Hotel Antica Pieve

ItaliëToscaneTavernelle Val di Pesa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Antica Pieve voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 5 reviews

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Antica Pieve

• 8laan18-07-2014

prachtig verblijf

Keurig verzorgd huis en prachtige tuin. Zwembad heerlijk voor frisse duik. Ontbijtbuffet was goed voor elkaar met zelfgebakken produkten. Personeel en leiding waren vriendelijk en hulpvaardig. Kamer ruim en mooi. wij hadden een autootje gehuurd en erg genoten van de prachtige omgeving en vergezichten. Wat een mooie streek!

• 10Paul08-08-2012

B&B met een ongelooflijk goed restaurant.

B&B met prachtig zwembad. Het restaurant van de B&B, Borgo Antico is gekend in de streek. Hier tovert de chef de allerlekkerste Toscaanse pasta's en vleesgerechten op tafel. Zeker doen ! ! !

• 3Frs25-10-2010

Nooit meer!

Onze grootste tegenvaller in de Toscane! Het B&B ligt precies aan de provinciale weg. Wij als normaal zeer makkelijk en vaste slapers hebben nu ons hele verblijf s'nachts geen oog dicht gedaan. Het lijkt wel of iedere vrachtwagen dwars door je kamer heen komt. Het ontbijt gaat werkelijk nergens over. Een stuk oud brood met een plakje kaas. That's all...ook de eigenaar zelf loopt niet bepaald over van enthousiasme. Nee, voor ons een grote tegenvaller. Wel heerlijk is het zwembad!

• 8Johan13-09-2008

fantastische ligging!

ons verblijf in antica pieve was zeer aangenaam. We verbleven er 6 nachten. de ontvangst was zeer hartelijk. De kamers zijn netjes en mooi ingericht. Er is een groot zwembad aanwezig met zeer comfortabele ligzetels. Het restaurant is prijs/kwaliteit zeer goed. We kregen veel tips van gastheer Filippo. twee minpunten: kamers aan de straatkant zijn rumoerig door het vele verkeer. Ook het ontbijt is echt op z'n italiaans: sober dus. De ligging is ideaal voor allerhande uitstappen.

• 9Catharina15-09-2007

Mooie BB echter enkele kamers liggen direct aan de weg, waar veel verkeer langs komt. Dus geen rustige nachtrust gehad.

Hotel Antica Pieve info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar