Landhuis Agriturismo Colleverde

Italië, Toscane, Terricciola

9Fenomenaal

• 7.8Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Colleverde voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info
Tonen op kaart

15 reviews over Landhuis Agriturismo Colleverde

• 2019
    10Freek Smit18-09-2019

Prachtige Colleverde!

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Mijn vriendin en ik verbleven een korte week in deze mooie agriturismo, de locatie / omgeving is erg mooi en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam met informatie en dingen om te zien / doen!

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Ciao Freek en "grazie" voor je geweldige recensie! Het was een groot genoegen om jou en je vriendin te verwelkomen in Colleverde; er zijn veel plaatsen in de buurt te zien en activiteiten te doen (Vespa-rondleidingen, kooklessen, wijnproeven, Fiat 500 vintage rondleidingen, paardrijden ...). Onze Digitale Conciërge heeft veel nuttige informatie, tips en aanbiedingen: elke informatie is geolokaliseerd, zodat u deze altijd en overal kunt bekijken :-) Bedankt dat je onze gasten bent en we hopen je weer te zien in je Toscaanse huis! Veel groeten van Silvia en Colleverde-team.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anoniem06-08-2019

Zalige plek, prachtige ligging!

Heerlijk verblijf gehad, super gastvrij, ontspannen en genieten!

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor uw vakantie in Colleverde! Onze Agriturismo ligt in het hart van Toscane, tussen de wijngaarden, glooiende heuvels, groene wijngaarden en gouden velden. Onze regio, de Terre di Pisa, biedt tal van charmante gehuchten (Peccioli, Terricciola, Lari, Palaia ...) waar men puur Toscane kan ervaren en kan leven de Dolce Vita. We zijn altijd blij om de beste tips en hulp te geven bij het organiseren van uw perfecte vakantie! Ik hoop je weer te mogen verwelkomen in onze Agriturismo, veel groeten van Silvia en Colleverde team :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Sinan Okcuoglu03-07-2019

Een fantastische pareltje tussen de wijnvelden

Collo Verde is alles wat je zoekt. Een fantastische gastvrouw (Sabrina) die je helpt de beste restaurants te vinden en de leukste uitjes te plannen. De accommodatie zelf is brandschoon, heel romantisch met mooie uitzichten en een top ambiance. Het appartement is ruim en de rust is onthaastend. Dit kan je met een gerust hart boeken. Wij kwamen voor 1 nacht maar hebben er 3 bijgeboekt. Bedankt Sabrina en het Colleverde team!

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Wauw Sinan! Grazie grazie mille voor je superrecensie en voor de mooie woorden over ons :-) Ik ben erg blij om zoveel waardering te lezen voor onze Agriturismo, onze hulp en welkom! Het was ons een groot genoegen u en uw gezin te verwelkomen; mis de volgende keer ons vernieuwde "Ontbijt met uitzicht" niet: het is een zout en zoet buffet, alleen bereid met verse lokale ingrediënten, zelfgemaakt gebak, pizza, focaccia en vers gezette espresso. Veel groeten van Colleverde-team en hopelijk zien we elkaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Steven25-05-2019

Leuke plek en zeer gastvrij!

Helaas maar 1 nacht gebleven, maar zeker 1 om te onthouden. Middenin de wijngaarden met typisch Toscaans uitzicht. Het personeel is zeer behulpzaam, volledig en gastvrij. Helpen je met informatie geven en zijn zeer geïnteresseerd en aardig.

Silvia, Titolare, 21-09-2019

Beste Steven, bedankt voor je mooie recensie en dat je 1 nacht onze gast bent! Ik ben blij dat je genoten hebt van onze Agriturismo en onze diensten: we kijken uit naar je volgende (langer verblijf): er zijn tal van activiteiten te doen in de Terre di Pisa en plaatsen om te bezoeken. Mis geen wijnproeverij in een lokale wijnmakerij: ons dorp Terricciola is een wijnstad, met een sterke historische band (wijnbouwculturen dateert uit het Etruskische tijdperk) en uitstekende producten (wijn, rood, rosé, Grappa, Vinsanto en Mousserend wijn!). We geven u graag enkele tips voor uw perfecte vakantie! Veel groeten van Silvia en Colleverde team :-)

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8hans05-10-2018

prachtige ligging fijne staf maar simpel

goed de ligging de staf de prijs niet zo goed erg eenvoudig

Silvia, Titolare, 30-10-2018

Beste Hans, bedankt voor je mooie beoordeling en voor het besluiten om je vakantie door te brengen in Colleverde! Ik ben erg blij dat je hebt genoten van onze Agriturismo en onze hulp: we zijn altijd blij om een kopje koffie te delen met onze gasten en geven je de beste tips over de beste gehuchten die we kunnen bezoeken en hoe we het landschap ten volle kunnen ervaren :-) Volgende keer raad ik aan om een wijnproeverij te boeken: Terricciola is een wijnstad met meer dan 20 wijnkelders waar je uitstekende witte, rode, rosé-wijnen kunt proeven, en ook Grappa, Vinsanto en Mousserende wijn! Bedankt voor je tips en veel groeten van het Colleverde-team.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Stefanie08-09-2018

Fantastische ervaring

Een zeer fantastisch verblijf. Wij keken uit naar een zeer ontspannen week en dit is zeker door Colleverde gelukt. In het bijzonder is Silvia super. Ze gaf ons een zeer hartelijk ontvangst en elke hulp ze ons kon bieden was met een grote glimlach. Dank je wel Silvia. De uitcheck liep voor ons wat minder vlot maar dit lag volgens mij aan de taalbarriere en niet aan de hartelijkheid. De omgeving is zeer mooi met goede restaurantjes en wijnhuizen. Zeker een aanrader.

