Landhuis Agriturismo Colleverde

ItaliëToscaneTerricciola

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis Agriturismo Colleverde voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 22 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 22 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 8.8Ruimte

Landhuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer landhuis infoTonen op kaart

22 Reviews over Agriturismo Colleverde

• 8Cindy van Kats24-08-2021

Prima locatie, aardige hosten

Keuken inventaris is wat minimaal, scherp mes ontbreekt, minimale glazen.Geen zwembad handdoeken! Wel te huur!Slechte oprijlaan, veel kuilen en stof! Elk appartement heeft eigen tafel in tuin, soms wat ver weg van de keuken dus!

• 9Lucretia Spierings05-07-2021

Heerlijk

Na een zandpad van 1,5 kilometer als oprit ligt Colleverde op een heuvel in een prachtig landschap. Rust en ruimte, dat is wat je hier kunt vinden. Geen verharde weg in de buurt, geen café, geen herrie. Simpele appartementen maar wel heel schoon. Wij verbleven met 2 personen per appartement. Het is dan ruim genoeg. Geen airco maar wel een plafondventilator en zowel luiken als horren voor de ramen, waardoor je de kamers redelijk koel kunt houden. Door de ligging koelt het 'savonds goed af. Prima zwembad, fantastisch uitzicht, mooie groene omgeving en een lieve gastvrouw.

• 10HP22-09-2020

Pracht locatie met bijzonder hartelijke gastvrouw

Heerlijk rustig, groot appartement met terras met schitterend uitzicht

• 10Jeanet19-09-2020

Super

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, mooie tuin en zwembad. Appartement mooi.

• 10Mariska11-08-2020

Hele fijne agriturismo

Een hele fijne accommodatie om een weekje te verblijven. De appartementen zijn netjes. Het hele complex is breed opgezet. Veel tafels en zithoeken om te eten of een wijntje te doen. Ontbijt is perfect. Personeel is super behulpzaam en heel vriendelijk. Super prijs kwaliteit verhouding.

• 10Ronald Geukema07-08-2020

Fantastische plek!!

Geweldige plek in het Toscaanse landschap. Super vriendelijke eigenaar en medewerkers. Prachtig zwembad. Zeer veel mogelijkheden voor excursies. Leuke restaurants nabij de accomodatie. Kortom een prima plek!

• 8Pibiri Tamara29-07-2020

Zeer aangenaam!

Geweldig! Een aangename ontspannende locatie, zeer vriendelijke mensen!

• 10Freek Smit18-09-2019

Prachtige Colleverde!

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Mijn vriendin en ik verbleven een korte week in deze mooie agriturismo, de locatie / omgeving is erg mooi en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam met informatie en dingen om te zien / doen!

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Ciao Freek en "grazie" voor je geweldige recensie! Het was een groot genoegen om jou en je vriendin te verwelkomen in Colleverde; er zijn veel plaatsen in de buurt te zien en activiteiten te doen (Vespa-rondleidingen, kooklessen, wijnproeven, Fiat 500 vintage rondleidingen, paardrijden ...). Onze Digitale Conciërge heeft veel nuttige informatie, tips en aanbiedingen: elke informatie is geolokaliseerd, zodat u deze altijd en overal kunt bekijken :-) Bedankt dat je onze gasten bent en we hopen je weer te zien in je Toscaanse huis! Veel groeten van Silvia en Colleverde-team.

• 9Anoniem06-08-2019

Zalige plek, prachtige ligging!

Heerlijk verblijf gehad, super gastvrij, ontspannen en genieten!

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor uw vakantie in Colleverde! Onze Agriturismo ligt in het hart van Toscane, tussen de wijngaarden, glooiende heuvels, groene wijngaarden en gouden velden. Onze regio, de Terre di Pisa, biedt tal van charmante gehuchten (Peccioli, Terricciola, Lari, Palaia ...) waar men puur Toscane kan ervaren en kan leven de Dolce Vita. We zijn altijd blij om de beste tips en hulp te geven bij het organiseren van uw perfecte vakantie! Ik hoop je weer te mogen verwelkomen in onze Agriturismo, veel groeten van Silvia en Colleverde team :-)

• 10Sinan Okcuoglu03-07-2019

Een fantastische pareltje tussen de wijnvelden

Collo Verde is alles wat je zoekt. Een fantastische gastvrouw (Sabrina) die je helpt de beste restaurants te vinden en de leukste uitjes te plannen. De accommodatie zelf is brandschoon, heel romantisch met mooie uitzichten en een top ambiance. Het appartement is ruim en de rust is onthaastend. Dit kan je met een gerust hart boeken. Wij kwamen voor 1 nacht maar hebben er 3 bijgeboekt. Bedankt Sabrina en het Colleverde team!

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Wauw Sinan! Grazie grazie mille voor je superrecensie en voor de mooie woorden over ons :-) Ik ben erg blij om zoveel waardering te lezen voor onze Agriturismo, onze hulp en welkom! Het was ons een groot genoegen u en uw gezin te verwelkomen; mis de volgende keer ons vernieuwde "Ontbijt met uitzicht" niet: het is een zout en zoet buffet, alleen bereid met verse lokale ingrediënten, zelfgemaakt gebak, pizza, focaccia en vers gezette espresso. Veel groeten van Colleverde-team en hopelijk zien we elkaar weer!

Landhuis Agriturismo Colleverde info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij