Hotel Montaperti

34 reviews over Hotel Montaperti in het Nederlands

Hotel,molto pulito e cortese

Sergio Bruno
28-10-2017

L'albergo era molto pulito,mi ha colpito un cameriere di nome Nisfat che ci consigliava cosa mangiare a cena e faceva anche da barman ,inoltre, abbiamo conosciuto una cameriera di nome Alice che parlava 4 lingue che ci ha consigliato buoni dolci. Le colazioni erano ottime anche la cameriera Simona molto gentile ,siamo rimasti molto contenti. Sicuramente riandremo un'altra volta. Solo se era centrale era meglio comunque e da vedere complimenti.

Goed hotel voor deze prijs

Betty
3-8-2015

Fijn hotel. Prima kamer, kon wel wat schoner maar het was voor het oog netjes. Ontbijt viel ons tegen, kaas was erg vies. Zwembad was in juli heel warm, je hoeft niet door te komen in het water ;)

Voor deze prijs een goed hotel!

Prima hotel gezien prijs/kwaliteit

Tony1971
17-8-2014

Hotel bezocht met 2 kinderen(8 en 11). Voor dit hotel moet je echt een auto hebben. Wij hadden een 4 prs kamer/appartement.+ airco. Als instelling airco niet naar wens, dan kunnen ze bij de receptie dit instellen. Zeer vriendelijke receptie overigens. Ruim. 2 verd. Gezien NLmaatstaven eerder 3 ***. Gezien betaalde prijs in het hoogseizoen in Toscane moet je niet klagen over kleine dingen. (Te) Klein koelkastje, maar wederom voor de prijs niet klagen. Uitzicht op Siena vanaf de bovenverdieping prachtig. Ontbijt was gewoon goed. Diverse croisantjes, getoast brood, zelf jus d'orange persen, ham, kaas, Italiaanse ham, mozzarella, eitjes, gebakken ei, div jam, joghurt, melk, vruchtensappen. Middag geen buffet. Optie is iets te bestellen bij de cabana aan het zwembad. Wel wat prijzig. Geen gebruik gemaakt van avondeten. Of zelf klaarmaken of lekker uit eten in Siena of in een van de eetgelegenheden in Portasiena. Kinderen veel in het zwembad. Soms wat te warm. Nette Gym met 4 workout app.

Niet als op de foto's

annet.vanduren@gmail.com
25-6-2014

Als 3 sterren hotel zou het allemaal kloppen, maar als 4 sterren hotel verwacht je meer. Zeker gezien de foto's. Kamer was oke', maar het uitzicht op 'de skyline van Sienna', de 'wellness' en het dakterras, die kon je niet eens vergelijken met de foto's. Er is alleen ontbijt en avondeten te krijgen, geen lunch of hapjes. Kamer is ruim, ook redelijk schoon. Personeel spreekt engels, is niet heel behulpzaam. Ontbijt is oké, koffie is erg lekker (wel 1 bestellen en niet van het buffet nemen).

Nico (bij de receptie) is topper!

Ron Kroon
26-8-2013

Eten op dak is romantisch, maar eten is matig en bediening doet alleen het nodige. Jammer van de sfeer. Nico (bij de receptie) is echt een topper. Regelt alles en geeft een gulle lach weg.

Niet slecht, maar 4 sterren absoluut niet !!!

romasejala
29-7-2013

Je betaalt een 3-sterren prijs en je krijgt een 3-sterren hotel. Dit hotel is echt geen 4 sterren waard. Alles is slordig.

De infrastructuur: de kasten, deurtjes en plinten hangen er scheef bij. Het bed is van zeer slechte kwaliteit. De klinkers rond het zwembad lagen er schandalig bij. Een groot deel van de ligbedjes rond het zwembad waren stuk.

De service : soms wordt de zeep, toiletpapier niet bij aangevuld, dan moet je het zelf maar gaan zoeken.

Het eten : op zich was het aanbod van het ontbijt wel oké. Voldoende ruim. Maar vers geperst appelsiensap zelf persen met een haperend toestel met het geluid van een boormachine in de eetzaal, is verre van aangenaam. Soms werden er oude broodjes aangeboden. Voortdurend was er wel wat op en moest je gaan vragen om bij te vullen.

We hebben er een leuk verblijf gehad omdat we vaak uitstappen deden, maar het hotel en management op zich was echt slordig.

Ik ben niet zo iemand die snel een hotel slecht waardeerd, maar dit hotel slaat alles. Laat ik positief beginnen. Het hotel ziet er strak gerenoveerd uit van binnen. Het ligt op een steenworp van Siena en de prachtige kastelen route.

Maar......

Het zwembad, de Sauna en Stoombad, zijn sterk verouderd. De kamers zijn modern ingericht, dit gaat ten koste van comfort en ruimte. De badkamer is afgeraffeld en staat totaal niet in verhouding met de kamer. Het meest erge aan de kamers is nog dat ze gescheiden zijn door een plankje hout.

Helaas kan ik u uit ervaring vertellen dat u iedere... nou ja.. hoe zal ik het netjes zeggen... ieder geluidje kan horen en mee maken. Heel erg gehorig.

Om aan te geven hoe erg het is, als je op de WC zit, en je buurvrouw zit ook op de WC dan kun je letterlijk horen hoe het bij je buurvrouw valt...

De eetzaal is erg gehorig. Het is in de ochtend echt een herrie. Is niet op je gemakje wakker worden.

Nee volgens mij moet je hier gewoon niet komen.

God in Toscane

Bjorn
8-9-2010

Hotel Montaperti heeft alles. Ruime, fraaie kamers. Het ontbijt is uitgebreid. Het zwembad niet al te groot, maar wel leuk. Je ligt vlak bij Siena (een kwartiertje rijden) en de wijnstreek, maar het dorpje zelf stelt wel niets voor. Een auto is dan ook noodzakelijk als je naar dit hotel gaat. Het enige noemenswaardige in de buurt is een heerlijk restaurant/enotheek, dat je dichtbij de snelweg vindt.

Hotel om zeker terug te keren!

Familie Bentein
15-8-2010

2volwassenen en 2kinderen(10&12jaar)

Kamer was soort duplexappartement ( zeer ruim )

Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid.

Zwembad was aan de koude kant (niet verwarmd)

Akoestiek naar de straat toe was niet 100%, wel weinig straatverkeer.

Kort samengevat; Zeer goed hotel!

Fantastisch hotel met fijn zwembad

Anja
1-7-2010

Hotel Montaperti ligt eigenlijk in Casetta, buiten Siena. Echt een heerlijk hotel, luxe uitstraling, mooie kamers, zeer modern en fris. Goede parkeervoorziening. Houten tussenwandjes, kan gehorig zijn, maar daar hebben wij geen last van gehad. Met de auto was je in 15 min. in Siena, betaald parkeren tegen redelijke prijs. Zwembad grotendeels overkapt met luxe ligstoelen, erg rustig.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montaperti in Siena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montaperti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montaperti scoort een 7.48 uit 10 op basis van 34 reviews.