Hotel Montaperti

Hotel Montapertisterstersterster

8.1Fantastisch

Italië, Toscane, Siena

Op vakantie geweest naar Montaperti?

8.1Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

38 reviews over Hotel Montaperti

• 2019
    8Lydia10-07-2019

Ons verblijf in dit hotel was zeer aangenaam!

Dit hotel is een prima uitvalsbasis voor dagtrips met de auto naar leuke stadjes in Toscane.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8sven smissaert11-06-2019

zeer leuk

goed hotel wat afgelegen huurwagen heb je zeker nodig, voor de rest was alles naar wens

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Vanessa Vranken18-04-2019

Een goed doorreishotel vlakbij Siena.

We verbleven 6 nachten in hotel Montaperti. Het personeel was steeds zeer behulpzaam en vriendelijk. Engels sprekend. Uitgebreid ontbijtbuffet, voor ieder wat wils. Zwembad met heerlijk warm water om te ontspannen na een dag stappen in Siena. De kleine sauna een meerwaarde op een regenachtige dag. Onze kamer was veel te klein voor 3 personen. Slechts een klein gangetje achter het voeteneinde. Het hotel heeft een zwembad, maar nergens op de kamer heb je een kapstok om handdoeken of badkledij aan te hangen om te laten drogen. Slechts 1 smalle kleerkast voor 3 personen. Maar het bed maakt van dit 4 sterren hotel, slechts een 2 sterrenhotel. Beenharde matras op een houten plank. Na de eerste nacht waren we "geradbraakt" We waren iedere ochtend blij te mogen opstaan

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    10pH;mORIAUX19-08-2018

Dit is een toffe uitvalbasis +gezellige thuisbasis

Enkel positieve opmerkingen: PRIJS / Kwaliteit 10 op 10 Super propere kamers. Verschillende ; al dan niet met Jacuzzi, meerdere bedden duplex enz. Zwembad (dat in de winter overdekt wordt). Sauna complex (10€). Dicht bij talrijke mooie dorpen; en zeer dichtbij Siena ! ) Zeer goede Keuken, en mooi restaurant! ook een dakrestaurant. Aan het zwembad alles te verkrijgen (bar en ijssalonnentje) Super vriendelijke en behulpzame receptie en bediening !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Betty03-08-2015

Goed hotel voor deze prijs

Fijn hotel. Prima kamer, kon wel wat schoner maar het was voor het oog netjes. Ontbijt viel ons tegen, kaas was erg vies. Zwembad was in juli heel warm, je hoeft niet door te komen in het water ;) Voor deze prijs een goed hotel!

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Tony197117-08-2014

Prima hotel gezien prijs/kwaliteit

Hotel bezocht met 2 kinderen(8 en 11). Voor dit hotel moet je echt een auto hebben. Wij hadden een 4 prs kamer/appartement.+ airco. Als instelling airco niet naar wens, dan kunnen ze bij de receptie dit instellen. Zeer vriendelijke receptie overigens. Ruim. 2 verd. Gezien NLmaatstaven eerder 3 *. Gezien betaalde prijs in het hoogseizoen in Toscane moet je niet klagen over kleine dingen. (Te) Klein koelkastje, maar wederom voor de prijs niet klagen. Uitzicht op Siena vanaf de bovenverdieping prachtig. Ontbijt was gewoon goed. Diverse croisantjes, getoast brood, zelf jus d'orange persen, ham, kaas, Italiaanse ham, mozzarella, eitjes, gebakken ei, div jam, joghurt, melk, vruchtensappen. Middag geen buffet. Optie is iets te bestellen bij de cabana aan het zwembad. Wel wat prijzig. Geen gebruik gemaakt van avondeten. Of zelf klaarmaken of lekker uit eten in Siena of in een van de eetgelegenheden in Portasiena. Kinderen veel in het zwembad. Soms wat te warm. Nette Gym met 4 workout app.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6annet.vanduren25-06-2014

Niet als op de foto's

Als 3 sterren hotel zou het allemaal kloppen, maar als 4 sterren hotel verwacht je meer. Zeker gezien de foto's. Kamer was oke', maar het uitzicht op 'de skyline van Sienna', de 'wellness' en het dakterras, die kon je niet eens vergelijken met de foto's. Er is alleen ontbijt en avondeten te krijgen, geen lunch of hapjes. Kamer is ruim, ook redelijk schoon. Personeel spreekt engels, is niet heel behulpzaam. Ontbijt is oké, koffie is erg lekker (wel 1 bestellen en niet van het buffet nemen).

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Ron Kroon26-08-2013

Nico (bij de receptie) is topper!

Eten op dak is romantisch, maar eten is matig en bediening doet alleen het nodige. Jammer van de sfeer. Nico (bij de receptie) is echt een topper. Regelt alles en geeft een gulle lach weg.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5romasejala29-07-2013

Niet slecht, maar 4 sterren absoluut niet !!!

Je betaalt een 3-sterren prijs en je krijgt een 3-sterren hotel. Dit hotel is echt geen 4 sterren waard. Alles is slordig. De infrastructuur: de kasten, deurtjes en plinten hangen er scheef bij. Het bed is van zeer slechte kwaliteit. De klinkers rond het zwembad lagen er schandalig bij. Een groot deel van de ligbedjes rond het zwembad waren stuk. De service : soms wordt de zeep, toiletpapier niet bij aangevuld, dan moet je het zelf maar gaan zoeken. Het eten : op zich was het aanbod van het ontbijt wel oké. Voldoende ruim. Maar vers geperst appelsiensap zelf persen met een haperend toestel met het geluid van een boormachine in de eetzaal, is verre van aangenaam. Soms werden er oude broodjes aangeboden. Voortdurend was er wel wat op en moest je gaan vragen om bij te vullen.

We hebben er een leuk verblijf gehad omdat we vaak uitstappen deden, maar het hotel en management op zich was echt slordig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 3Joshua30-05-2013

Een hotel om nooit meer naar terug te gaan.

Ik ben niet zo iemand die snel een hotel slecht waardeerd, maar dit hotel slaat alles. Laat ik positief beginnen. Het hotel ziet er strak gerenoveerd uit van binnen. Het ligt op een steenworp van Siena en de prachtige kastelen route.

Maar......

Het zwembad, de Sauna en Stoombad, zijn sterk verouderd. De kamers zijn modern ingericht, dit gaat ten koste van comfort en ruimte. De badkamer is afgeraffeld en staat totaal niet in verhouding met de kamer. Het meest erge aan de kamers is nog dat ze gescheiden zijn door een plankje hout. Helaas kan ik u uit ervaring vertellen dat u iedere... nou ja.. hoe zal ik het netjes zeggen... ieder geluidje kan horen en mee maken. Heel erg gehorig. Om aan te geven hoe erg het is, als je op de WC zit, en je buurvrouw zit ook op de WC dan kun je letterlijk horen hoe het bij je buurvrouw valt...

De eetzaal is erg gehorig. Het is in de ochtend echt een herrie. Is niet op je gemakje wakker worden.

Nee volgens mij moet je hier gewoon niet komen.

Gereisd met partner in mei 2013

2 tips over Hotel Montaperti

• [email protected], 25-06-2014

Wij hebben een mooie route gefietst op de racefiets, je kunt ook mountainbikes huren bij het hotel. En ga absoluut eens eten bij 'Le pietre vive', echt fantastisch!

• Tony1971, 17-08-2014

De vierkamer app geven naar mijn mening het mooie uitzicht op Siena. Hotel ligt goed om met de auto snel op de autoweg te geraken richting Siena (plm 15 min) Tripjes naar Pisa (1,5 uur) en Rome (2,5 uur) hebben wij met plezier gemaakt. Firenze was drama qua parkeren. (of vroeg er naar toe gaan) Bar La Casetta is een leuke hectische eetgelegenheid. Je kan hier gewoon normaal iets eten. Niet heel bijzonder. Bij de receptie kunnen ze tips geven voor een mooie route door Toscane.

0 vragen over Hotel Montaperti

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden