Hotel Il Leccio

Kleine hotelsWeer vandaag34°23°

5 reviews over Hotel Il Leccio in het Nederlands

een belevenis om in een oude Palazzo te verblijven

ad
29-10-2012

Na een pittige wandeling vanuit Impruneta de laatste loodjes bij Strad: vanuit de vallei omhoog naar "Il Leccio" hetgeen direct de moie ligging aangeeft: vrij uitzicht vanaf de achterzijde uit de kamers en, terras en zwembad. Het nadeel is wel dat het altijd donker is binnen en wat kouder ( oktober) De ligging wordt nadelig beïnvloed door de rondweg: jammer maar begrijpelijk. Strada zelf stelt niet veel voor, Italie heeft veel mooiere plaatsen. Voor een paar dagen echter een prima plek.

Gereisd Met partner in oktober 2012

De moeite van het omrijden waard

Van Citters
23-12-2010

De eigenaresse Maria Luisa is spectaculair gastvrij. Het is een feest daar te verblijven, ook een uitstekende mogelijkheid om een trouwerij te organiseren. Er is een binnenshuis kapel aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Door gastvrouw ontvangen met een heerlijke Toscaanse lunch

Marcel
9-9-2007

Door gastvrouw ontvangen met een heerlijke Toscaanse lunch. Mooie statige Toscaanse villa uit 17e eeuw (gastvrouw is 7e generatie). Kamers ruim, maar zonder veel luxe. Geen airco, daarom worden luiken overdag zoveel mogelijk dicht gehouden. Lekker zwembad met mooi uitzicht over omgeving. Prima ontbijt. Plaatsje zelf heeft weinig te bieden. Wel dicht bij Florence en midden in Chianti-streek. Prima voor een of enkele nachten als uitvalsbasis.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Het is een mooi en schoon hotel

Dhr. Zori
7-8-2006

Het is een mooi en schoon hotel. De familie is erg vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt was iets te magertjes, maar dat is nu eenmaal zo in Italie. En het was er erg warm, waardoor alles dicht moest blijven. Lijkt me ook wel logisch. De tuin en zwembad was erg mooi en een schitterend uitzicht op de wijngaarden van de streek.

Gereisd Anders in Mon Aug 07 2006 13:48:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hadden hier 8 dagen geboekt, maar zijn al na 1 dag Het

Smeijsters
12-7-2006

We hadden hier 8 dagen geboekt, maar zijn al na 1 dag weggegaan! Het is een mooi oud gebouw,mooi uitzicht, maar verder is het er kil,stil en vreemd, alle luiken moesten dag en nacht dicht blijven, we hebben het gebouw vanbinnen niet goed kunnen zien want het was er altijd aardedonker, het ontbijt was zeer karig in een zaal zonder daglicht, de gastvrouw was nooit ergens te vinden, je kon er nog geen kopje koffie krijgen, vanuit onze kamer hadden we uitzicht op een muur! Ga er niet heen tezij je een daglicht allergie hebt of zeer zware migraine!

Gereisd Anders in juli 2006

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Leccio in Strada in Chianti, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Leccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.