Camping Siena Colleverde

Camping Siena Colleverde

41 reviews over Camping Siena Colleverde in het Nederlands

Perfecte camping voor als je Siena wilt bezoeken

Diane en Jerome
3-10-2017

Perfecte camping als je voor een paar dagen Siena wilt bezoeken en op doorreis bent. Met de warme dagen is het goed vertoeven in het zwembad. Sanitair wordt goed schoongehouden. En je kunt er prima eten al is het personeel af en toe wat chaotische. Vanaf de camping kun je perfect met de bus naar hartje Siena en dat is zeker een aanrader.

Fantastische camping

Marijke Noten
3-9-2017

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, die niets teveel was om ons te helpen toen we autopech hadden. Alle lof!! Ideaal was de bushalte tegenover de camping waarmee je voor €1,20 naar Siena kon komen. Zeer schoon zwembad en sanitair. Restaurant was ook prima, een goede prijs-kwaliteit verhouding. En voor Italiaanse begrippen enorm grote plaatsen. Kleine supermarkt waar je in de ochtend vers brood kon halen. Verder waren de basisbenodigdheden te koop. Voor uitgebreidere boodschappen was de Coop op een kleine km afstand. Kortom: wij komen hier zeker nog een keer terug vanwege de ideale uitvalsbasis om Toscane te bezoeken, de royale plaatsen, het schone sanitair en het vriendelijke, behulpzame personeel!

fijne camping

sylvia van der klauw
27-8-2017

doortrek camping, maar wel een hele fijne waar je ook een week kan blijven! Fijn zwembad. Vrije plek keuze. Goed wifi betaald. goed sanitair. Bus stopt voor de deur naar siena centrum. Goede winkel en ook to de camping paar kleine goede winkels.Camping ligt glooiend met hoge en lage plekken, schaduw en zon.

Mooi, maar...

Familie
9-8-2017

Superligging ivm busverbinding om Siena te bezoeken.

Sanitair goed, maar voor deze prijs mocht het net schoner.

Zwembad geen ondiep voor de kinderen, wederom voor deze prijs...

Speeltuin, idem

Conclusie voor deze prijs prima om 1 of 2 nachten voor stad te bezoeken, maar niet voor twee weken vakantie

Oude reviews (archief)

Mooie ligging

Engelandvaarders
28-10-2016

Fijne camping, heel schoon sanitair, zwembad ging 15 september al dicht terwijl het nog warm weer was, restaurant bij de camping was redelijk, verder niet echt iets op loopafstand. Bushalte vlak bij en voor anderhalve euro met de bus naar de stad,

Dichtbij het mooie Sienna

Marc en Corine
6-7-2016

Redelijk mooie camping maar erg duur! Verder wel netjes maar prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. In het voorseizoen €40,00 voor camper en 2 personen vonden wij wat veel. Bus dichtbij om Sienna te bezoeken was ideaal. Mooie stad wel een aanrader om deze stad te bezoeken.

Harry en Karin
30-4-2016

We kwamen hier op de camping en kan niet anders zeggen van a tot z een goede begeleiding en verzorging. Alles was super maar dan ook super schoon. De bar en restaurant een ware aanrader heerlijk eten voor een zeer zachte prijs. Je kan heerlijk fietsen in de omgeving en kaartjes voor de bus kopen op de camping voor een bezoek aan Siena. Wel erg duur 2 euro hahahaha.

Op een kleine km afstand (eerder 500 meter) een giga COOP waar werkelijk van alles te koop is.

Leuke bijkomstigheid eigenaar houdt van motorfietsen heeft zelf Royal Enfield. Toen wij er waren was er een biker uit India op een Enfield bezig met wereldreis.

Zwembad perfect voor mij als MTB er perfect. Dus een aanrader

leuke camping voor trekkers

Diane
5-9-2015

Verblijf op deze camping is vooral aangenaam voor mensen die trekken, siena en directe omgeving willen zien. Camping beschikt over goede sanitaire voorzieningen. zwembad zeer prettig voor volwassenen. Camping is niet ingesteld op kleine kinderen, dus ook geen kinderbadje. waterhoogte vanaf 1.20m, kleine kinderen kunnen niet staan. badmuts is verplicht. zwembad gaat om 7 uur dicht, ook bij 40 graden overdag.

kleine, net geprijsde campwinkel. Restaurant stelt zwaar teleur. kwaliteit laat te wensen over, pasta bestellen is honger lijden.

we zaten in een stacaravan. Op zich prima caravan, maar de plekken kennen weinig ruimte/privacy. caravans staan achter en naast elkaar geplakt, fantasie- en sfeerloos.

Wil je gaan koken, dan moet je creatief zijn, inventaris laat wat dat betreft te wensen over. bedden waren doorgezakt, lattenbodems vielen er continue onderuit. levert rugklachten op.Kortom: voor de luxe kampeerder die van gemakt houdt valt er wel wat te verbeteren.

Wij hebben een super vakantie gehad. De camping is niet zo heel groot (wij houden niet van zo'n massa camping), erg goed onderhouden, mooi zwembad, prachtig boomrijk. De stacaravan had een veranda en airco. Bij het zwembad is een gezellig terras met cafetaria en boven bij de receptie is een prima restaurant. Vriendelijk personeel. De omgeving is prachtig: Siena is een erg mooie stad, maar ook de omgeving leent zich voor een mooie autorit (Le Crete is echt een aanrader).

Ben je niet zo goed te been, dan is deze omgeving minder geschikt (heuvel na heuvel).

De kinderen hebben zich vermaakt met de andere Nederlandse kinderen, die waren er voldoende. De camping is erg rustig 's-avonds. Verse broodjes verkrijgbaar bij de campingwinkel. 700 meter verder een gigantische COOP.

Heerlijke uitvalsbasis naar Siena.

Ellen
16-8-2015

Niet alleen een mooie plek om Siena te bezoeken. De omgeving heeft heel veel meer te bieden. Wel een typische stadscamping. Aan het einde van de middag bezoekt iedereen het zwembad. Leuk barretje aldaar. Op de camping een restaurant waar het eten in orde is. Bediening mocht wel wat sneller. Wij hadden een caravan gehuurd die aan veel van onze wensen voldeed. Wel mocht er wat meer huisraad aanwezig zijn. Personeel aan de receptie wisselde nog al eens. Hierbij ook de vriendelijkheid. Verder prima week gehad. Geen camping om de hele dag op te vertoeven. Prima camping voor uitstapjes in het prachtige Toscane.

We hebben een aantal aanbieders voor Siena Colleverde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siena Colleverde in Siena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siena Colleverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siena Colleverde scoort een 7.97 uit 10 op basis van 43 reviews.