Appartement Agriturismo Il Lucherino

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Italië, Toscane, Siena

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Agriturismo Il Lucherino?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

1 review over Appartement Agriturismo Il Lucherino

• 9Familie van Hees04-08-2017

Prachtige staanplaatsen in superfijne sfeer

Deze mooie rustige camping biedt op verreweg de meeste staanplaatsen een spectaculair zicht op de heuvels van de regio. In de directe omgeving kun je wolven, herten, dassen en wilde zwijnen tegenkomen maar verder is het een dunbevolkt gebied, een tegenligger op de weg kan wel een kwartiertje duren. Het kan pittig warm zijn, maar door de hoge ligging leef je al gauw een paar graden koeler dan beneden en een koel briesje heeft ons zelfs in heet eind juli begin augustus steeds aangenaam verrast.

Heel fijn aan deze camping: boven alles de gastvrijheid en behulpzaamheid van het campingpersoneel. Ook: heerlijk eten in het niet-touristische campingrestaurant, leuk zwembad, groot genoeg om lekker af te koelen, gemoedelijke sfeer, zowel van de mensen die op de camping werken als ook de gasten. De staanplaatsen zijn mooi aangelegd en bieden voldoende privacy. Er is een mini bibliotheek voor gasten in alle talen, het sanitair is schoon en prettig. Aanrader voor rustzoekers!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

0 tips over Appartement Agriturismo Il Lucherino