Appartement Il Chiostro

ItaliëToscaneSuvereto

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Il Chiostro voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 8 reviews

8FantastischScore uit 8 reviews
  • 8Waardering
  • 7.8Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

8 Reviews over Il Chiostro

• 5jaapvanderent20-08-2011

Ben blij dat ik weer thuis ben...

Net terug van 2 weken Suvereto. Ben blij dat ik weer thuis ben....en dat zegt eigenlijk alles. Verschrikkelijk slechte bedden, geen bankje in het appartement om te zitten; alleen houten "rechtopzit" stoelen, stoelen op het balkon al net zo beroerd. Suvereto ligt dicht bij de kust dus voor een strandvakantie ideaal (?). Om Toscane te gaan bekijken zou ik Noordelijker gaan kijken. Plaatsje zelf is aardig maar er is niks te doen. Wel een paar goede restaurantjes. Voor ons geen 2e keer Suvereto

• 8L. Thomas28-06-2011

zeker de moeite waard

goed appartement met Airco en vaatwasser! (zie overige revieuws) Vriendelijk receptiepersoneel. Prachtige omgeving met veel leuke dorpjes in de omgeving en 20 min v/h strand. Het dorpje zelf is schilderachtig met vriendelijke mensen. Een kritische noot. Zeer geaccidenteert terrein. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. P plaats onderin het dorp dus heuvelop naar het centrum. Vervolgens een steil weggetje naar Il Chiostro met de kans ook daar nog eens 2 trappen op te moeten. Is allemaal goed te doen mits niet slecht ter been. Oh ja....het centrum is afgesloten voor alle verkeer behalve...alle verkeer. Is soms druk. Je krijgt bij aankomst een ontheffing om naar het appartement te rijden gedurende je verblijf.

• 7Juul29-09-2009

Bijzondere omgeving

Bij het zoeken naar agriturismo in Toscane bij dit oude klooster terecht gekomen. Hoge verwachtingen door de omschrijving en de foto's in de reisbrochure. Bij aankomst bleken deze verwachtingen iets te hoog. Ons appartement (2-persoons) was niet zo sfeervol als de foto's deden vermoeden. Waarschijnlijk zijn deze van een groter en duurder appartement geweest. De inrichting was sober en er waren ook geen authentieke details aanwezig.

Wel was het schoon met goed werkende airco. De service was prima. Omdat we niet op tijd aankwamen hadden ze de sleutel met begeleidende brief voor ons achter gelaten. En een adapter voor het stopcontact werd direct meegegeven toen we erom vroegen.

Er is een mooie (gemeenschappelijke) tuin aanwezig. De kamer had 1 raam dat uitkeek op de oude binnenplaats. Ondanks dat het appartement meer sfeer had kunnen hebben, was de rest van de omgeving geweldig.

Ook leuk: de feesten in de zomer waarbij het hele dorp in Mideeleeuwse sfeer gedompeld is.

• 9Anton28-07-2009

heel mooi, erg tevreden

Leuk gelegen in historisch centrum van oud dorpje. Prima gerenoveerd. Erg behulpzame receptionistes, spreken goed Engels. We hadden een type C geboekt maar kregen een type A+, zonder te hoeven bijbetalen! Voor electriciteit werd 2 euro per dag gerekend. Bedden waren perfect (2.00 meter), appartement was schoon, uitzicht is magnifiek. Geen koffiezetapparaat uiteraard, maar wel een vaatwasser en airco. Enige minpuntjes zijn de gehorigheid en het ontbreken van een balkon, maar de gemiddelde gast is rustig en er is wel een gezamenlijke (schaduwrijke) tuin. Strand is op 20 minuten met de auto. Als je de highlights van Toscane wilt bezoeken (Florence, Siena etc.) is Suvereto wel een beetje uit de buurt gelegen, maar er valt meer dan voldoende moois in de nabije omgeving te zien.

• 10willemijn13-02-2009

helemaal goed

Mooie plek, mooi dorp in dit stille seizoen(febr.) lieve mensne en erg italiaans

• 8peter willems11-09-2008

zeermooi verzord appartement.

het appartement was zeer mooi verzorgd en schoon zo zie je ze niet vaak mensen erg vriendelijk wat we wel jammer vonden is dat er geen balkon was,dit was ook niet beloofd.verder is het zeker aan te raden,heel toscane trouwens.

• 9Joke29-12-2007

Suvereto zelf is een bijzonder sfeervolle plaats; autovrij binnen de stadsmuur. De ligging van Il Chiostro is geweldig, de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker een plaats om nog een keer naar toe te gaan, een aanrader dus!!

• 8Familie Grooten17-09-2007

De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. Heb je vragen tijdens je verblijf, dan krijg je het gevoel meer dan welkom te zijn en word je alle tijd gegund. Het appartement was ook schoon. Kortom een aanrader.

Appartement Il Chiostro info

Veilig betalen met