Villa Pallatoio

ItaliëToscaneScarperia

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pallatoio voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering
  • 9.7Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

3 Reviews over Pallatoio

• 9Emile11-07-2013

Wat een geweldige villa!!

Wat was het spannend! Zou het ook in het echt zo zijn, zoals op de plaatjes?! Nou echt wel! Alsof we de eerste bezoekers waren van de villa. Alles zag er geweldig uit. We werden vriendelijk ontvangen door het jonge stel, dat eigenaar van de villa is.

De villa ligt in een rustig weiland, met alleen 1 huis als buren (soms een wat luidruchtige hond). Grote supermarkt ligt op 3 min rijden in Borgo.

Huis is van alle gemakken voorzien. Echter wel echt voor 6 personen. Met 8 zou je in de huiskamer moeten slapen, maar dat lijkt me niet praktisch. Zwembad is geweldig, met zelfs nog een warm/koud douche ernaast.

Kortom echt een geweldige vakantie gehad!!

• 9Janssen-van Ingen10-07-2013

Prachtige vakantievilla

Van 15-30 juni 2013 hebben wij met 4 volwassenen en 2 kinderen (0 en 3 jaar) genoten van het heerlijke vakantiehuis Villa Pallatoio. Rustig gelegen, met een eigen oprijlaan van 300 meter. Grote goed onderhouden omheinde tuin. Zwembad met 6 heerlijke ligbedden en 2 strandstoelen. Terras goed uitgerust met bbq. Speelhuis voor de kids, tafeltennistafel, en volleybalnet op het gras! Inrichting huis prima. 3 badkamers (waarvan 1 beneden, 3 slaapkamers en evt bedbanken in de woonkamer. Keuken weinig opbergruimte maar er is een grote kelder waar je ook het een en ander kwijt kan. Keuken uitgerust met oven. (staat niet goed beschreven). Huis was erg schoon en netjes! Airco op de slaapkamers ( tijdens ons verblijf was er 1 stuk, deze werd na contact met de eigenaar zsm gemaakt) E Dit huis is echt een aanrader. Nadeel zijn de honden van de (enige) buren die veel aan het blaffen zijn.

• 9inge25-08-2011

hele mooie locatie, wat een uitzicht!!

Juist terug van 2 weekjes in dit mooie huis. Zeer mooi locatie, in het midden van de toscaanse heuvels. Wel wat moeilijk te vinden. Keuken is volledig uitgerust (dit is moeilijk terug te vinden in de beschrijving) oven, micro, gasvuur,... wel weinig opbergruimte. Prijs is in het hoogseizoen wel aan de hoge kant. Minpunt: ligt volledig in het veld, met maar een buur, deze heeft echter 6 katten die de hele dag komen bedelen. Wij hadden pech dat deze buren ook nog een paar wespennesten onder zijn dak had. Na een telefoontje met de verhuurder, is de dag erna een bedrijf gekomen om dit nest te vernietigen. Goede service!

Villa Pallatoio info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij