Bed and Breakfast La Belluccia

BedAndBreakfast

4 reviews over Bed and Breakfast La Belluccia in het Nederlands

Wij hebben vorig jaar in deze B&B gelogeerd, en hebben een gemengde indruk. Ontbijt is zeer lekker met voldoende keuze beleg en zelfs appeltaart, twee soorten fruitsap. Broodjes worden voldoende aangevuld, en elke dag zijn er croissants met een soort pudding in (na 5 dagen wil je wel eens een gewone croissant). Aangezien we reeds tweede helft van september hier logeerden, waren er niet veel gasten. Hierdoor hebben we meegemaakt dat we om 8 uur gingen ontbijten, maar het personeel hierop nog niet voorbereid was (zijn half uurtje later dan maar terug gekeerd). Op de dag van ons vertrek (we wilden vrij vroeg terug naar België rijden) hebben we zelfs niemand van de B&B gezien, ook al hebben we gewacht tot bijna negen uur voor te vertrekken. We hebben de kamersleutel dan maar in hun brievenbus gestoken, en laatste ochtend dan geen ontbijt kunnen krijgen. Was toch beetje jammer

2008

wij verbleven met 2vw/2kinderen een week in een appartementje - klein maar fijn, kinderen gratis in kamer met ontbijt (via jetair)

kleinschalig, gezellig en gemoedelijk, geen luxe.

op 15 minuten rijden ben je in Montecatini terme waar je een groot aanbod hebt aan bars,restaurants, winkels en waar je ook de autostrade of station bereikt richting Firenze, Pisa,Lucca.

Zelf koken kan, je hebt ook het aanpalende restaurant, dat wel druk bezocht wordt.

midden in de week werd bed en badlinnen vervangen.

Correct ontbijtbuffetje op het terras.

Misschien is Montecatini terme iets voordeliger

met zijn halfpensionformules maar dan moet je

van het hotelleven en wat drukte houden.

In La Belluccia ben je vrij als een vogel.

enige minpuntjes: warm water laat soms op zich wachten, tuintje wat verwaarloosd voor de huisjes

tip: muggenprodukt niet vergeten !

Een aanrader

FD
3-8-2008

Wij hebben voor het eerst de formule B&B gekozen (dit na jaren van hotelservice) en hebben dit eigenlijk als heel prima ervaren.

We kregen er een appartement toegewezen voor de prijs van een kamer, prima airco, een overheerlijk ontbijt met iedere ochtend vers gebakken appeltaart, verse croissants, sap, kaas, worst,... en dit werd voortdurend aangevuld.

Bedden worden inderdaad niet opgemaakt, maar voor de prijs neem je er dat graag bij.

Heb je bedlinnen of handdoeken nodig, dan volstaat een simpele vraag.

Jammer dat de relais niet in de mooiste uithoek van Toscane ligt, anders zouden we er zeker volgend jaar teruggaan. De idyllische beelden van Toscane moet je een paar honderd kilometer verderop zoeken...

Het is wel een goede uitvalbasis om steden zoals Firenze, Pisa, Lucca,... te ontdekken.

Op de sluitingsdag van het restaurant verblijf je er soms helemaal alleen op het domein en is de term 'la dolce vita in Italia' hier zeker niet misplaatst !!!

Geen aanrader!

Louis
10-7-2008

Geen aanrader voor wie hotelservice gewoon is! Kamers worden niet schoongemaakt, bedden niet opgemaakt. Ontbijt stelt niets voor, wordt niet aangevuld. Stofferige kamers, airco en frigo werkten niet. Zwembad ook niet echt proper, tuin niet onderhouden.

We hebben een aantal aanbieders voor La Belluccia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Belluccia in Serravalle Pistoiese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Belluccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.