Hotel Piccolo Palio

Hotel Piccolo Palio

4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Piccolo Palio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Piccolo Palio in het Nederlands

2007

Goed en relatief goedkoop (40 euro pppn in augustus) hotel

Matthijs Keuning
27-8-2007

Goed en relatief goedkoop (40 euro pppn in augustus) hotel binnen de stadsmuren van Siena. Je zit nog net in het centrum van de stad, op zo'n tien minuten lopen van Piazza del Campo. De kamers zijn goed genoeg maar wel wat simpel, maar dat is natuurlijk ook wel te verwachten als je naar de prijs kijkt. Toch hebben we voor minder geld wel eens betere kamers gehad. De service is gewoon goed. Ontbijt was gratis en nog best goed. Wel zit je aan een wat drukke weg, wat 's nachts nog wel wat lawaai oplevert.

Aanrader omdat het het goedkoopste hotel in Siena is en redelijk centraal ligt. Toch kan je als je wat meer te besteden hebt beter uitwijken naar een duurder maar beter en centraler gelegen hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piccolo Palio in Siena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piccolo Palio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.