Landhuis Agriturismo Colleverde

LandhuisWeer vandaag31°16°
Landhuis Agriturismo Colleverde
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Colleverde voor je op een rij gezet:

10 reviews over Landhuis Agriturismo Colleverde in het Nederlands

Fantastische ervaring

Stefanie
8-9-2018

Een zeer fantastisch verblijf. Wij keken uit naar een zeer ontspannen week en dit is zeker door Colleverde gelukt. In het bijzonder is Silvia super. Ze gaf ons een zeer hartelijk ontvangst en elke hulp ze ons kon bieden was met een grote glimlach. Dank je wel Silvia. De uitcheck liep voor ons wat minder vlot maar dit lag volgens mij aan de taalbarriere en niet aan de hartelijkheid. De omgeving is zeer mooi met goede restaurantjes en wijnhuizen. Zeker een aanrader.

Anoush Van Eetveldt
15-8-2018

Het uitzicht is prachtig, adembenemend mooi

Een min punt de douch was te klein

Leuk maar niet voor herhaling

Willem de Vries
6-8-2018

Appartementen blijven heel warm ondanks ventilator. Het bed was niet fijn, de bedbank was prima. Vriendelijke mensen bij de receptie. Wat duur voor de kwaliteit die je krijgt. De appartementen boven hebben geen terras, daarvoor moet je eerst de trap af. Het terrein is heel groot , je kan er s avonds prima buiten zitten.

Silvia, Titolare, 8-8-2018

Beste Willem, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen!

Ik ben blij dat je onze Agriturismo hebt genoten en het spijt me voor de hitte: we hebben een groot project voor de komende jaren en zijn van plan om A / C in de kamers te installeren, met de vinger gekruist :-)

Volgende keer stel ik voor om een appartement op de begane grond te boeken: je hebt toegang tot de buitenruimte via een openslaande deur in de woonkamer, waardoor je gemakkelijker van de Hillview kunt genieten - op slechts een steenworp afstand van het appartement.

Bedankt dat je onze gast bent en veel groeten van het Colleverde-team.

Super!

Danny
1-7-2018

First things first voor de lezers. WiFi is top.

Colleverde is een prachtig landhuis met meerdere appartementen. De ligging van het uitgebreide complex op de heuvel is supermooi. Meerdere plekken om te zitten, bbq’s. Het zwembad met ligstoelen genoeg is een lekkere verkoeling na een warme dag dorpshoppen in het mooie Toscane. De warme persoonlijkheid van Sabrina en de rest van het personeel is geweldig. Ze staan klaar om elke vraag te beantwoorden. Het ontbijt is heel uitgebreid het de heerlijke zelfgemaakte producten.

Wij hadden 1 klein minpuntje, en dat is geen handdoeken wissel als je korter dan 8 dagen blijft. Wil je toch schone handdoeken, dan kost dat €5,- pp.

Silvia, Titolare, 15-7-2018

Ciao Danny, bedankt voor je mooie recensie!

Het was een groot genoegen om je te verwelkomen in Colleverde en ik ben blij om zo'n grote waardering voor onze Agriturismo te lezen :-)

Volgende keer stel ik voor om een barbecue te organiseren: de grills zijn beschikbaar voor alle gasten en alle buitenruimtes zijn uitgerust met tafels, stoelen en parasols.

Het is een goed plan om aan het eind van de dag te relaxen, terwijl je het goede lokale vlees grilt!

Veel groeten uit Colleverde team :-)

Volgend jaar weer!

Herma Trum
29-4-2018

Fantastisch! Heerlijk genoten van fantastische locatie, mooie omgeving en zeer gastvrije mensen. Tot volgend jaar!

Silvia, Titolare, 15-7-2018

Grazie Herma voor je mooie recensie!

Het was een groot genoegen om jou en je familie in Colleverde te ontmoeten :-)

Het was zo leuk om je elke dag te zien voor een kopje koffie of cappuccino: de buitenruimtes zijn uitgerust met slaapbanken en ligstoelen voor je ontspanning!

We kijken uit naar uw volgende verblijf, veel groeten uit Colleverde team :-)

Super fijn verblijf!

N Bos
10-8-2017

Fijne "Borgo"! Fantastische eigenaresse Sabrina en gastvrouw Sylvia. Mooie omgeving en goed onderhouden park. De kamer is prima , maar een airco was wel heel fijn geweest. Het was de laatste weken bijzonder warm, en s'nachts koelde het bijna niet af, dan zijn houden de vinnen het in de kamers onvoldoende koel. De Bbq's op het park zijn echt top. De Bbq- avond met de locale producten was ook super leuk! Kortom: "komen heel graag nog eens terug"!

