Hotel Park Chianti

ItaliëToscaneTavernelle Val di Pesa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Park Chianti voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 45 reviews
+65/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 45 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

45 Reviews over Park Chianti

• 9Robert de K.07-08-2018

Absolute aanrader voor een bezoek aan Toscane.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers met goede airconditioning (een must in de hete maand augustus). Ontbijtbuffet is qua brood wat beperkt, maar verder wel uitgebreid met veel fruit en andere lekkernijen. Prima zwembad waar je heerlijk tot rust kunt komen. Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan o.a. Florence en Siena (beide +/- 35 min. rijden). Ook zijn andere leuke plaatsen goed bereikbaar vanwege de ligging aan de snelweg. Absolute aanrader wanneer je van plan bent meerde plaatsen te bezoeken in Toscane.

• 8Wim en Anita17-08-2017

Fijn hotel om toscane te verkennen

Gunstig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel die je ook voorzien van de nodige tips als je op pad gaat. zwembad was ook heel fijn en lekker rustig. Als je van een rust houd zit je hier goed

• 8m.hendricksen16-09-2014

super locatie

Wij hebben 11 nachten gelogeerd in dit hotel, ideaal gelegen aan de snelweg Florence-Sienna. In 20 minuten ben je midden in Florence. Ook andere steden zoals Pienza, en Lucca zijn goed en snel bereikbaar vanaf dit hotel. De kamers met balkon worden dagelijks goed schoongemaakt en desgewenst van schone handdoeken voorzien. Wij vonden de verzorging van het ontbijt door de ontbijtdames erg plezierig. Desgevraagd werden er goede tips gegeven t.a.v. parkeren in de steden etc. Een vriendelijker begin van de dag konden wij ons niet wensen.

• 9Ilco 03-11-2013

TOP hotel!!! Goede service en bediening.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Het hotel heeft drie sterren,maar wat ons betreft zou het vier sterren mogen hebben. Het hotel is erg modern en luxe ingericht, de service en de bediening zijn goed, de auto kun je achter een hoog en bewaakt hek stallen. En een heerlijk zwembad bij het hotel voor verkoeling.

Mogelijk kan het voor mensen een nadeel zijn dat het hotel vlak langs een provinciale weg ligt, waardoor er wat geluid van voorbij rijdende auto's te horen is. Wij vonden het niet storend.

• 9j_w_weijers10-09-2013

Super: in één woord!

Voor het tweede jaar Park Hotel Chianti in Tavarnelle Val di Pesa bezocht. Dit keer twee weken lang. In één woord: super! Ontvangst, ontbijt, service, ligging, kamers, tuin, zwembad: het was opnieuw weer fantastisch.

Het 'What can I do for you?' is zonder uitzondering de persoonlijke attitude van het hele personeel. Op iedere vraag wordt goed antwoord gegeven. Niets was te veel.

Het hotel heeft zelf geen restaurant. Aan de hand van een door het hotel ter beschikking gestelde lijst kan echter in de korte nabijheid van het hotel een keus worden gemaakt van uitstekende lokale restaurants. Wel kan in het hotel worden gelunched.

Een aanrader voor wie nog niet eerder in Park Hotel Chianti is geweest. Voor ons voor herhaling vatbaar.

• 10Paul08-08-2012

Eigenlijk verdienen zij een ster meer ! ! ! !

Het onthaal in Park Hotel Chianti was zeer hartelijk en we werden onmiddelijk naar onze mooie kamer gebracht. Ruim terras eraan en een nette badkamer. Na onze uitstappen in de Chianti-streek konden we ons verfrissen in het buitenzwembad. Het ontbijtbuffet is voorzien van verse producten en wordt met regelmaat aangevuld. Er is geen restaurant in het hotel, maar zij serveren graag een lichte lunch aan het zwembad, voor de gasten die 's middag in het hotel blijven. De benedenverdieping werd al volledig vernieuwd, zodat onthaal, bar en ontbijtruimte in een modern kleedje werden gestoken. Gratis WiFi in het hotel en belangrijk is ook dat men de wagen veilig kan parkeren op een afgesloten parking. In ieder geval.... ons zien ze daar zeker weer.

• 8j_w_weijers23-07-2012

Aanrader: prima locatie

Het hotel is prima gelegen als uitvalbasis naar zowel richting Florence als Siena. Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar beschikt desgevraagd over een lijst met goede restaurants in de directe omgeving: aanrader Ristorante Borgo Antico, Strada della Pieve 2, Tavarnelle Val di Pesa. Wel van te voren reserveren (kan via het hotel) want anders moet best lang worden gewacht. Prima keuken en wijnkaart daar.

Het hotel heeft een mooie tuin en een groot zwembad en goede ligstoelen. Het is daar goed toeven. Vanaf 16.00 uur is er bediening vanuit de bar voor een drankje.

Nadeel is, dat het hotel gelegen is aan een drukke verkeersweg (ss), waardoor 7x 24 uur verkeerslawaai wordt gehoord. Het slapen met de ramen open is daardoor bijna niet mogelijk. Gelukkig hebben de kamers een goed functionerende arco. Het lawaait stoort ook als je op je balkon of in de tuin zit.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en spreekt meerdere talen.

• 9Menno & Wieke Vierstra06-07-2012

Prachig hotel en ideale ligging

We hebben vijf nachten doorgebracht in dit mooie hotel met airco,wifi,balkon,minibar,..enz.Het ontbijt en het personeel zijn beide fantastisch!Vanuit dit hotel hebben we elke dag een toer gemaakt naar Siena,Sansepolcro,San Gimignano,..enz. Eind van de middag even bijkomen in het zwembad om daarna ergens in de omgeving lekker te gaan dineren.We kregen bij de receptie een lijst met restauranten en men reserveerde voor ons,want mijn Italiaans is niet meer wat het geweest is en het was al nooit wat. Daarna in andere hotels gezeten,maar als we het van te voren geweten hadden dan waren we hier veel langer gebleven.Dat het hotel niet ver van de snelweg af ligt vonden wij nu juist een pré.

• 9heer Boesveldt26-06-2012

Heerlijk

een goede uitvalsbasis voor het verkennen en om te genieten van de chiantistreek en de rest van Toscane

• 10Peter Ethelston30-10-2011

Heaven on earth...

The combination of art, natural beauty and friendly service exceeded our every expectation - the people of the Park Hotel Chianti truly understand hotel keeping. Standards are consistent, food and drinks good, accommodation clean and excellent value for money and service outstanding, from reception through house-keeping and breakfast. Advice was cheerfully given and proved valuable - 1 week was not enough to scratch the surface but we are desperate to return. What a spectacular experience - we felt cared for, valued and there was no hint of commercialism or contrived friendliness. The Trattoria next door is excellent value for money with great service, and the Fattoria halfway up the hill is the posher option, but more pricey. Excellent food makes it worth every penny though. Special mention must go to the cheerful breakfast crew - they knew our order after 1 day and every morning started with a charming 'buongiorno' and excellent cappuccinos - what a great way to start the day!

Hotel Park Chianti info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met