Hotel Lago Verde

7.5Goed

Italië, Toscane, Serravalle Pistoiese

Op vakantie geweest naar Lago Verde?

7.5Goed

10 reviews over Hotel Lago Verde

• 8Jack12-08-2014

Perfecte locatie, net hotel

Ideale uitvalsbasis om Toscane te bezoeken. Rustige locatie bij meertje. 10 minuten van snelweg tussen Pisa en Florence. Hotel is gedateerd, maar zuiver. Ontbijtbuffet beter als wat we eerder in Italie meemaakten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 6Kristine 13-08-2010

Heel rustig hotel in mooie omgeving .

Wij verbleven er als gezin met 2 kinderen tijdens de eerste veertien dagen van augustus . Het hotel is heel rustig gelegen. De kamers waren ruim maar hadden zeer weinig bergruimte...met als gevolg...veel spulletjes op de grond. De badkamer is klein maar goed. Tof zwembad en badmeester altijd in de buurt, zelfs tot de laatste badgast uit het zwembad verdween. De keuken is lekker maar er mocht wel wat meer afwisseling inzitten. De vriendelijkheid van enkele personeelsleden liet soms wat te wensen over ... anderen deden dan echt wel hun best. Al bij al hebben wij toch genoten van onze vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Nico19-01-2010

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Wij zijn er geweest in Juli 2009 als gezin met 2 oudere kinderen. Het eten was voor een 3*-hotel ZEER LEKKER, VOLDOENDE en AFWISSELEND.Een zeer vriendelijk en aangename bediening en het hotel heeft een rustige en gezellige ligging. Kamers konden inderdaad wat moderner ingericht worden maar zijn ruim en netjes.Indien je 10 dagen plat aan het zwembad wil gaan liggen kom je hier wel bedrogen uit maar om er regelmatig op uit te trekken is het een perfecte locatie. Gezien de kortingen die men nu geeft een ABSOLUTE AANRADER...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 5Anthony Vandevelde17-09-2009

Dit nooit meer !

Wij gaan al 30 jaar met vakantie maar dergelijk slecht eten maakten wij nooit eerder mee. Een pure schande ! Vermoedelijk is hiervoor een verklaring (vb. kok ziek) maar je wil niet weten hoe beschamend slecht het avondeten was. Verder was de service uiterst onvriendelijk en was er nauwelijks leven te bespeuren in het hotel.

Gereisd met partner in september 2009

• 9een blije familie04-09-2009

Beste vakantie ooit

Augustus 2009 Alles was gewoon schitterend. Kamers waren netjes onderhouden, het eten was héél lekker. Het personeel was vriendelijk en was altijd klaar om te helpen indien we een vraag hadden. het zwembad was super, heel gemakkelijk dat er een badmeester was. De omgeving is heel mooi, en een ideaal hotel om uitstappen te doen. Dicht tegen veel bezienswaardigheden.

Volgend jaar komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Desmet - Ingelbrecht20-07-2009

Dubbel gevoel

Verblijf : van 2 juli 2009 tot 8 juli 2009. HP. Het hotel straalt weinig sfeer uit. Ondanks juli waren er weinig gasten (enkele Vlamingen en meestal Italianen). De kamer was ruim maar ouderwets en onpraktisch (geen kasten en mogelijkheden om bijvoorbeeld handdoeken te laten drogen). Daarentegen waren de kamers dagelijks heel netjes onderhouden. De vriendelijkheid van het personeel liet soms te wensen over (koel, met moeite een - dan nog gemaakte - glimlach). Al is de kleine kale ober daar een uitzondering op. Het ontbijt was naar Italiaanse normen redelijk. Er was een kleine keuze. TIP : er staat een koffie-automaat, maar als je een koffie aan de ober vraagt dan krijg je pas een 'echte' Italiaanse koffie en die komt zelfs niet op de rekening. Avondeten was eten à la carte (echt lekker!) tot eerste zaterdag in juli. Dan overschakelen op hoogseizoen eten. Heel wat minder ! Zwembad was heel goed (met badmeester, ook al ben je maar alleen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8An06-11-2008

Aangenaam verrast

In juli 2008 brachten wij met de familie onze vakantie door in Hotel Lago Verde. De troeven van dit hotel zijn absoluut de vriendelijke en persoonlijke service (met extra aandacht voor de kinderen) en de overheerlijke keuken. Ook het ontbijtbuffet was behoorlijk uitgebreid naar Italiaanse normen. Het zwembad was een aangename verfrissing na een daguitstap, en er waren altijd voldoende ligstoelen. De kamers zijn niet modern, maar netjes en ruim. Tijdens ons verblijf verbleef 2 maal een busgroep in het hotel (telkens voor 1 of 2 nachten), maar die bezorgden geen overlast en aten in een aparte eetzaal. Kortom een aanrader voor wie houdt van lekker eten, rust (het hotel ligt ietwat afgelegen, zeker een auto nodig) en vriendelijk onthaal. Ideale ligging dicht bij de autostrade van Firenze naar de zee. Tip voor families met kinderen: Pinocchiopark in Collodi is te duur voor wat het is (€ 11 per persoon en in het park moet je nog apart betalen voor de activiteiten/attracties).

Gereisd met familie in juli 2008

• 8kirste03-10-2008

ideale uitvalsbasis voor firenze en noord-toscane

Wij boekten met grote kinderkorting, dus goedkoop ; de verwachtingen waren daardoor niet zo hoog maar werden dubbel en dik ingelost ! Hotel is heel rustig gelegen, kamers konden moderner maar hebben alle comfort en vooral familiekamers zijn ruim en goed ingedeeld. Badkamer is klein maar heeft een uitstekende douche. Tof zwembad. Half pension was een aanrader, zeker na een vermoeiende daguitstap. Personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7carine coussee03-01-2007

Het avondeten overtrof alle verwachtingen, heel lekker, heel veel,buitengewoon. Het zwembad was altijd een aangename afsluiter van de dag.

Gereisd in januari 2007

• 8De Winne - Van Biesen19-01-2005

Het eten was PRIMA, buiten op het terras, met een gezellige sfeer, ... De bediening van de obers was UITSTEKEND, vanop de kamer een goed uitzicht op de schitterende vijver, met de grote fontein: GEZELLIG

Gereisd in januari 2005

Hotel Lago Verde info