Silvia Reception Colleverde, Titolare, 14-10-2017
Grazie N Bos voor uw goede recensie en voor uw mooie woorden over ons! Het was een genoegen dat u en uw familie bij Colleverde ontmoette :-) Ik ben erg blij dat u van ons diner "Tuscnay to Eat" genoten heeft: het is het favoriete evenement van onze gasten, de kans om verse producten, lokale recepten en de echte Fiorentina steak, gekookt in onze barbecue! We kijken uit naar uw volgende verblijf in Toscane, veel groeten uit Silvia en Colleverde personeel

Geweldig!

Fam. De Haas
24-7-2017

Wat een mooie locatie! Echt geweldig. Het uitzicht vanaf iedere hoek is adembenemend. De dames zijn erg gastvrij en altijd bereid je te helpen of tips te geven over bezienswaardigheden. Wij komen hier zeker terug.

Thanks to Sabrina, Sylvia and the others for the great and unique experience!

Silvia Reception Colleverde, Titolare, 14-10-2017
Wow Fam. De Haas, bedankt voor je geweldige recensie !! We zijn erg blij om te lezen dat u onze hulp en diensten waardeerde; Colleverde is ondergedompeld in 125 hectare zachte heuvels, groene wijngaarden en olijfgaarden. Het is een magische omgeving om te ontspannen na bezoeken aan kunststeden of afkoelen na het proeven van een wijnproeverij in Terricciola :-) We kijken uit naar uw volgende verblijf en laat u de nieuwe diensten / renovaties zien. Een warm "ciao" van Silvia en Colleverde personeel

Liesbeth
16-7-2017

Het personeel was super vriendelijk, ze waren steeds in voor een babbeltje, een grapje, ... bij de minste vraag werden we meteen geholpen met een grote glimlach.

De omgeving van de agriturismo is prachtig. Je kan er (relatief korte) wandelingen maken naar bijvoorbeeld een nabijgelegen meer. ontspannen aan het zwembad is uiteraard ook een optie :)

De agriturismo is vrij druk, er zijn veel appartementjes. Dus voor wie graag mensen ontmoet is dit ideaal. Als je liever de rust opzoekt zal dit misschien wat te druk zijn voor je.

Silvia Reception Colleverde, Titolare, 14-10-2017
Ciao Liesbeth, grazie voor je mooie recensie en voor je vriendelijke woorden! Ik ben erg blij dat u ontspannen in Colleverde en hoop dat u van ons Italiaans ontbijt genoten hebt: het wordt geserveerd in ons restaurant met uitzicht op de wijngaarden en alleen bereid met verse lokale ingrediënten. De beste manier om wakker te worden in Toscane en geniet van een selectie van zoute en lieve keuze :-) Veel groeten van het hele Colleverde-personeel

Geweldige plek

H Pouw
23-9-2016

Colleverde ligt fantastisch mooi tussen de wijngaarden. Lekker afgelegen met een schitterend uitzicht naar alle kanten. Mooi appartement beneden met eigen terrasje gehad. Lekker zwembad met fenomenaal uitzicht. Kortom genoten we gaan hier zeker terugkomen.

Silvia Colleverde, Titolare, 6-10-2016

Ciao graskamp2 en bedankt voor de mooie woorden, het was een groot genoegen om u te ontvangen in Colleverde! Ik ben blij om uw appreciatie te lezen voor de groene en de aard van ons boerderij, in feite, bieden wij gratis en tafels, stoelen en paraplu's in de tuin om onze gasten ten volle genieten van het schilderachtige uitzicht over de wijngaarden en de Toscaanse heuvels.

Ik hoop dat u onze Digital Concierge hebben gevonden, beschikbaar voor alle gasten en draaien op elk platform, waar we voegen voortdurend de top evenementen en activiteiten op het grondgebied!

Tot ziens en een grote hallo uit kleurrijke herfst Toscane, de Collevedere personeel

Heerlijke plek

Jetty Sinnema
8-8-2016

Om tot rust te komen, geweldig uitzicht over het landschap van Toscane

Silvia Colleverde, Titolare, 6-10-2016
Ciao Jetty Sinnema en hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Het was me een genoegen u te mogen verwelkomen in Colleverde voor uw vakantie en ik hoop dat u de mogelijkheid om onze vernieuwde Toscaanse ontbijt, alleen verse en kwalitatief hoogwaardige producten (jam en zelfgemaakt gebak, yoghurt, granen, brood en vers fruit te proberen gehad , ham, pecorino kaas, gekookte eieren, sap, koffie en cappuccino uitgedrukt etc.). We wachten tot volgend jaar, om te zien wat er nieuw is en nieuwe activiteiten en diensten :-) Een grote hallo van uw huis in Toscane van Colleverde personeel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Agriturismo Colleverde in Terricciola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Agriturismo Colleverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.