Camping Talamone Village International

Camping Talamone Village International
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Talamone Village International voor je op een rij gezet:

55 reviews over Camping Talamone Village International in het Nederlands

Omgeving en camping prachtig

Daan N
21-8-2018

Hele leuke camping met 80 % italianen. Alles gaat op zn italians. Tenten staan tussen de olijfbomen en camping heeft een heerlijk zwembad met fantastisch uitzicht.Omgeving is echt prachtig. Man van touroperator erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Aanrader

Zoek je een grote camping met veel Nederlanders, Nederlandstalige animatie, veel luxe en een restaurant met frikandel op de menukaart, rij dan vooral voorbij deze camping; Wil je kamperen tussen de Italianen op z'n Italiaans, dan is deze camping perfect. Het zwembad is prachtig, (badmuts verplicht en drukfluitende maar rechtlijnige badjufrouw) gesloten tijdens siesta, net zoals de campingwinkel (overigens alles te verkrijgen en prima prijzen) Maar dat weet je in zuidelijke gebieden. Animatie is alleen in Italiaans, maar ach, was voor onze kinderen geen probleem, die zien het meer als ontmoetingsplek. Over het sanitair valt te twisten, geen wc brillen en wc papier, maar zeker niet vies of stinken, wordt 2 x p.d schoongemaakt. Geen heet water bij afwasgelegenheid, dat moet je uit de douche halen, maar dat is kamperen. Ligging is prima, goede uitvalsbasis voor heel veel leuke uitstapjes. Voor ons was het de tweede maal op deze camping en wij zullen zeker nogmaals terugkomen. Mocht ik dan toch een minpuntje moeten noemen; de wifi was belabberd

Fantastische vakantie bestemming!

Mannl
12-8-2017

Mooie camping, vriendelijke mensen, lekker eten en in de buurt van alles te doen! Op de camping rijd een bus die je gratis naar het strand of het oude stadje Talamone brengt. In het stadje leuke terassen en lekker ijs en is erg betaalbaar. Ook kun je er van de rots springen. Top vakantie met 3 tiener kinderen. Fam Männl uit Brummen

Leuke Italiaanse camping

Gezin met 2 kinderen
11-8-2017

Talamone is een prima Italiaanse camping, mooie plekken onder de prachtige olijfbomen en prima voorzieningen. Alles gaat op zijn Italiaans (zoals het luidruchtige entertainment 's avonds of de badmutsen en de strenge badjuf), maar dat is ook deels de charme van deze camping. De baai waar het vlakbij ligt is niet het fijnste plekje om de zee in te gaan aan deze kust maar op kleine stukjes rijden vind je voldoende mooie plekken om dat wel te doen. Wij hebben er een fijne vakantie gehad! En ook het sanitair, weliswaar niet heel hoog beoordeeld, was geen irritatie punt zoals bij enkele andere reviews.

Leuke camping. Vooral Dior de begeleiding van de hr. van reisorganisatie een super vakantie gehad. Rome, Siena en andere bezienswaardigheden gied bereikbaar.

Nooit meer!

Fam de Jong
26-8-2016

Het zogenaamde privé "strand" van de camping bereik je door het oversteken van een levens gevaarlijke weg en is eigenlijk een zandbak welke kunstmatig aangelegd is op een dijkje van rotsen en stenen. Op het zgn strand ben je verplicht om te betalen voor stoelen en een parasol, er is geen ruimte voor je eigen stoelen of parasol. Wil je niet betalen en je eigen spullen gebruiken dien je uit te wijken naar een erg smal stukje smerig zand en rotsen waar je amper kunt zitten. Het "strand" is gelegen aan een baai, dus niet de zee. Het is vreselijk smerig en meters ver ondiep zodat zwemmen absoluut onmogelijk is. De hygiene op de camping laat te wensen over, de prijzen in het winkeltje zijn absurd hoog en weinig assortiment. Het zwembad is erg klein en smerig met te weinig ruimte eromheen. Op de camping wordt tot diep in de nacht hard gereden met golfkarretjes door het personeel van de camping en ook is het 's nachts erg lawaaierig. Animatie is alleen in Italiaans en stelt niks voor.

Prima familie camping

Marc
21-12-2015

Heerlijke ontspannen vakantie gehad. Ruime plek met voldoende schaduw. Restaurant uitstekend, camping winkel heeft een goed vers aanbod. Heerlijk brood. Redelijke prijzen. Prima uitvalsbasis voor een dagje Rome.

nooit meer!

W.J.Bluyssen
17-8-2015

Met aanwezige groen kan 't best een prettige camping zijn. Echter, begroeiing slecht verzorgd; veel luis in de olijfbomen en alles nauwelijks opgesnoeid, zodat wij (1,80m+) overal moesten bukken. Sanitair is matig, verouderd, sifons in afvoeren sluiten niet zodat het stinkt, geen warm water bij vaatwas gedeelte en geen toiletbrillen. Voor dergelijke prijzen (wij waren met 5 pers. 100,- per dag kwijt) kan er ook meer extra's, zoals toiletpapier en auto's toegestaan op plaats.

Een strook met ca. 50 plaatsen kreeg dagelijks ladingen stof over zich heen door passeren van auto's (meest personeel) op de zandweg langs de camping.

Animatie alleen in Italiaans en voor ca. 30 plaatsen te veel lawaai van 21.00u tot 24.00u. Badmuts verplicht in zwembad, maar tijdens disco-avond niet!

Afspraken 'n personeelslid worden volgende dag tegengesproken door ander. Weinig van te voren verteld of info uitgedeeld. We delen genoemde nadelen in eerdere reviews. Prijs-kwaliteit verhouding dus zeer slecht.

Teleurstellende camping

ttekofsky
14-8-2015

Laten we met het goede beginnen: de camping ligt op een prima locatie in een prachtig stukje Italië. Maar daar is dan ook alles wel mee gezegd. Wij hebben 12 dagen verbleven op deze camping in een huurtent (die ook ondermaats was) met 4 kinderen.

- Staat van het sanitair is ondermaats. Wordt te weinig schoongemaakt. Aan het eind van de dag is het vaak een smerige bende.

- Zwembad is te klein en er mag niks. Kinderen kunnen zich hier niet vermaken.

- Speeltuintje is klein en in staat van verval. Sommige speeltoestellen vallen bijna uit elkaar.

- Strandje wat bij de camping hoort is smerig, klein en je moet er ook nog betalen voor een stoeltje.

- Animatie alleen in het Italiaans en bij activiteiten "mogen de Italianen eerst".

Al met al raad ik verblijf op deze camping af, zeker aangezien men wél de hoofdprijs vraagt voor verblijf hier, ondanks alle gebreken. Mocht je naar dit prachtige stukje Italië willen, kijk even verder er zijn genoeg betere campings in de omgeving!

Is minder dan verwacht

Joost C.
29-7-2015

Ligging is fantastisch. Absoluut geen terrassencamping. Zwembad is erg klein, en tussen 13.00uur en 15.00 dicht. Sanitair valt vies tegen,, smerige bende. Net zoals t strandje wat er bij zit, beter van niet. Strand Orbetello is 20x beter en mooier, hier vlakbij. Veel groen hier, en ontspannen doen we hier zeker. Maar geen 2e keer deze camping. Eten restaurant hier is heel erg lekker. Niet duur. personeel doet goed zijn best.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Talamone Village International in Talamone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Talamone Village International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.