ItaliëToscaneSienaHotels SienaHotel Residenza d'Epoca Palazzo Fani Mignanelli

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Residenza d'Epoca Palazzo Fani Mignanelli

• 9Dré15-07-2008

Een perfekte centrale ligging. Aanrader!

Relatief klein hotel op 3e verdieping, allemaal verschillende kamers. Wij hadden een superior tweepersoons, geweldig!! Ligging midden in centrum, daardoor ietwat moeilijk te vinden. Ingang nodigt niet uit, maar hotel is bijzonder sfeervol. De kleine ontbijtruimte draagt hier zeker aan bij. Hotel ligt vlak bij Piazza del Campo, een heerlijk plein, veel terrassen. Overigens is Siena een geweldig mooie historische stad!

• 8Dorien29-06-2008

Sfeervol kleinschalig hotel. Mooie kamer, maar aan de straatkant (o.m. kamer 12) wel erg gehorig. Eenvoudig ontbijt. Ligging is uitstekend.

• 9Laura13-10-2007

Leuk hotel in Palazzo midden in het centrum van Siena op 20 meter van het beroemde plein. Op de derde verdieping gelegen. Klein hotel met maar 11 kamers. Ruime kamers, geen ontbijtruimte, je krijgt het ontbijt op je kamer, maar met alles wat er bij hoort.

• 8Annelies19-06-2007

Wij zijn hier in de zomer van 2006 een week geweest en het was super!! Het hotel ligt echt midden in het centrum in een straat direct naast het beroemde plein. Het hotel doet van binnen heel klassiek aan. De kamers zijn niet groot, echt italiaans, maar mooi ingericht en schoon. Je kunt de auto voor het hotel zetten om je koffers te legen, maar geheid dat je wel een stel politieagenten om je auto hebt staan zodra je het historische centrum binnen rijdt. (dat hadden wij wel, maar vormde geen probleem) Je kunt gaan en komen wanneer je wilt. Als we weer naar Siena gaan, gaan wij zeker weer terug naar dit hotel.

Hotel Residenza d'Epoca Palazzo Fani Mignanelli info

Building information