ItaliëToscaneSoranoResorts SoranoVakantiepark Terme di Sorano

Vakantiepark Terme di Sorano

ItaliëToscaneSorano

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Terme di Sorano voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 12 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 12 reviews
  • 4.7Activiteiten
  • 9.5Onderkomen
  • 6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

12 Reviews over Terme di Sorano

• 8thalita16-08-2014

prachtig park

Mooi opgezet park. Auto's op aparte parkeerplaats. Prima huisje, ruim voldoende servies, twee badkamers, goed tweepersoonsbed en gratis wifi. Buiten doet wifi het beter dan binnen. Over het hele park is wifi. Gratis wasmachines in een garage. Tennisbaan kan je huren zolang je wilt. Rackets en ballen aanwezig. Net hangt iets te laag.Er is een groot speelveld waar je kan voetballen, volleyballen,, pingpong (batjes bij receptie) Receptie spreekt goed Engels. Pitigliano is een leuk dorpje met heel veel restaurantjes. Bekend van zijn wijn. Lekker slobberwijntje :-) Geen grote supermarkt in de buurt. Snelweg op 60 km = uur rijden door de bergen. Ligging qua activiteiten niet zo goed. In zwembad badmuts verplicht. Krijg je van de badmeester. Je hebt eigen stoelen en parasol op een vaste plaats. In thermaal bad hoef je geen badmuts op. Geen last gehad van badmeesters. Wil je een rustige vakantie en vind je het niet erg om soms wat langer in de auto te zitten, is het een aanrader!

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Arjan23-09-2013

Mooie plek

Mooie plek bij het pittoreske Pitigliano. Slechte service qua Wireless internet (veel excuses en beloven van oplossingen, maar geen actie...) maar verder een mooie plek. De termen zijn wat out dated maar de appartementen zijn modern.

• 9Onderkomen
  • 8Mieke29-08-2012

niet voor gezinnen met kinderen

zeer mooi, zeer goed onderhouden, zeer afgelegen en niet te vinden op gps, nogal onvriendelijke badmeesters, kids mochten niet te luid spelen of die stonden aan het zwembad dat ze stiller moesten zijn, huisje/appartement prima en daar wringt het schoentje, je boekt een villa en je komt dan uiteindelijk in een appartement terecht, als je dat aan de receptie meld krijg je als uitleg dat ze 6 types villa iris hebben maar uiteindelijk 1 villa en de rest varieert van appartement tot rijwoningen voor hetzelfde geld of een villa, voor de kids is er niets te doen

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 8Beatrijs05-09-2011

ontzettend mooi park

Heel erg mooi park, gorte huisjes, vriendelijk personeel, geen restaurant aanwezig, wel lunch en ontbijt. ligging is mooi maar rustig, weinig te doen en zeker zonder auto. PArk was echt een van de beter parken, ontzettend goed onderhouden, mooi en schoon

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Mark F.02-08-2011

Rustig

Domein ligt prima voor bezoeken van o.a. Pitigliano, Sorano, sovana, Toscania, Orvieto en Bolzena. Als je andere plaatsen wil bezoeken dien je rekening te houden dat je +/- 50 km (+/- 50 min) door bochtige binnenwegen dient te maken alvorens een grote autoweg te bereiken ( mensen gevoelig voor wagenziekte zullen het geweten hebben). Domein zelf is ingesteld op rust ( in zwembad geen bal, luchtmatras of springen, stenge badmeesters op randje van absurde - in gewone zwembad badmuts verplicht). Je krijgt per appartement of villa aan het zwembad vast bedden en stoelen aangewezen. Bar aan zwembad met beperkte snack keuze ( broodjes en salades). Niet verlicht tennisveld aanwezig, fietsen, gemeenschappelijke BBQ, wasmachine, ping pong en speeltuin gratis ter beschikking. Vriendelijke onthaal en domein mooi onderhouden. Manege op +/- 1,5 km. Prima restaurants in omgeving. Supermarkt in Pitigliano ook open op zondag voormiddag.

• 8Ilona G.02-08-2010

Prachtig park, maar kindonvriendelijk.

