Villa

3 reviews over Villa La Casa di Peter in het Nederlands

Droomvakantie

johanna_b
2-9-2012

Wij zijn zojuist terug van een vakantie in La Casa di Peter en het was fantastisch. Zoals aangegeven is de ontvangst door de eigenaren geweldig (met vers fruit, wijn, water en pasta). Het huis is ruim en schoon. Het uitzicht over de heuvels fantastisch en hoewel de ligging helemaal privé is (aan een weggetje circa 500 meter de berg op) zijn boodschappen op 2km te doen. Daarnaast is ruimschoots fruit aanwezig in de fruitbomen en in de groentetuin!

De kinderen (5 en 7) hebben zich uitstekend vermaakt in het mooie zwembad (niet groot maar met circa 4 x 8 m ruim voldoende voor waterplezier) waar door de eigenaar op verzoek van de kids een glijbaantje bij is gezet. Er is een speeltoestel aanwezig met glijbaan, een dubbele schommel en pingpongtafel. Beneden in de garage is een speelhuisje met keukentje en er waren MTB's tot onze beschikking (2 voor volwassenen en 2 voor kinderen). Voor ons was het echter te bergachtig om te fietsen..

Tegen betaling verzorgt de eigenaresse een avondmaal.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

paradijsje

Lisette
25-6-2010

we zijn nu voor de tweede keer geweest en we willen beslist weer. De eigenaren zijn heel vriendelijk, er staat van alles klaar als we komen en alles is heel schoon. Het ligt op een van de mooiste plekjes van Toscane, je komt helemaal tot rust, de omgeving is prachtig en het huis is omgeven door de fleurigste planten. De olijf-appel-peren-notenbomen staan rond het huis, limoenen en citroenen staan in grote potten, in de moestuin kun je allerlei groente en fruit vinden en je mag overal van plukken. Het is een klein paradijsje en absoluut de moeite waard om je vakantie door te brengen, een aanrader!!!

Gereisd Met partner in mei 2010

bijzonder gastvrij een waar paradijs

Janine
22-9-2009

Een bijzonder warm welkom door de eigenaren, De fles wijn stond klaar evenals een schaal vol fruit en kist met groente van eigen land, waar wij tijdens ons verblijf gebruik van mochten maken, Het huis is een droom, super schoon met alles erop en eraan. Schitterende bloembakken , romantisch terras met schitterend uitzicht, prive zwembad, die elke morgen werd schoongemaakt. Een houtoven om pizza te bakken, super slaapkamers en badkamers, openhaard (het hout was al voor ons gesprokkeld)Omdat het huis de week na ons niet verhuurd was, mochten we voor niks langer blijven. Bij het afscheid kregen we ieder nog een fles wijn mee. IN EEN WOORD GEWELDIG

Gereisd Met vrienden in september 2009

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa di Peter voor je op een rij gezet:

Villa info

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

• AdresVia Gavisserri, 4 52017(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Casa di Peter in Stia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Casa di Peter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.