Appartement Agriturismo Gualdo del Re

AppartementWeer vandaag33°19°
Appartement Agriturismo Gualdo del Re
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Gualdo del Re voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Agriturismo Gualdo del Re in het Nederlands

Mooi verzorgd en ruim appartement. Alleen stond in de omschrijving dat er een afwasmachine was; dit klopt niet. Er is een teiltje met afwasmiddel!

De eigenaresse was niet onaardig, maar had ook niet echt veel belangstelling voor haar gasten. Deze houding heeft ze ook overgebracht op het personeel in het restaurant. Eten was heerlijk, maar de bediening was niet gastvrij.

Accommodatie is prima ingericht, alleen de auto's kunnen niet onder een overkapping staan. Jammer, want in deze prijsklasse hoort dat wel.

Het zwembad was prachtig. In de omschrijving stond dat er een jacuzzi was....dit klopt niet. Er is wel een soort bad bij het zwembad, maar geen bubbels.

Wel is een washok aanwezig met wasmachine, droger, strijkijzer etc.

De stoelen op je eigen terras zijn niet echt comfortabel.

De kust van Toscane is toeristisch. We waren wel eens in het binnenland van Toscane geweest en daar is het authentieker, mooie natuur en bevolking aardiger. Het echte Toscane zoals je in de boeken leest.

Geweldige lokatie voor gezinnen......

j.kees
8-7-2009

Wij zijn onlangs 2 weken te gast geweest bij Gualdo del Re. Wat een geweldige lokatie! We verbleven met onze 2 kinderen (3 en 4 jaar oud) in appartement Ghibelino. Een ruim appartement met een mooie inrichting en van alle (keuken)gemakken voorzien. Een mooi overzichtelijk zwembad met ligbedden en een apart deel van het zwembad voor de kinderen maken de accomodatie compleet. De wijnen van Gualdo zijn geweldig en het restaurant bij het hoofdgebouw is top!

Een tip; neem eigen stoelen mee, de bistro stoeltjes zijn niet comfortabel om langere tijd op te zitten.

Mooi en rustige agriturismo

SKL
29-6-2009

Wij zijn hier van 13 t/m 27 juni geweest in appartement ROCCA.

Het enige nadeel van dit appartement is dat er alleen maar een airco is in de woonkamer en niet in de 2 slaapkamers, het werd daardoor erg warm in de slaakamer op het zuiden. In de tuin bij het appartement was maar 1 parasol en verder geen enkele overkapping zodat buiten zitten in de schaduw met 5 volwassenen wat moeilijk wordt. Wanneer mogelijk neem goed zittende buitenstoelen mee want bij de appartementen zijn alleen maar gietijzeren stoeltjes en die zitten niet lekker.

Verder mooi,rustig en verzorgd.Heel kindvriendelijk zwembad wat langzaam wat dieper werd, buiten het zwembad is er niets te doen voor de kinderen. Het eten in het restaurant is heerlijk en een aanrader.

Zeer fraaie agriturismo!

Marcel
7-6-2009

Gualdo del Re is een prachtige lokatie. Zowel de inrichting van het appartement als het omliggende terrein is zeer fraai. Het zwembad is geschikt voor kinderen en volwassenen en eveneens mooi opgezet.

Wij zaten in een van de twee zij-appartementen (Belle Ragazza), die meer privacy bieden dan de overige appartementen. Bijbehorende restaurant is goed, net als de wijnen uit eigen wijngaard.

Enige minpunt: de wijngaard (en het restaurant) ligt +/- 1 km. van de appartementen vandaan. Als je niet de moeite neemt hier naar toe te gaan, heb je eigenlijk gewoon een mooi appartement gehuurd en niet zozeer een "agriturismo".

Absolute aanrader; wij zouden zomaar nog een keer willen gaan.

2008

Helemaal goed!!!

Anita en Karel
19-9-2008

We hebben hier een week doorgebracht in de eerste week sept. 2008. De appartementen zien er ook echt zoals op de foto's bij de verhuurder uit, voor ons perfect!De omgeving is prachtig, erg rustig, s'morgens hoor je alleen wat tractor's rijden.Het zwembad is fijn, soms waren we er maar samen als de andere huurders op pad waren.Er is 1 minpuntje, dat je niet zoveel privacy hebt als je buiten wil zitten op de veranda of terras, alleen de appartementen begane grond hebben een zijtuin(terras). Je kunt naar het centrum van Suvereto (2km)voor de boodschappen, is een heel leuk plaatsje, het strand ,(ongeveer 13 km) Siena , Massa Maritima en omliggende plaatsen zijn de moeite waard en ga dan door de bergen ipv de snelweg, het landschap is prachtig!

Wij gaan nooit naar hetzelfde op vakantie, maar kan dit echt aanbevelen om naar toe te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Gualdo del Re in Suvereto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Gualdo del Re zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Gualdo del Re scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.