Appartement Podere Giardino

Appartement
Appartement Podere Giardino
9,7

3 reviews over Appartement Podere Giardino in het Nederlands

Geweldige plaats om te vertoeven

Henk
20-7-2010

Podere Giardino is een ideale plek voor rustzoekers, althans in de vroege zomer. Het ligt prachtig tegen de Chianti streek aan in de driehoek Florence, Arezzo en Siena. De eigenaars spreken goed Engels. Zij zullen er alles aan proberen te doen om het naar je zin te maken, zoals ontvangst met heerlijke pizza's tot het organiseren van wijnproeverijen en traditionele Italiaanse diners.

Een mooie authentieke tot vakantiewoningen omgebouwde boerderij met alles er op en er aan, zoals groot zwembad, fitnessruimte, tennisbaan etc.

Er is ontzettend veel te doen, actief of lekker lui.

Fantastische plek, wij hadden veel te kort aan een week.

Ideaal voor jonge kinderen

Mario Klaver
19-6-2009

Ideale vakantiebestemming met jonge kinderen. De eigenaren hebben zelf ook jonge kinderen dus zijn er veel faciliteiten voor hen (trampoline, zandbak, schommel, glijbaan, draaimolen). Verder een verwarmd zwembad met jacuzzi, dieren (1 ezel en gansen), voetbal en tennisvelden.

Rustig gelegen, met toch grote steden als Florence, Sienna, Arezzo en San Gimignano op steenworp afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Giardino in Terranuova Bracciolini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Giardino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.