Camping Siena Colleverde

Camping Siena Colleverde

4 tips over Camping Siena Colleverde

Luc, 21-8-2013

Rij zeker door de Crete (bvb naar Aschiano, of verder naar Montepulciano).

Wandelaars kunnen naar Bagno Vignoni of een wandeling maken in Palazzetto, zo naar Frassine, en verder naar San Galgano.

Wie naar Pisa wil, neem de "binnenweg", en niet via Firenze om de files daar te vermijden.

Edwin, 14-8-2013
Neem de tijd op deze camping om naast Siena ook andere plaatsen in de omgeving te bezoeken. Kan met de auto of fiets (wel geoefend en niet in het hoogseizoen!)
Toine, 9-8-2013
Neem de taxi terug als je nog lang moet wachten op de bus. Voor nog geen tientje ben je weer op de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Siena Colleverde voor je op een rij gezet:

Jonneke en Jochem, 25-8-2012
Vraag naar een plek met schaduw, op het nieuwe gedeelte van de camping is die er nauwelijks.

We hebben een aantal aanbieders voor Siena Colleverde voor je op een rij gezet: