Hotel Montaperti

7,5

2 tips over Hotel Montaperti

Tony1971, 17-8-2014
De vierkamer app geven naar mijn mening het mooie uitzicht op Siena. Hotel ligt goed om met de auto snel op de autoweg te geraken richting Siena (plm 15 min) Tripjes naar Pisa (1,5 uur) en Rome (2,5 uur) hebben wij met plezier gemaakt. Firenze was drama qua parkeren. (of vroeg er naar toe gaan) Bar La Casetta is een leuke hectische eetgelegenheid. Je kan hier gewoon normaal iets eten. Niet heel bijzonder. Bij de receptie kunnen ze tips geven voor een mooie route door Toscane.
annet.vanduren@gmail.com, 25-6-2014
Wij hebben een mooie route gefietst op de racefiets, je kunt ook mountainbikes huren bij het hotel. En ga absoluut eens eten bij 'Le pietre vive', echt fantastisch!