Reviews over Stabbia

Aanrader voor gezinnen

Fam. Jacobs,
    21-8-2017

Lokatie is echt geweldig, uitzicht vanaf meeste appartementen en zwembad over de Toscaanse heuvels met wijngaarden, olijfbomen en cipressen. Veel NL gezinnen, dus onze dochters hebben zich prima vermaakt met vriendjes. Ook vanuit hier vele uitstapjes gemaakt o.a. Lucca, Florence (met trein) en Chianti. Ruim appartement, basic ingericht maar alle benodigdheden aanwezig. Gastvrouw Elisa en haar familie waren heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: aanrader!

Heerlijk oord!

Eveline,
    18-6-2017

Mooi gelegen vakantie-appartement. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. In alle opzichten een fantastisch verblijf!

Geweldige plek met super gastvrouw

Breek,
    9-6-2017

Rustige plek met schitterend uitzicht, gelegen binnen reisbare afstand van veel steden en dorpen. Voldoende ruimte rond de appartementen en overal vrij zicht. Elisa is een zeer goede gastvrouw, spreekt goed engels, wil altijd helpen en heeft goede tips. Enige nadeel is dat de appartementen vrij gehorig zijn. Als je in de zomer alleen maar buiten zit zal dat minder een probleem zijn, maar eind april/ begin mei is het 's-avonds nog niet zo warm, waardoor gezinnen met kinderen binnen rennen, spelen en schuiven met stoelen over de kale vloer.

Zwembad is super, in mei alleen nog wat koud. De rode wijn van het land is aan te raden en verkrijgbaar bij Elisa. Inrichting van het appartement is basic, prima te doen.

Ons appartement (Giglio) was ruim genoeg voor twee tieners, met een heerlijk terras met uitzicht op de wijnvelden. Voor oudere kids was de wifi voldoende.

Super vakantieverblijf!

Bert en Marlene,
    30-6-2016

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Prachtig uitzicht vanuit het appartement en het zwembad. De omgeving is mooi en rustig. Supermarkten in de buurt en heel fijn dat iedere ochtend een bakker langs kwam met vers brood. Het appartement had alles wat je nodig hebt. Het is ruimer dan wij hadden verwacht. Eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. Niet opdringerig, maar ze staat voor je klaar als je haar nodig hebt.

Het vakantieverblijf is ook zeer geschikt voor (kleine) kinderen. Campingbedje en kinderstoel waren klaargezet in het appartement. Traphekje boven aan de trap. Veel leuke speeldingen op het gedeelde terras. Erg leuk!

Formidabel!

Van Dulmen,
    11-6-2016

We hebben een heerlijke week gehad; we zijn gastvrij ontvangen, kregen tips over de omgeving, hebben mooie dingen gezien en hebben heerlijk genoten op het terras, bij de barbecue en bij het zwembad. Mooi uitzicht vanaf de heuvel.

Stabbia scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews