Hotel Porta Romana

ItaliëToscaneSiena

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Porta Romana voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

2 Reviews over Porta Romana

• 8André23-09-2014

Prima hotel voor een bezoek aan stadje Siena

Dit hotel is uiterst gunstig gelegen als je een bezoek wilt brengen aan de stad Siena, en dat is zeker de moeite waard. Vanwege de eigen parkeergelegenheid van het hotel hoef je je geen zorgen te maken over een parkeerplaats in Siena. Je wandelt in ongeveer 15 a 20 minuten naar het oude centrum van de stad. Heen omhoog, dus de terugweg is gelukkig een stuk lichter. Wij kregen kamer T. Deze is aan de buitenkant gelegen met een eigen, niet gezamenlijke, ingang en een zitje met een prachtig uitzicht over het dal. Hoewel de kamer aan de krappe kant was, was deze voldoende comfortabel en school al misten wij wel een minibar of koelkastje. Verder koelde de airconditioning prima, maar maakte deze een onprettig en niet gelijkmatig geluid, waardoor wij regelmatig wakker werden. De manager en het personeel zijn uitermate aardig en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt op de leuke binnenplaats is prima en voldoende uitgebreid.

• 8peterr15-01-2010

Heel mooie plek om |Siena te bekijken

In dit hotel werden we zeer gastvrij ontvangen en zaten in een ruime kamer met badkamer. Het ontbijt was ruim en voldoende, ook internet is tegen betaling aanwezig. Vanaf deze plek is Siena wandelend goed te doen, je zit maar 150 meter van een van de toegangspoorten. Bij het hotel is gratis te parkeren. We hebben hier een week lang genoten van het geweldige uitzicht vanaf het terrras en van de zeer mooie omgeving.

Hotel Porta Romana info

Facilities