Het parkje zelf is prachtig, ruim opgezet, rustige omgeving. Het appartement was prima, ruim, schoon en alles zat erin wat je nodig hebt. Echter: de 18 geboden bij het zwembad (zie foto)! Zeer onvriendelijke badmeesters, schreeuwen tegen de kinderen, NIETS is toegestaan (ook al is het zwembad leeg, nog mag er geen balletje in), niet springen, niet te veel lachen, plezier maken.De badmeester zit op een stoeltje naast het zwembad en vliegt op zodra een kind een "overtreding" begaat. Erg jammer want ze drukken op deze manier een negatief stempel op het geheel. Overigens de rest van het personeel (bar, receptie) was wel erg vriendelijk !

• 6Van der Scheer15-07-2010

Saai, niet rolstoelgeschikt.

Het appartement dat wij hadden was ruim opgezet. Wij hadden een appartement geboekt dat voor rolstoelers geschikt was. Bij aankomst werd ons een appartement toegewezen waar de rolstoel de badkamer niet kon bereiken. Dit werd opgelost door ons in plaats van een 6 persoons huis, een 10 persoons huis aan te bieden, maar nog kon onze dochter niet in het appartement gedoucht worden. Dit vonden wij zeer spijtig, aangezien ons van te voren was verteld dat alles rolstoeltoegankelijk was. Onze dochter moest dus bij het zwembad douchen. Verder is het zeer heuvelachtig in het park, met veel trappen. NIET GESCHIKT VOOR ROLSTOELERS DUS!! De bedden zijn zeer slecht. Wij hebben 2 matrassen op elkaar op de grond moeten leggen, omdat de bedbank doorgezakt was en we schuin in bed lagen. Geen satelliet tv, internet en wasmachine. In de omgeving is weinig te beleven, wil je een grotere plaats bezoeken, moet je minstens een uur in de auto zitten. In de buurt waren wel kleine dorpjes.

• 9Marianne11-05-2010

mooi park in mooi gedeelte van toscane!

Eens met vorige beoordelingen: het ligt niet dicht bij bekende steden als Pisa, Florence of Sienna (al is die laatste wel te doen). Maar het is een prachtig stukje Toscane. Met jonge kinderen zijn Pitigliano, Saturnia (termen), Lago di Bolsena en de kust (uurtje rijden) erg leuk!

En wat was het warme buitenbad heerlijk met dit verbazingwekkend koude mei-weer (gemiddeld graad of 12 de hele week...)

• 7D.R. Potters09-05-2010

Mooie apartementen, tamelijk afgelegen

Appartement is mooi en schoon. Park is rustig en schoon. Termenbad/zwembad valt wat tegen, weinig te doen. Water van 37 gr is wel erg lekker. Bedden zijn ronduit slecht. Verdere inrichting is minimaal. TV met satteliet, maar beperkt abonnement, daarom weinig interessante zenders. Appartementen zijn erg gehorig en Italianen tamelijk luidruchtig. Verder is de omgeving wel aardig, maar ver van steden en allerhande attracties. Dus geschikt voor rustzoekers in de omgeving, maar niet als uitvalsbasis voor allerhande dagtochten (Florence 3 uur enkele reis bijv).

• 9h gerretzen27-08-2009

Mooi ,verzorgd , ruime accomodatie

Mooi , ruim opgezet complex , zeer netjes onderhouden , met erg mooie en ruime huizen. 2 zwembaden waarvan een met badmutsplicht (logica ontgaat ons).Het complex heeft ook veel daggasten voor de Terme. Daardoor zeer stricte regels in en rond de zwembaden ; lijst met 18 (!) geboden / verboden bij de ingang ; strenge badmeesters. Geen internet , geen trapveldje , geen tennisbaan , geen restaurant (beide wel aangekondigd) gammele ping pong tafel ; dus voor kinderen in de categorie 8 - 16 jaar niet of nauwelijks wat te doen. Zwembad/snackbar open van 10.00 tot 19.00 , daarna alles dicht / stil / gesloten.

Vakantiepark Terme di Sorano info

• BBQToegestaan