Aparthotel Villaggio Corte dei Tusci

Laatste review

Geen 4 sterren waard!

THE greenfarmers,
6-8-2012

Het hotel is mooi gelegen, wel vanaf strand uitzicht op zeer lelijke pier in zee. Service is slecht, voor alles moet betaald worden en fors ook! De kamers zijn niet 4 sterren waardig, eerder 3 sterren. Kamers zijn wel ruim, bedden zijn redelijk.

Het eten is in buffetvorm en is slecht. Prijs / kwaliteit komt verre van overeen.

De animatie is geweldig goed, maar volledig in het Italiaans. Ze spreken geen Engels.

Wij raden hotel niet aan, als je 4 sterren kwaliteit verwacht!

Er staat een fabriek die in de avond/nacht veel geluid maakt.

Zwembaden zijn prachtig.

1 review over Aparthotel Villaggio Corte dei Tusci in het Nederlands

Geen 4 sterren waard!

THE greenfarmers
6-8-2012

Wij raden hotel niet aan, als je 4 sterren kwaliteit verwacht!

Er staat een fabriek die in de avond/nacht veel geluid maakt.

Zwembaden zijn prachtig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villaggio Corte dei Tusci in Scarlino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villaggio Corte dei Tusci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.