Silvia, Titolare, 30-10-2018

Je kunt het op elk moment op je mobiel, computer of tablet gebruiken. De volgende keer dat je gaat paardrijden in de wijngaarden, heb je de kans om het platteland tijdens een rit te ontdekken! Bedankt voor uw waardering en veel groeten van het team van Silvia en Coleverde.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Anoush Van Eetveldt15-08-2018

Het uitzicht is prachtig, adembenemend mooi Een min punt de douch was te klein

Silvia, Titolare, 30-10-2018

Grazie Anoush voor je mooie beoordeling; het was een plezier om je bij Colleverde te hebben! Het uitzicht over de wijngaarden en de meren is iets heel schilderachtigs, vooral bij de zonsondergang: we raden altijd aan om een glas goede wijn of cappuccino te drinken, omringd door de spectaculaire kleuren van het platteland. Vergeet de volgende keer niet om ons Italiaanse ontbijt te proberen: u vindt een hartige en zoete keuze voor u klaar (zelfgemaakte cake en jam, vers fruit, yoghurt, ontbijtgranen, ham, kaas, pizza, focaccia enz.) Bedankt voor uw waardering en het spijt me voor de douche: tijdens de renovatie hebben we meer belang gehecht aan de woonkamer in plaats van de badkamer. Ik hoop dat onze hulp en welkom dit kunnen compenseren :-) Een warme "ciao" van het Colleverde-team!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Willem de Vries06-08-2018

Leuk maar niet voor herhaling

Appartementen blijven heel warm ondanks ventilator. Het bed was niet fijn, de bedbank was prima. Vriendelijke mensen bij de receptie. Wat duur voor de kwaliteit die je krijgt. De appartementen boven hebben geen terras, daarvoor moet je eerst de trap af. Het terrein is heel groot , je kan er s avonds prima buiten zitten.

Silvia, Titolare, 08-08-2018

Beste Willem, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen! Ik ben blij dat je onze Agriturismo hebt genoten en het spijt me voor de hitte: we hebben een groot project voor de komende jaren en zijn van plan om A / C in de kamers te installeren, met de vinger gekruist :-) Volgende keer stel ik voor om een appartement op de begane grond te boeken: je hebt toegang tot de buitenruimte via een openslaande deur in de woonkamer, waardoor je gemakkelijker van de Hillview kunt genieten - op slechts een steenworp afstand van het appartement. Bedankt dat je onze gast bent en veel groeten van het Colleverde-team.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Danny01-07-2018

Super!

First things first voor de lezers. WiFi is top. Colleverde is een prachtig landhuis met meerdere appartementen. De ligging van het uitgebreide complex op de heuvel is supermooi. Meerdere plekken om te zitten, bbq’s. Het zwembad met ligstoelen genoeg is een lekkere verkoeling na een warme dag dorpshoppen in het mooie Toscane. De warme persoonlijkheid van Sabrina en de rest van het personeel is geweldig. Ze staan klaar om elke vraag te beantwoorden. Het ontbijt is heel uitgebreid het de heerlijke zelfgemaakte producten. Wij hadden 1 klein minpuntje, en dat is geen handdoeken wissel als je korter dan 8 dagen blijft. Wil je toch schone handdoeken, dan kost dat €5,- pp.

Silvia, Titolare, 15-07-2018

Ciao Danny, bedankt voor je mooie recensie! Het was een groot genoegen om je te verwelkomen in Colleverde en ik ben blij om zo'n grote waardering voor onze Agriturismo te lezen :-) Volgende keer stel ik voor om een barbecue te organiseren: de grills zijn beschikbaar voor alle gasten en alle buitenruimtes zijn uitgerust met tafels, stoelen en parasols. Het is een goed plan om aan het eind van de dag te relaxen, terwijl je het goede lokale vlees grilt! Veel groeten uit Colleverde team :-)

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Herma Trum29-04-2018

Volgend jaar weer!

Fantastisch! Heerlijk genoten van fantastische locatie, mooie omgeving en zeer gastvrije mensen. Tot volgend jaar!

Silvia, Titolare, 15-07-2018

Grazie Herma voor je mooie recensie! Het was een groot genoegen om jou en je familie in Colleverde te ontmoeten :-) Het was zo leuk om je elke dag te zien voor een kopje koffie of cappuccino: de buitenruimtes zijn uitgerust met slaapbanken en ligstoelen voor je ontspanning! We kijken uit naar uw volgende verblijf, veel groeten uit Colleverde team :-)

Gereisd met vrienden in april 2018

1 tip over Landhuis Agriturismo Colleverde

• H Pouw, 23-09-2016

Appartement met terras is lekker. Kamers oven hebben geen balkon.

0 vragen over Landhuis Agriturismo Colleverde

Landhuis Agriturismo Colleverde info