Appartement Dell' Arnano

0Tonen op kaart

4 Reviews over Dell' Arnano

• 10J van Splunter24-06-2017

fantastisch

alles was grandioos, het is gelegen buiten de stad. heel fijn, heerlijk rustig, grandioos ontvangen, heel fijne familie

• 8meestertje16-11-2011

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Dell'Arnano is een echte agriturismo waar Anna en Lorenzo ons gastvrij onthaalden met een flesje wijn en olijfolie. Het boerenbedrijf leeft van olijfolie, wilde zwijnen en wat kleinvee. De appartementen zijn niet super de luxe, maar hebben alles wat je nodig hebt. Het is schoon en netjes verzorgd. De matrassen hebben echter wel hun beste tijd gehad. Het terrein is afgesloten en heeft een tamelijk groot openlucht zwembad, een prachtige ruime tuin met groot gazon met ligbedden. Elk appartement heeft een eigen ruimte in de tuin met eigen barbecueplaats. De locatie is heel rustig gelegen op enkele kilometers van Siena, midden in de heuvels in het bosrijke gebied Montagnola. Op enkele kilometers zijn 2 restaurants: een grillrestaurant (2 km linksaf vanaf Dell'Arnano) en Ristorante pizzeria La Vecchia Miniera (6 km. aan de Strada di Pian del Lago, in Minera). Voor een bakker of supermarkt moet je naar Siena.

• 10peggy-sue28-05-2009

heerlijke plek!

Wij hebben 2 weken doorgebracht bij Anna en Lorenzo op dell'Arnano, en we hebben enorm genoten. Wat een mooi plekje, wat een rust en wat een lieve, gastvrije mensen. De appartementen zijn eenvoudig, maar goed ingericht en erg schoon. Omdat het zo kleinschalig is heb je ruim voldoende privacy. Een eigen zitje bij het appartement en eigen ligbedden in de mooie tuin bij het zwembad. Ook de hond was meer dan welkom! De omgeving is prachtig voor lange wandelingen en de ligging erg centraal. Het is inderdaad een kwartiertje rijden naar Siena, en je kunt makkelijk de Crête en de Chianti in rijden, en genieten van de mooie stadjes en natuur in Toscane.

• 8Renate13-09-2008

Wauw, mooier dan op de foto's!

Met kwartiertje over een slingerweggetje naar Siena, ligt deze mooie, rustige agriturismo tegen de berg aan. Het is er mooier dan op de foto's, waarop het huis er een beetje smoezelig uitziet. We zaten in het 4e appartement met een apart overdekt zitje. 2 2pkamers (2pbed) met 2 badkamers (douche + toilet), ruim keukentje/woonkamer, geen airco of ventilator . Zwembad voor de deur en een groot grasveld waar elk appartement ook z'n eigen zitje/ligbedden heeft. Afgesloten met een op afstand bedienbaar hek. Wel een stukje rijden naar de bewoonde wereld. 2km verderop een restaurantje. Houd je aan de routebeschrijving, want TomTom gaat dit niet vinden!! Het is namelijk niet in Sovicille maar richting Celsa (bij de manege erin). Bij aankomst kregen we een flesje huiswijn en olijfolie. Basillicum om te koken mochten we uit de tuin plukken. Super!

Appartement Dell' Arnano info

Veilig betalen met