Appartement Villa Maria Vittoria

7.3GoedScore uit 4 reviews
  • 7.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Villa Maria Vittoria

• 6Jeanien Schnaar06-06-2017

Een huis met historie

Mooi oud huis.Echter weinig vertier in de directe omgeving.Het dorp stelt weinig voor.Gevaarlijke drukke binnenweg die direct naast het appartement ligt.Het huis ruikt wat muf.Alles verder wel aanwezig.De eigenaars spreken moeizaam engels.In de tijd dat wij het huurden waren er veel muggen door het naast gelegen riviertje. Slechte reisinstructie vanaf het vliegveld naar het appartement.

• 9Colin01-10-2012

Erg sfeervolle appartement!

Een groot huis, met daarin verschillende appartementen. Wij verbleven in Orchidea. Een heel mooi en charmant appartement. Beetje gedateerd, maar past helemaal bij het geheel. De eigenaren wonen er ook nog en die zijn super vriendelijk. In de mooie tuin een zwembad en een ruime parking voor de auto. Wij hebben het hier helemaal naar onze zin gehad.

• 5Fam van den Broek01-08-2012

Heeft update nodig, kleine woonkamer

Op zich een mooie villa met zwembad, vriendelijke eigenaren. Wij hadden appartement Orchidea met 78m2. Piepkein woonkamertje van 3 bij 3 en een keuken waar je wel met zijn vieren kon eten maar voor je gevoel in een flatje zat. Geen nieuwe handdoeken of tegen betaling van 10 euro, geen tussenschoonmaak. Hier en daar mooie antiek, maar alles was oud en niet echt fris. Gevaarlijke weg, dus wandeling buiten de villa is levensgevaarlijk. Voor 1000 euro zijn er betere alternatieven. In Nederland wordt deze villa ook aangeboden als Villa Contessa.

• 9P. Braam06-10-2011

Mooie locatie, gastvrije eigenaren.

Mooi en schoon appartement met schaduwrijk dakterras. Heel vriendelijke eigenaren die alle moeite doen om het je naar de zin te maken. Hadden veel goede tips m.b.t. goede restaurantjes in de buurt. Heel veel leuke dorpjes in de omgeving en ook niet te ver van Lucca ( 15 min) en het strand ( 30 min).

Appartement Villa Maria Vittoria info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij