Appartement Residence Le Meridiane

Appartement Residence Le Meridianestersterster

9Fenomenaal

Italië, Toscane, Siena

Op vakantie geweest naar Residence Le Meridiane?

9Fenomenaal

• 8.5Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Meridiane voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement Residence Le Meridiane

• 8Martijn07-06-2009

Uitstekend

Prima verblijfplaats in Siena. Gelegen in doodlopende straat, pal naast een boomgaard, met prachtig uitzicht op de stad, met fijn zwembad en vriendelijk personeel. Lopen naar Siena is te doen, via het stijle bospad: geklokt 20 minuten tot de stadsmuur, 32 minuten tot il Duomo. Alternatief is auto of de bus (halte vrijwel voor de deur).

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 9familie Enderlé13-05-2008

In mei 2008 verbleven wij met 4 personen een week in le Meridiane, casa pantera. De appartementen liggen echt mooi aan de rand van Siena. Het is een ideale locatie om Siena en overige plaatsen zoals Florence en San gimignanno te bezoeken. De appartementen zien er netjes en verzorgd uit. We vonden het alleen jammer dat het zwembad in mei nog niet geopend was, terwijl het al heel mooi weer was. Siena is echt een schitterende stad. We gaan hier zeker nog eens naar terug.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Thijs07-08-2007

In juli 2007 hebben wij hier twee heerlijke weken doorgebracht! Wat een geweldige plek! een schitterend uitzicht over de stad, maar wel de rust van net buiten de stad zitten. Super gelegn voor tochten in de buurt, je zit zo aan de autostrada richting Florence(is trouwens super te doen als dagtocht 65km). Ook andere prachtige Toscaanse stadjes en dorpjes zijn zeer goed te bereiken! Siena is zelfs lopend te bereoken! Ga dan zeker eten op "plaza mercato" achter de campo bij "La Finestra"!!! Dit complex is echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

0 tips over Appartement Residence Le Meridiane

0 vragen over Appartement Residence Le Meridiane

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Strand faciliteitenParasols aanwezig