Appartement Agriturismo Corte in Poggio

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
Appartement Agriturismo Corte in Poggio

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Corte in Poggio voor je op een rij gezet:

22 reviews over Appartement Agriturismo Corte in Poggio in het Nederlands

Aanrader voor gezinnen

Fam. Jacobs
21-8-2017

Lokatie is echt geweldig, uitzicht vanaf meeste appartementen en zwembad over de Toscaanse heuvels met wijngaarden, olijfbomen en cipressen. Veel NL gezinnen, dus onze dochters hebben zich prima vermaakt met vriendjes. Ook vanuit hier vele uitstapjes gemaakt o.a. Lucca, Florence (met trein) en Chianti. Ruim appartement, basic ingericht maar alle benodigdheden aanwezig. Gastvrouw Elisa en haar familie waren heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: aanrader!

Heerlijk oord!

Eveline
18-6-2017

Mooi gelegen vakantie-appartement. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. In alle opzichten een fantastisch verblijf!

Geweldige plek met super gastvrouw

Breek
9-6-2017

Rustige plek met schitterend uitzicht, gelegen binnen reisbare afstand van veel steden en dorpen. Voldoende ruimte rond de appartementen en overal vrij zicht. Elisa is een zeer goede gastvrouw, spreekt goed engels, wil altijd helpen en heeft goede tips. Enige nadeel is dat de appartementen vrij gehorig zijn. Als je in de zomer alleen maar buiten zit zal dat minder een probleem zijn, maar eind april/ begin mei is het 's-avonds nog niet zo warm, waardoor gezinnen met kinderen binnen rennen, spelen en schuiven met stoelen over de kale vloer.

Zwembad is super, in mei alleen nog wat koud. De rode wijn van het land is aan te raden en verkrijgbaar bij Elisa. Inrichting van het appartement is basic, prima te doen.

Ons appartement (Giglio) was ruim genoeg voor twee tieners, met een heerlijk terras met uitzicht op de wijnvelden. Voor oudere kids was de wifi voldoende.

Super vakantieverblijf!

Bert en Marlene
30-6-2016

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Prachtig uitzicht vanuit het appartement en het zwembad. De omgeving is mooi en rustig. Supermarkten in de buurt en heel fijn dat iedere ochtend een bakker langs kwam met vers brood. Het appartement had alles wat je nodig hebt. Het is ruimer dan wij hadden verwacht. Eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. Niet opdringerig, maar ze staat voor je klaar als je haar nodig hebt.

Het vakantieverblijf is ook zeer geschikt voor (kleine) kinderen. Campingbedje en kinderstoel waren klaargezet in het appartement. Traphekje boven aan de trap. Veel leuke speeldingen op het gedeelde terras. Erg leuk!

Formidabel!

Van Dulmen
11-6-2016

We hebben een heerlijke week gehad; we zijn gastvrij ontvangen, kregen tips over de omgeving, hebben mooie dingen gezien en hebben heerlijk genoten op het terras, bij de barbecue en bij het zwembad. Mooi uitzicht vanaf de heuvel.

Prachtige agristurismo!

Anouk
10-8-2015

Dit agristurismo is werkelijk een plaatje! De zwembaden op de punt van de heuvel geven een schitterend uitzicht over de Toscaanse heuvels. Voor iedereen voldoende ligbedden en stoelen . Onze kinderen van 3 en 5 hebben in alle baden heerlijk gezwommen en in het ronde (bubbel)bad konden ze beiden staan.

Wij zaten in appartement Goglio dat zeer ruim van opzet is, prima bedden, schoon en inventaris is voldoende. De locatie is zeer centraal zodat je meerdere dagtripjes kunt maken. De gastvrijheid van Elisa en haar ouders is super! Iedere ochtend (behalve zondag) verse broodjes halen bij de bakker die het terrein op komt rijden. Kleinere supermarkt in het dorp, een grote Coop op 10 rijden in Fucecchio.

In de periode dat wij er waren was het wel zeer warm (38 graden), waardoor binnen in het appartement de temperatuur opliep. In het hoofdgebouw schijnt dit wat beter (koeler) te zijn. Bij aanwezigheid van airo had ik een cijfer 10 gegeven.

Fantastische plek

Johannetje
27-12-2014

Geweldige plek en fantastische en gastvrij. Gastvrouw Elisa en haar ouders zijn schatten en doen er alles aan je het naar de zin te maken. Elke ochtend kun je vers brood kopen bij een bakker die het park opkomt. Ze maken zelf wijn (heerlijk) en we zijn enkele malen in het huis van de eigenaren uitgenodigd om te komen proeven. Avond- en nachtzwemmen is toegestaan en dat hebben we ook gedaan. Kortom: geweldig !

Fantastische plek, een aanrader !!

dobermannvriend
11-8-2014

We zoeken altijd kleinschalige Agriturismo's in Italië, liefst in Toscane. Vorig jaar naar Belmonte Vacanze geweest welke ook erg goed is. Deze agriturismo is vergelijkbaar. We zaten in een appartement in de hoofdwoning, (gebouwd rond eind 1900) geen airco, maar die heb je ook niet nodig. Het apt. is erg koel, veel schaduw. Het is een schitterend huis en erg ruim. Elisa en haar ouders die de Agriturismo runnen zijn heel vriendelijk, behulpzaam en erg lief. Ze nemen de tijd voor je bij allerlei vragen, geen vraag is te gek. Ze verbouwen zelf wijn die je daar ook kunt kopen (2,50 euro !!) en die wijn is meer dan prima. Het parkje (max. 8-10 gezinnen) ligt op 1,5 km van Stabbia waar je alle voorzieningen kunt vinden. Er komt (behalve zondag) elke ochtend ee bakker op het park tussen 9-9.30 uur en die heeft heerlijk vers brood en koeken. Geweldig zwembad, iedereen heeft een stoel (geen handdoekjes leggen dus) en 2 parasols en veel Belgen en Nederlanders wat fijn is voor de kids. Super !!

Gewoon genieten

marjanneke73
16-9-2013

Gedurende ons twee weken durende verblijf hebben wij alleen maar genoten: rust, ruimte, mooi weer (erg warm), prachtig landschap, comfort, gastvrijheid van de eigenaren, de wijn en de olijfolie van eigen land, het mooie zwembad, privacy maar ook gezelligheid... er is genoeg te zien en doen in de omgeving maar het was ook heerlijk om gewoon 'thuis' te blijven. Het voelde als een tweede huis. Wij willen hier nog wel een keer terugkomen.

Hemel op aarde

Jimmy
22-8-2013

Huis ligt op een bergje met een geweldig zicht. kort bij mooie dorpjes en bij winkels.

Eigenaars, vader moeder en dochter, zijn uitermate vriendelijk en enorm gastvrij.

Eigenaar maakt zelf wijn (zeer lekker) en geeft zijn gasten regelmatig flesjes cadeau.

Dit huisje geeft je heel snel een gevoel van thuis zijn.

prijs/kwaliteit is perfect in verhouding.

Zicht vanuit het zwembad ei uniek en zit voor altijd in je hoofd.

Dit is een TOP lokatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Corte in Poggio in Stabbia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Corte in Poggio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.