niet zo veel van. Kortom, hou je echt oprecht van Italie en de Italianen dan moet je hier een keer naar toe.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Il Selvino

Yolanda
15-8-2011

Begin augustus waren wij met onze kinderen van 14 en 11 in Il Selvino. Wij hadden een redelijk ruim appartement. De ouderslaapkamer was groot. De eetkamer/keuken/slaapkamer voor de kinderen wat kleiner. Het terrein zit er mooi verzorgd uit. Bij ons appartement hadden we veel buitenruimte en alle gelegenheid om in de schaduw en privé te zitten. Je kunt m.u.v. zondag en dinsdag eten in het restaurant. Het zwembad is mooi en er zijn voldoende stoelen, parasols en ligbedden. Het complex ligt dicht bij een doorgaande weg. Die hoor je dus ook af en toe, maar dat zorgt er ook voor dat je snel op andere plekken kunt zijn. Goede uitvalsbasis voor Volterra, San Gimignano, strand. Ook de mooie kleine dorpjes in de omgeving (Lari, Palaia) zijn een bezoekje waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk oud en zeer basic

Schuitemaker
13-5-2011

Er zijn voor deze prijs veel betere en mooier ingerichte appartementen/huisjes te vinden in Toscane, weinig onderhoud gepleegd in de huisjes de laatste 5 jaar of zo. Basic en weinig mogelijkheden om bij je huisje in de schaduw te zitten.Zwembad is echt mooi en terrein is ook leuk vooral voor kids.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardige accomodatie in een gemoedelijke omgeving

Gert
10-9-2009

De inrichting van de appartementen is niet heel luxe, de vriendelijkheid en servicegrichtheid van de eigenaar en zijn personeel maakt het verschil. We hebben 2 weken doorgebracht op deze agriturismo en dat is ook lang genoeg. De georganiseerde dinertjes op het terras zijn heel gezellig en het eten is geweldig! Zodra je de doorgaande wegen verlaat is de omgeving prachtig. Als uitvalsbasis voor bezoeken aan plaatsen als Pisa, Volterra en San Gimignano zeer geschikt.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Il Selvino in Terricciola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Il Selvino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.