Hotel Torre Santa Flora

ItaliëToscaneSubbiano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Torre Santa Flora voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 17 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Torre Santa Flora

• 9IVR16-07-2014

authentiek,rustig hotel met toprestaurant

Wij verbleven er met 2 kinderen (8 & 10 j).Onze kamer was op de bovenste verdieping van de mooi gerenoveerde middeleeuwse toren van dit hotel (15 kamers).De kamer was proper en erg ruim.Er was gratis wifi en tv op de kamer. Parkeerplaats was gratis.De badkamer was 'basic' maar netjes.Aan het zwembad en de tuin is het heerlijk rustig (ligbedden & parasol voorzien). Perfect om, na een daguitstap naar de mooie Toscaanse steden, te relaxen. Arezzo ligt vb.op 15min rijden. (iets verder weg: Siena, Cortona, Lucca, Firenze, ....). Een grote meerwaarde was het heerlijke eten & de wijnen die op het terras in de tuin werden geserveerd! Er was een keuzemenu waarbij je nooit fout kon kiezen, voor de kids werd met veel plezier iets anders klaargemaakt indien gewenst. Er waren ook steeds huisbereide heerlijke broodjes inbegrepen.Ze hebben al meerdere jaren een terechte vermelding gekregen in de Michelin gids!Het personeel van dit hotel: ongelooflijk behulpzaam en vriendelijk ! Een echte aanrader!

• 6Familie De Waele02-08-2012

Overgewaardeerd hotel

Naar onze mening is dit hotel absoluut geen vier en half bolletjes waard zoals vermeld bij touroperator. Eerder drie en dit om volgende redenen: - airco werkte TOTAAL niet! - voor een junior suite was de badkamer maar zeer klein - poetsen in de kamer werd in die tien dagen nooit gedaan. Enkel het vervangen van de handdoeken en opmaken van de bedden - ontbijt was TOTAAL onvoldoende (broodkeuze enkel croissants en wit brood ; niet elke gast had de kans om een croissant te eten, het wit brood was van bedenkelijke kwaliteit ; het aanvullen van het buffet gebeurde nauwelijks); - zwembad (tuin was niet verzorgd ; gedurende drie dagen was de uitbater bezig met het uitkuisen van een afvalput aan het zwembad tijdens het zonnen van de gasten wat een onaangename geurhinder veroorzaakte) - welnessfaciliteiten waren er wel niets werkte! - wifi was inderdaad gratis maar werkte slechts af en toe! Het enige pluspunt was het gastronomische dinner wat veel goed maakte.

• 9dhr en mevr.severijns lanaken26-08-2011

subliem...

propere kamers,vriendelijk personeel,lekker ontbijt met zelfbereid brood en cake,verfijnde keuken en een baas die altijd antwoord "no problem"...wat moet een mens nog meer op vakantie!

• 6ludo03-07-2011

geen 4**** waard

hotel heeft geprofiteert van zijn goede cijfers om de kwaliteit af te bouwen.eten was zeer zwak.kamer was veel te klein.hiermee moet je geluk hebben,er zijn grotere.vriendelijkheid liet te wensen over.pro,tuin,zwembad,parking.

• 10C. Grymonprez18-07-2010

Fantastische plek

Verbleven 5 nachten in dit hotel met de bedoeling de streek (Toscane) te verkennen. Hadden een kamer in de toren geboekt, zeer mooi, ruim en netjes (brobbelbad). Hadden een prive-terras aan onze kamer. Zeer vriendelijk personeel. Leuk zwembadje. Hadden de mogelijkheid om 's avonds buiten te dineren. Eten was meer dan voortreffelijk, niets dan verse producten, de (vele soorten) broodjes waren zelf nog warm als ze op tafel kwamen. Echt een aanrader, zeker iets om terug naar toe te gaan

• 8Larisa07-06-2010

aanrader

We verbleven 9 dagen in dit hotel, wat eigenlijk te lang is. Wie italië wil verkennen is beter dat hij om de 2 à 3 dagen van hotel verandert. Wij hebben de belangrijkste steden bezocht alsook de chianti streek; tesamen ongeveer 1500 km. Het hotel is enorm afgelegen, wat nadelig is als je toscane wilt ontdekken. We logeerden in de toren waar de suites zijn, enorm prachtig, zicht op tuin,zwembad en rivier de arno. 's morgens is er een klein buffet, brood, salami, hesp, kaas, confituur, huisgemaakte cake, yoghurt 's avonds kan je a la carte of op basis van half pension eten. Het eten is zeer lekker, prima keuken. Voor de wijnliefhebbers is er een enorme keuze aan witte en rode wijn. Dit hotel is een aanrader om een paar dagen te blijven.

• 8nicole16-09-2009

goed hotel prijs/kwaliteit

heb dit hotel voor de 2de keer bezocht en ben nog steeds tevreden , zeker van de vriendelijke bediening alhoewel er overdag een tekort aan personeel is. menu voor gasten in halfpension is lekker (alhoewel 2jaar geleden het eten smakelijker was) Aan tafel heeft men een grote keuze van wijnen in allerlei prijsklassen, toch de overige dranken zoals een biertje /een glas huiswijn e.d. zijn in vergelijking zeer duur! bij mooi weer wordt er s'avonds buiten gedekt ,doch waren er avonden dat de meeste gasten liever binnen hadden getafeld vermits het in sept. reeds vroeg afkoelt!

• 8els15-08-2009

Gezellige familiale sfeer

Net terug van een driedaagse in Torre Santa Flore met onze 3 kids, aangenaam verblijf, had wel iets meer verwacht van het avonddiner, broodjes waren wel erg lekker, ontbijt vond ik prima alhoewel geen eitjes verkrijgbaar en geen verse fruitsla. Personeel is zeer vriendelijk, ook met de kids, gratis pc en wifi ter beschikkig, over het al dan niet betalen van de badhanddoeken aan het zwembad heerste wel wat verwarring. Ze waren betalend (2,5 eur per persoon) maar uiteindelijk hebben we ze dan toch niet moeten betalen. Al bij al zeker een goed adresje.

• 9Verstichel08-08-2009

Om tot rust te komen envoor de genieter

Zeker een interessante plaats om te verblijven tijdens de vakantie. Om steden te bezoeken is het wel vaak een eindje rijden. Wij hebben Firenze, Sienna, Assisi, Cortona, Arezzo, Perugia bezocht. Wij verbleven er een 7tal dagen. Het is er 's avonds rustig om te eten het late uur vraagt wel wat aanpassing wij aten altijd rond 21uur. 's avonds heb je altijd de keuze tussen twee voorgerechten twee hoofdgerechten en twee desserts.

• 8Jan van Goethem11-06-2009

aanrader voor een kort verblijf

Ligt aan de rivier de Arno en is zeer authentiek met mooi ingerichte schone kamers. Eten was uitstekend. Ontbijt in gewelven kelder was verrassend aangenaam.

Hotel Torre Santa Flora info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar